Het eerste is niet gerelateerd aan het tweede.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef mwaterl het volgende:
Hoelang nog tot andere landen troepen gaan sturen en het oorlog wordt?
Komt door de koffiequote:
Gehehe...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Komt door de koffie
Ja, maar zijn het pro of anti's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Tahrir is heerlijk vol met mensen, fantastisch!
Anti's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe...
[..]
Ja, maar zijn het pro of anti's?
Bij de brug snap ik ze ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef tass het volgende:
Top titel moest ik om lachen![]()
Ik kijk CNN en ik snap echt niet meer wie nou wie en waar is. Staan maar een paar mensen OP de brag en die eronder zijn 2 kanten op aan het gooien
Anti natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe...
[..]
Ik las net ergens een miljoenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef RvLaak het volgende:
iemand een schatting over het aantal mensen @ tahrir? Paar uur terug schatte AJE het in op 20-30k
Het plein is van de anti'squote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe...
[..]
Klinkt raar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef mwaterl het volgende:
Hoelang nog tot andere landen troepen gaan sturen en het oorlog wordt?
Een vol plein zou tussen de 250k en 300k zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef RvLaak het volgende:
iemand een schatting over het aantal mensen @ tahrir? Paar uur terug schatte AJE het in op 20-30k
Ik bewonder ze om hun moed en doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Tahrir is heerlijk vol met mensen, fantastisch!
Het aantallen discussie topic - Egyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef RvLaak het volgende:
Okiquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Omdat die het plein in bezet hebben.
Volgens mij gooien ze gewoon steeds dezelfde 10 stenen naar elkaar over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef mwaterl het volgende:
Volgens mij mikken ze niet eens met gooien, maar gooien ze gewoon maar ergens naar
Rood = antiquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef superworm het volgende:
Huidige situatie (volgens mij):
[ afbeelding ]
Volgens mij is Anti nog niet zover over de brug, staan nog op het plein bij de viaducten te klotenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het aantallen discussie topic - Egypte
Dat bedoelde ik al een paar topics lang: het epicentrum ligt al twee dagen bij de toerit tot die brug in de buurt, niet bij de straat waar volgens dat 3D-plaatje de 'clashes' zijn maar waar de tekst 'Pro-Mubarak' staat.quote:
http://www.brabantsdagbla(...)ntsnapt-aan-dood.ecequote:Journalist van deze krant ontsnapt aan dood
donderdag 03 februari 2011 | 09:58 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 03 februari 2011 | 13:14
Harald Doornbos (midden) Foto: GPD
CAÏRO - GPD-correspondent Harald Doornbos (werkzaam voor deze krant) is donderdagmorgen in de Egyptische hoofdstad Caïro ternauwernood aan de dood ontsnapt.
Woedende aanhangers van president Mubarak sleurden hem uit de auto en dreigden zijn keel door te snijden. Hij is uiteindelijk door een Egyptische militair ontzet. Hieronder zijn letterlijke relaas.
Taxi
"Ik wilde vanmorgen samen met een Arabische collega met een taxi naar mijn eigen hotel proberen te komen. Daar staat mijn computer en ligt mijn geld. Over straat was onmogelijk - dat is levensgevaarlijk, ik zit aan de verkeerde kant van het Tahrir Plein, temidden van de aanhangers van Mubarak, die het op buitenlanders hebben voorzien. Eén taxichauffeur wilde het wel proberen."
"Onderweg liepen we in een achterafstraat vast op een soort checkpoint van met kapmessen en stokken bewapende agressieve Mubarak-aanhangers. Zij hadden allemaal bebloede koppen van een hele nacht vechten. Ik bleef rustig zitten in de hoop dat de chauffeur ons er door zou krijgen."
Vlam in de pan
"Maar toen de omstanders ons achterin zagen zitten, sloeg de vlam in de pan. Ze begonnen te slaan en steekbewegingen te maken. De mannen maakten gebaren dat ze de keel van mij en mijn medepassagier door wilden snijden. De taxichauffeur probeerde uit te leggen dat wij journalisten zijn, maar het was allemaal: tégen Amerika, Israel en Iran en pro-Mubarak. We moesten onze paspoorten en rugzakjes inleveren."
"Op een moment werd de voorruit van de taxi ingeslagen. Ik ben toen in doodsangst nog een keer de auto uitgegaan om nog een keer duidelijk te maken dat we geen Amerikanen waren. Er stonden intussen steeds meer mensen om ons heen, maar gelukkig namen twee of drie het voor ons op. Terwijl wij in de taxi zaten, onderhandelden de mensen daarbuiten over ons leven."
Soldaat
"Op dat moment kwam een soldaat aan. Gelukkig, gelukkig wordt het leger nog steeds door de Egyptenaren gerespecteerd. Die man ging bij ons in de auto zitten, samen met een van de Mubarak-aanhangers. We zijn toen naar de dichtstbijzijnde legerpost gereden. Daar werden we opgevangen, maar kregen we ook te horen dat we niet konden blijven.
"In doodsangst zijn we uiteindelijk teruggegaan naar het Ramses Hiltonhotel, waar we vannacht hebben geslapen. Maar in de twintig minuten dat wij weg waren, hadden ze alles afgesloten. Je kunt alleen nog naar binnen als je een kamer geboekt hebt. Hotels zijn een toevluchtsoord geworden voor westerse journalisten die er ook niet meer uit kunnen. We hebben onze toevlucht kunnen zoeken in een kantoor van mensen die wij kennen, vlak bij het hotel."
"Inmiddels zitten wij hier veilig, maar zo gauw we de straat op gaan, worden we opgewacht door een woedende menigte. Het is onmogelijk om naar het vliegveld te vluchten. Het totale waanzin hier."
Doornbos twittert over zijn belevenissen.
Andere journalisten
Eerder werd al een journalist van dagblad Trouw door de politie op het Tahrirplein geslagen. Internationale verslaggevers van persbureau's AP en Reuters kregen klappen. Het team van Al Jazeera, de Arabische omroep die al sinds het begin ronkend verslag doet, werd een paar uur vastgehouden en hun appartatuur werd in beslag genomen. Een Belgische journalist die werkte voor de Waalse krant Le Soir had ook een aanvaring met de politie.
Woensdagnacht arresteerde de douane op het vliegveld een NOS-cameraman, Eric Feyten. Hij is door de geheime dienst de hele nacht ondervraagd. Feyten werd donderdagmiddag weer vrijgelaten, aldus NOS-hoofdredacteur Hans Laroes. De reden van zijn aanhouding is onduidelijk.
Negatief reisadvies
De Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) raadt verslaggevers af om naar Egypte af te reizen. Dit maakte NVJ-bestuurder Thomas Bruning donderdag bekend. De NVJ noemt de situatie in Egypte erg risicovol en heeft voortdurend contact met het ministerie van Buitenlandse Zaken en Nederlandse redacties over de veiligheidsrisico's in het land.
Bruning stelt dat de NVJ nu te veel berichten hoort waaruit blijkt dat er knokploegen actief zijn die het specifiek gemunt hebben op journalisten. Dit staat ook op de website van de journalistenvereniging.
Het is uiteraard de verantwoordelijkheid van de journalisten zelf, maar op basis van de ervaringen van Nederlandse redacties ontraden wij journalisten af te reizen naar het land, zegt Bruning.
Klinkt raar maar laat de demonstranten via de Kasr al Nile bridge gaan naar de 6 oktober bridge. Dan hebben ze de thugs ingesloten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Op die brug staan tanks om te voorkomen dat de groepen elkaars gebied inpikken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klinkt raar maar laat de demonstranten via de Kasr al Nile bridge gaan naar de 6 oktober bridge. Dan hebben ze de thugs ingesloten.
Inderdaad, echt helden zijn het. Na alle vermoeidheid en alles wat hen van de andere kant aangedaan wordt blijven ze vreedzaam en beschermen ze henzelf en ieder ander. Geen dissidenten, geen rellen, maar kalmte en vasthoudendheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik bewonder ze om hun moed en doorzettingsvermogen.
Hier niet. (ziggo trouwens).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is euronews bij jou ook wazig?
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef -jos- het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
Small jail set up in #Tahrir for thugs and infiltrators with weapons. Best organization I've seen in egypt.
Tahrir is redelijk duidelijk, bij het viaduct hadden ze volgens mij de digitale zoom ingebruik ipv optischequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo ineens was het wazig :Squote:
quote:glcarlstrom
Pro-democracy protesters have advanced their barricades about 20 yards. Front lines now very close, army has vanished. #jan25 #egypt
Wil jij een gevangenis zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.
ohquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo ineens was het wazig :S
Ja staan in vorige topic volgens mij. Ook videos waarin ze bekennen betaald te zijn en door wie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.
Oh, wist ik niet. Was anders wel handig geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Op die brug staan tanks om te voorkomen dat de groepen elkaars gebied inpikken.
Nee maar ben net thuis en tv aangezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
de tank die je af en toe op de streams ziet verschijnen ( beetje een boom die ervooor zit--lastig op brug ? du sik snap em ff nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Op die brug staan tanks om te voorkomen dat de groepen elkaars gebied inpikken.
Golfplaten op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef superworm het volgende:
Waarom zijn ze nou gestopt met het bouwen van die nieuwe muur? Te ambitieus?
Zal zo even kijken. En de foto's van al die ID's...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja staan in vorige topic volgens mij. Ook videos waarin ze bekennen betaald te zijn en door wie.
Werkt iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pagina herladen hielp bij mij.
Yupquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Klopt dat plaatje? Zijn de anti's nu verder doorgestoomd op de brug?
Dat is een andere. Die brug is niet in beeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
de tank die je af en toe op de streams ziet verschijnen ( beetje een boom die ervooor zit--lastig op brug ? du sik snap em ff niet) ??? andere tanks heb ik namelijk niet meer gezien ?
Zijn geen golfplaten maar bouwhekken oid, dat blauwe is zeil. Op t kaartje zie je dat er een grote bouwplaats aan het plein grenst, daar hebben ze die meuk vandaan.quote:
Dat is Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef RvLaak het volgende:
aje had het net over over een blof dat al 5 uur niet is geüpdate
Ja van Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef RvLaak het volgende:
aje had het net over over een blof dat al 5 uur niet is geüpdate
Daar schijnen ze de metro voor te gebruiken. Is al een fotoserie over voorbij gekomen. Kan het nu niet meer vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar kon hun ff niet horenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is Sandmonkey
Die is opgepakt.
quote:3arabawy
the injured r treated here by volunteering doctors. We took 6 oct bridge too. Thugs retreating
ik dacht al .. maar hoe weet je dat dan ... ik geen enkel x meer gezien , tanks die onder brug waren zijn ook wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is een andere. Die brug is niet in beeld.
En geluid. "What floor?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews hier helder beeld van plein(tv )
Too???.... als in dat de ZOWEL de Kasr el nil en oct 6 hebben??quote:
Waarschijnlijk ziet hij het via de televisie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En geluid. "What floor?"
quote:hamish6PM Hamish Macdonald
by malasadasbooks
Making plans and back up plans for evacuating hotel and cairo. Quiet and empty in our hotel #Egypt #6pm
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:evanchill
Pro-democracy protesters have taken two of the 6th October overpasses now, erecting barricades. Furthest they've ever advanced.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Normaal zou die orkaan nog aardig nieuws zijn, maar nu...quote:
Is dat ding echt onderweg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef Infection het volgende:
Hoe lang kan het ongeveer duren voordat die USS enterprise, egypte bereikt?
Yup. Althans, meerdere betrouwbare bronnen bevestigen dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat ding echt onderweg?
En dan? Het enige wat dat schip volgens mij gaat doen is zorgen dat het in de buurt van het suez kanaal komt want de VS moet dat beschermen vanwege een aantal verdragen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:02 schreef Infection het volgende:
Hoe lang kan het ongeveer duren voordat die USS enterprise, egypte bereikt?
36 uur max, ding is nucleair aangedrevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat ding echt onderweg?
quote:ebvrNOS Bosch van Rosenthal
Obama zegt te bidden dat het geweld in Egypte eindigt, "a better day will dawn over Egypt" -- daar laat-ie het bij (speech Prayer Breakfast)
Hmz, dan zal hij vrijdag tijdens de grote demo(als die nog komt) aanwezig zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
36 uur max, ding is nucleair aangedreven
Pro geloof ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wie verdrijft de tank Pro of Anti?
Pro denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wie verdrijft de tank Pro of Anti?
Kans dat je raakt als je richting 1000000 mensen gooit is grootquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef mwaterl het volgende:
Volgens mij mikken ze niet eens met gooien, maar gooien ze gewoon maar ergens naar
weet je zeker dat Anti de brug al over is? op tv staan ze nog steeds te gooien op het plein boven museum ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie; paars=conflict/verovergebieden, rood=anti, blauw=pro.
leek het wel op ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef RobertVH het volgende:
Volgens mij had anti iemand te pakken op CNN
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie; paars=conflict/verovergebieden, rood=anti, blauw=pro.
Niemand die zich eraan houdt.. :pquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
nog 45 minuten voor de avondklok ingaat begrijp ik die verslaggever nu goed
Ja 17:00 local time. En net als gisteren gaat iedereen zich daar aan houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
Ik ging het uitproberen om het ook zo te zeggen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef IHVK het volgende:
Ik vind de Arabische uitspraak van Tahrir echt mooi
Ben benieuwd of de pro's dan netjes naar huis gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
Idd golft het heen en weer maar net hadden ze iig tijdelijk 2 overpasses en de brug volledig in handen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef RobertVH het volgende:
[..]
weet je zeker dat Anti de brug al over is? op tv staan ze nog steeds te gooien op het plein boven museum ?
Teh-rierquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ging het uitproberen om het ook zo te zeggen...
Lukt niet
Ja, ik zie nu ook op euronews weer mensen terug rennen, wordt echt tijd voor de hesjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd golft het heen en weer maar net hadden ze iig tijdelijk 2 overpasses en de brug volledig in handen.
Dan lijkt het alsof ze toch nog iets doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Staal het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat ze iedere dag maar weer optimistisch een avondklok instellen.
Why? Niemand houdt zich eraan.
Een paar journalisten wel. Noodgedwongen.quote:
Och 1 stalen plaat voor je kop is voldoende om zo iets in te stellen he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Staal het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat ze iedere dag maar weer optimistisch een avondklok instellen.
Helaas zijn er idioten die er zich aan houden. Ik heb het met een paar mensen erover gehad die zich er jammer genoeg wel aan hielden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef Staal het volgende:
Zorgt voor een lastig te nemen hindernis. Maakt een bestorming redelijk onmogelijk zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Maitje het volgende:
Wat doet die tank nou op die brug?? Niets toch?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Helaas zijn er idioten die er zich aan houden. Ik heb het met een paar mensen erover gehad die zich er jammer genoeg wel aan hielden.![]()
Maar heb ze weten te overtuigen gelukkig.
quote:CandaceHetchler Just spoke to @sandmonkey he is with Amir and has been released #jan25
less than a minute ago via HootSuite
Gisteren ging harder, snelste van vandaag komt pas op #17:quote:
Daar sta je dan, met je goede gedrag.quote:
AChter een hekje stenen gooienquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat doen ze linksonder op CNN?
dat zou ergquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Onbevestigd nog maar zou super zijn !
[..]
Dat is het mooiste inderdaad. Zoveel mogelijk mensen niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Helaas zijn er idioten die er zich aan houden. Ik heb het met een paar mensen erover gehad die zich er jammer genoeg wel aan hielden.![]()
Maar heb ze weten te overtuigen gelukkig.
fuck zegquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren ging harder, snelste van vandaag komt pas op #17:
001 014m 38s 2011-02-02 15:44:41 Revolutie in Egypte #67 'Farao blijft'
002 021m 45s 2011-02-02 16:00:11 Revolutie in Egypte #68 'ANTI-ANTI'
003 023m 08s 2011-02-02 22:17:42 Revolutie in Egypte #78 Waar we benzine gooien en geen Molotovs
004 023m 19s 2011-02-02 14:54:15 Revolutie in Egypte #65 Bovenkant vs Onderkant
005 023m 20s 2011-02-02 22:41:37 Revolutie in Egypte #79 Waar bijna de nacht begint
006 023m 33s 2011-02-02 16:23:57 Revolutie in Egypte #69 'ANTI-ANTI'
007 024m 55s 2011-02-02 16:47:33 Revolutie in Egypte #70 Waar ze trucs uithalen met trucks.
008 025m 00s 2011-02-02 15:19:12 Revolutie in Egypte #66 'Op een steenworp afstand van elkaar'
009 025m 50s 2011-02-02 21:50:30 Revolutie in Egypte #77 Pro-Democracy vs Pro-Mubarak
010 026m 36s 2011-02-01 23:29:45 Demonstraties in Egypte #57 het loopt uit de hand
011 028m 44s 2011-02-02 13:51:54 Revolutie in Egypte #63 Gevechten rond Tahrir Square
012 029m 35s 2011-02-01 22:59:43 Demonstraties in Egypte #56 waar ook de pyramides op Moebie neerkijken
013 030m 45s 2011-01-28 22:57:39 Demonstraties in egypte #13. Waar veel tanks rondrijden.
014 031m 55s 2011-02-01 21:37:26 Demonstraties in Egypte #54 Waar we wachten op Mubarak
015 032m 10s 2011-02-02 14:21:36 Revolutie in Egypte #64 Gevechten rond Tahrir Square
016 032m 19s 2011-02-02 21:16:06 Revolutie in Egypte #76 What's next?
017 035m 27s 2011-02-03 14:12:59 Revolutie in Egypte #91 De battle gaat door
Nightboat to Cairoquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef ellevehC86 het volgende:
Zit hier de hele tijd "Rock the Casbah" te neurien
quote:gpdcairo GPD Cairo
GPD redactie: geen verandering in de situatie voor Harald c.s. in het hotel aan Tahrirplein. Veiligste is om op plek te blijven #Jan25
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef -jos- het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Update on #SandMonkey: @SandMonkey been released, was roughed up & all supplies with him were stolen. I'll let him fill you in on the rest
Voor wie zijn de voorraden dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
NOS reporter op t plein. "Meer mensen dan verwacht, er komen voorraden binnen."
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Moet je na deze week eens naar je postaantal kijken.
dat loopt wel lekker op jah ;Pquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Moet je na deze week eens naar je postaantal kijken.
Tahri anti regering mensen.... medicijnen voor de slachtoffers, eten etcquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor wie zijn de voorraden dan?
Fijn!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef rakotto het volgende:
[..]
Tahri anti regering mensen.... medicijnen voor de slachtoffers, eten etc
tv? die hier super helder , fox stream bar slecht , cnn redelijk maar geen beeld brug nu AJA ook helder maar heel klein beeldjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef wdn het volgende:
Beelden op euronews zijn niet vloeiend. Je ziet af en toe van de ene plek naar de andere plek zappen
Voor de anti's lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor wie zijn de voorraden dan?
Veel slimmerquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef RobertVH het volgende:
Anti gooit een nieuwe barricade op op het viaduct
Precies, terrein vasthouden. Als Mubarak niet weggaat, dan veroveren ze gewoon heel Egypte.quote:
iemand heeft ze uitgelegd hoe je een level in warcraft wint?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef RobertVH het volgende:
Anti gooit een nieuwe barricade op op het viaduct
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
Vodafone says Egyptian authorities forced it to broadcast pro-govt message
Ja is nieuws van een paar uur terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
Vodafone says Egyptian authorities forced it to broadcast pro-govt message
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Toverheks het volgende:
echt, allemaal Bob de Bouwers, hele straten zijn steenloos er wordt wat afgegooit
Het zijn Little Big Planet level bouwersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Toverheks het volgende:
echt, allemaal Bob de Bouwers, hele straten zijn steenloos er wordt wat afgegooit
quote:Jan25voices Jan25 Voices
Caller on AlJaz from Tahrir: "As we say, people used to only open their mouths at the dentist. #Egypt #Tahrir
Wootquote:RamyYaacoub Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend #Jan25
1 minute ago via TweetDeck
Nog beter!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef -jos- het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend #Jan25
Go Sandmonkey!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef -jos- het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend #Jan25
op CNNoh nee nu fox hadden ze er ook weer 1 , weet begod nie meer wie wie is ( je ziet ze ook naar boven rennen dus ?:?)quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Ik krijg opeens wel een beetje Command & Conquer / Red Alert gevoel...
*** building complete ***
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Warning, your base is under attackquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Dat zijn pro's, die een anti molesteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Maitje het volgende:
Wie zijn het groepje? EN wat doen ze precies.. ik niet zien kan!!
quote:LaraABCNews doctor curing the wounded in Tahrir Square said he saw 4 people die, one of them a horse rider who'd been pulled down. #Jan25
"Base under attack."quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Bij C&C 1 kon je zandzakken naar de tegenbasis bouwen en daarna aanvullen met rocket turrets, zou dat weer helpen?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zijn pro's, die een anti molesteren.
Anti's barricaderen brugdeel 2 weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |