De kans is natuurlijk aanwezig dat het regime ook meeleest. Zo nodig hoeven de demonstranten het niet te weten lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Kunnen mensen niet even de NOS24 link samen met #jan25 of #downwithmubarak oid rondtweeten met het nieuws dat dat enige live feed is?
jah die kwam ik ook tegen ... en daar is onze belg weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Badeend1 het volgende:
lol http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.956100
ja hoor, Moebie gaat FOK! lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk aanwezig dat het regime ook meeleest. Zo nodig hoeven de demonstranten het niet te weten lijkt me.
Demonstranten? Nee. Rest van de wereld die net als ons op fora zit te zoeken naar live feeds? Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk aanwezig dat het regime ook meeleest. Zo nodig hoeven de demonstranten het niet te weten lijkt me.
Die journalisten zijn allemaal helden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Badeend1 het volgende:
lol http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.956100
Dat ging over het posten van de livestream op twitter.quote:
"rondtweeten"quote:
ja,quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Nibb-it het volgende:
Is die Belg nu de enige die live is? Wereldwijd?
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Nibb-it het volgende:
Is die Belg nu de enige die live is? Wereldwijd?
Ok, maar de vraag is dus of dat het risico van extra aandacht waard is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Demonstranten? Nee. Rest van de wereld die net als ons op fora zit te zoeken naar live feeds? Ja
het idee is leuk, maar zodra nieuwsuur is afgelopen, ben ik bang dat de stream ook pleite isquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ging over het posten van de livestream op twitter.
Daarnaast heeft VRT zelf er geen livestream van en is Journaal 24 alleen in Nederland te bekijken bij mijn weten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, maar de vraag is dus of dat het risico van extra aandacht waard is.
1 belg live vanuit Tahrirquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er aan de hand?
nieuwsuur heeft een belg op het dak met live beelden van tahrirquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
http://nieuwsuur.nl/live/quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
"You're like a child who wanders into the middle of a movie..."quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Corkscrew het volgende:
De rest is idd verdreven.... geen idee hoequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Corkscrew het volgende:
Wat is er met de rest gebeurd dan? Alle journalisten in elkaar geslagen?
Zou mooi zijn als je daar sshots/bewijs van hebt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wat zo raar was bij neiwus uur ( verslag van die jeroen ) hebben ze het op een gegeven moment over dat ze zeker wisten dat ze iemand die nu bij de anti's stond , gisteren bij de pro's hadden zien lopen ( zie je een shot van een gast zonnenbril petje op ), en dat het er indd. naar uitziet dat er dus infiltranten lopen op tahrir ..
vraag ik me af ... melden ze dat dan niet ff ???:?
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457 alleen n doet het nu dus hier i.i.g. nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VRT zelf er geen livestream van en is Journaal 24 alleen in Nederland te bekijken bij mijn weten.
Gearresteerd, gewond en bang. (combinaties ook mogelijk).quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Corkscrew het volgende:
Ik krijg heimwee naar de nieuwslezeres van al jazeera...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camera's geconfisqueerd, satelietverbindingen onmogelijk gemaakt, journalisten gearresteerd... er zijn letterlijk spotters die van daken journalisten proberen op te sporen zodat ze niet meer kunnen uitzenden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Corkscrew het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |