de tank die je af en toe op de streams ziet verschijnen ( beetje een boom die ervooor zit--lastig op brug ? du sik snap em ff nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Op die brug staan tanks om te voorkomen dat de groepen elkaars gebied inpikken.
Golfplaten op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef superworm het volgende:
Waarom zijn ze nou gestopt met het bouwen van die nieuwe muur? Te ambitieus?
Zal zo even kijken. En de foto's van al die ID's...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja staan in vorige topic volgens mij. Ook videos waarin ze bekennen betaald te zijn en door wie.
Werkt iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pagina herladen hielp bij mij.
Yupquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Klopt dat plaatje? Zijn de anti's nu verder doorgestoomd op de brug?
Dat is een andere. Die brug is niet in beeld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
de tank die je af en toe op de streams ziet verschijnen ( beetje een boom die ervooor zit--lastig op brug ? du sik snap em ff niet) ??? andere tanks heb ik namelijk niet meer gezien ?
Zijn geen golfplaten maar bouwhekken oid, dat blauwe is zeil. Op t kaartje zie je dat er een grote bouwplaats aan het plein grenst, daar hebben ze die meuk vandaan.quote:
Dat is Sandmonkeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef RvLaak het volgende:
aje had het net over over een blof dat al 5 uur niet is geüpdate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |