Ja is nieuws van een paar uur terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
Vodafone says Egyptian authorities forced it to broadcast pro-govt message
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Toverheks het volgende:
echt, allemaal Bob de Bouwers, hele straten zijn steenloos er wordt wat afgegooit
Het zijn Little Big Planet level bouwersquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef Toverheks het volgende:
echt, allemaal Bob de Bouwers, hele straten zijn steenloos er wordt wat afgegooit
quote:Jan25voices Jan25 Voices
Caller on AlJaz from Tahrir: "As we say, people used to only open their mouths at the dentist. #Egypt #Tahrir
Wootquote:RamyYaacoub Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend #Jan25
1 minute ago via TweetDeck
Nog beter!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef -jos- het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend #Jan25
Go Sandmonkey!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef -jos- het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Update #SandMonkey: Correction, its seems that they escaped. @Sandmonkey is still on the run with a friend #Jan25
op CNNoh nee nu fox hadden ze er ook weer 1 , weet begod nie meer wie wie is ( je ziet ze ook naar boven rennen dus ?:?)quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Ik krijg opeens wel een beetje Command & Conquer / Red Alert gevoel...
*** building complete ***
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Warning, your base is under attackquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Dat zijn pro's, die een anti molesteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Maitje het volgende:
Wie zijn het groepje? EN wat doen ze precies.. ik niet zien kan!!
quote:LaraABCNews doctor curing the wounded in Tahrir Square said he saw 4 people die, one of them a horse rider who'd been pulled down. #Jan25
"Base under attack."quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Perox het volgende:
Bij C&C 1 kon je zandzakken naar de tegenbasis bouwen en daarna aanvullen met rocket turrets, zou dat weer helpen?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zijn pro's, die een anti molesteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |