Er zijn al meerdere artiesten op het plein geweest de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Wat ik me net ook afvraag. Ik ken geen bekende Egyptische mensen (artiesten of zo), maar doen die niets? Zeg maar zoals Bono langs ging bij Bush?
Nou ja, honderden zal ook overdreven zijn denk ik. En ik gun het ze wel om dit de wereld in te helpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef RobertVH het volgende:
Kan natuurlijk ook keiharde propaganda zijn van het Anti mubarak team, bluffen om jezelf wat in te dekken. Misschien zijn er maar 2 camera's
Er zijn een aantal acteurs en presentators die de revolutie steunenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Wat ik me net ook afvraag. Ik ken geen bekende Egyptische mensen (artiesten of zo), maar doen die niets? Zeg maar zoals Bono langs ging bij Bush?
Het voetbalteam en andere bekenden volgens mij ook. Een filmster iig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere artiesten op het plein geweest de afgelopen dagen.
Maar zijn die er nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geen idee, mijn camera is ook weggehaald.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah oke. Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er zijn een aantal acteurs en presentators die de revolutie steunen
Omar sharif, maar dat is alweer achterhaald, 2 dagen oude: clickerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het voetbalteam en andere bekenden volgens mij ook. Een filmster iig.
Je neemt een gewone camera en je haalt het infrarood-filter er uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe komen ze ineens aan honderden ifrarood camera's?
Dan moet je wel weten waar die Mubarak is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?![]()
Bono komt pas als ze dood gaan van de honger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Axia het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?![]()
stream?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Nieuwsuur lijkt inderdaad wel live te zijn!
Serieus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je neemt een gewone camera en je haalt het infrarood-filter er uit.
ok, dank je wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Darklight het volgende:
Gebed is volgens mij om 12u, 11u nl-tijd
streetview autoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan Google geen UAV sturen om alles vast te leggen?
AJE, CNN, BBC hebben niks en die belg zit lekker op ht balkonnetje te filmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Belachelijkquote:
Ik snap je smiley niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Ermanon het volgende:
't lijkt rustig, te rustig als je mij vraagt
Serieusquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Serieus?
Ik betwijfel of het verhaal van de camera waar is, het zou wel mooi zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef horned_reaper het volgende:
Kleine kans.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou de NOS sieren als dit domweg live gestreamd blijft worden.
hij si van de VRTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou de NOS sieren als dit domweg live gestreamd blijft worden.
Daar kunnen ze ook geen regering met steun van het volk vormen, gedeelde smart...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef BeSimple het volgende:
Nominatie TT: Waar de enige stream wordt beheerd door een Belg
Het kan ookz positie verraden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar hebben we GvD tegenwoordig internet voor dan?
Dankzij de Belgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Dus de NOS heeft de belabberde verslaggeving van eerst een beetje goed gemaakt?
T is een belg....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Beetje, blijft de NOS & ze hebben vele malen al gefaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
Werkt perfect op OSXquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef exile79 het volgende:
GVD, die nos stream vereist silverflight. Van Microsoft...
Doen ze knapquote:
Linkje met "Bekijk in Windows Media Player" staat eronder, daarna kun je ook nog link kopieren en bijv en in VLC oid plakken (rechterklik op WMP veld)quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef exile79 het volgende:
GVD, die nos stream vereist silverflight. Van Microsoft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |