Ja van Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef RvLaak het volgende:
aje had het net over over een blof dat al 5 uur niet is geüpdate
Daar schijnen ze de metro voor te gebruiken. Is al een fotoserie over voorbij gekomen. Kan het nu niet meer vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.
Dacht ik al, maar kon hun ff niet horenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is Sandmonkey
Die is opgepakt.
quote:3arabawy
the injured r treated here by volunteering doctors. We took 6 oct bridge too. Thugs retreating
ik dacht al .. maar hoe weet je dat dan ... ik geen enkel x meer gezien , tanks die onder brug waren zijn ook wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is een andere. Die brug is niet in beeld.
En geluid. "What floor?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews hier helder beeld van plein(tv )
Too???.... als in dat de ZOWEL de Kasr el nil en oct 6 hebben??quote:
Waarschijnlijk ziet hij het via de televisie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En geluid. "What floor?"
quote:hamish6PM Hamish Macdonald
by malasadasbooks
Making plans and back up plans for evacuating hotel and cairo. Quiet and empty in our hotel #Egypt #6pm
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:evanchill
Pro-democracy protesters have taken two of the 6th October overpasses now, erecting barricades. Furthest they've ever advanced.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.
Normaal zou die orkaan nog aardig nieuws zijn, maar nu...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |