Er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, volg eens onderwijs om je vocabulaire te verbreden, in plaats van woorden te herhalen dat tegen je gebruikt wordt. En nu on-topic joch.
Volgens mij is die vrouw wel live, maar de beelden niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef RvLaak het volgende:
AJE; vrouw nu live of niet? Klinkt heel bekend dit verhaal
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef senesta het volgende:
Stop nou eens met dat bekvechten hier
Kan zeggen wat je wil, het werkt welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
Die foto van die man met die pan op zijn hoofd
Beelden sowieso nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is die vrouw wel live, maar de beelden niet?
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil, het werkt wel
Zoals Egypte, bijvoorbeeld, joch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen waar men zich druk om kan maken.
Zag het vandaag op het NOS. Ze heeft geluk gehad dat mensen haar ter hulp schoten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie vandaag niet iets van Salma gehoord? Dat meisje wat gisteren zo in paniek was midden op het plein.
Prcs, en dat zegt hij: ze mogen niet aan onze journalisten zitten, maar ik heb alles geprobeerd om het te voorkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die komt weer in actie als @gpdcairo al dood in de Nijl ligt
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
Maar een vraagje tussendoor. Leger van Egypte zal hierna nooit meer serieus genomen worden, toch?
Mwah, ze doen even over hun keus, het is niet dat ze zich misdragen oid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Axia het volgende:
Maar een vraagje tussendoor. Leger van Egypte zal hierna nooit meer serieus genomen worden, toch?
Sluikreclame voor Nokia.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef RobertVH het volgende:
Kan die man bij AJE zn mobiel niet eens uitzetten, of tenminste z'n ringtone
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk het tegendeel juist. Als het echt pionnen van Mubarak waren geweest hadden ze dit allang hard neergeslagen - het pleit voor het leger dat dit niet is gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |