Is de machteloosheid hier denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is hier ook al door iedereen geroepen volgens mij. En eerder vandaag moesten autoriteiten het aanvallen van journalisten veroordelen. Nu gebeurt dat, maar blijkbaar is het wederom niet goed. Wat verwachten mensen eigenlijk?
Doe normaal.quote:
Daarna weinig gebeurd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Proletariaat het volgende:
Zo, ik ben terug.. Nog wat gebeurd? Frontpage gaat maar tot 6 uur..
Letters dansen beetje voor mijn ogen, ben behoorlijk kapot, dus niets meer geschreven sinds 18. Er zijn daarna nog wel ANP berichten geplaatst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Proletariaat het volgende:
Zo, ik ben terug.. Nog wat gebeurd? Frontpage gaat maar tot 6 uur..
Allereerst knul, de enige die normaal zou moeten doen is die persoon die aan het vloeken is om een topic, er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken, dom joch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Doe normaal.
Kan nu ook gaan zeggen, heb jij je pikje al groot omdat je de OP hebt.
An sich eens, maar ik baal een beetje van mn TT,,, vond m wel grappigquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Misstique het volgende:
Ja, kunnen we ophouden met het geneuzel over het openen van topics steeds? En anders weten jullie allemaal het FB topic te vinden.
Geweldige foto's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Egyptocracy Egyptocracy
Makeshift helmets, Egyptian creativity amidst chaos and violence. http://bit.ly/eOW4nS #Egypt #Jan25
2 minutes ago
Meer foto's op de link.
Niemand die het weet. zo goed als geen enkele live-feed meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
zit zo rond te klikken tussen de verschillende channels, maar het is relatief rustig toch nu?
Er zullen wel gevechten zijn waar de media niet bij kan. In kleine straten etc. Maar geen grote clash.
Morgenochtend tentamen. 1 uur weer thuis. Dus dan zal het gedoe wel gaan beginnen of zijn begonnen.
De theorie dat Mubarak het niet tot morgen laat aankomen, zijn daar meer concrete signalen van?
Eigenlijk de hele dag niks van gehoord of gelezen. Andere misschien?quote:
Hij heeft hier en daar een ding of 2 via woordvoerders laten melden, maar niet echt in de media geweest nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eigenlijk de hele dag niks van gehoord of gelezen. Andere misschien?
quote:nolanjazeera Dan Nolan
the faces of the guys defending square last nite are images I'll never forget. Freedom really is a struggle people, don't ever forget that!!
Die man met karton denkt van... karton dat helpt! Zeker tegen zo'n Molotov!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
fantatsisch idd
kan hier tranen van in mn ogen krijgen, gevoelens van bewondering. prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |