Op die brug staan tanks om te voorkomen dat de groepen elkaars gebied inpikken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klinkt raar maar laat de demonstranten via de Kasr al Nile bridge gaan naar de 6 oktober bridge. Dan hebben ze de thugs ingesloten.
Inderdaad, echt helden zijn het. Na alle vermoeidheid en alles wat hen van de andere kant aangedaan wordt blijven ze vreedzaam en beschermen ze henzelf en ieder ander. Geen dissidenten, geen rellen, maar kalmte en vasthoudendheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik bewonder ze om hun moed en doorzettingsvermogen.
Hier niet. (ziggo trouwens).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is euronews bij jou ook wazig?
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef -jos- het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
Small jail set up in #Tahrir for thugs and infiltrators with weapons. Best organization I've seen in egypt.
Tahrir is redelijk duidelijk, bij het viaduct hadden ze volgens mij de digitale zoom ingebruik ipv optischequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo ineens was het wazig :Squote:
quote:glcarlstrom
Pro-democracy protesters have advanced their barricades about 20 yards. Front lines now very close, army has vanished. #jan25 #egypt
Wil jij een gevangenis zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.
ohquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo ineens was het wazig :S
Ja staan in vorige topic volgens mij. Ook videos waarin ze bekennen betaald te zijn en door wie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Foto's van die thugs in die opgezette gevangenissen? Als die er zijn.. Die wil ik graag zijn.
Oh, wist ik niet. Was anders wel handig geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Op die brug staan tanks om te voorkomen dat de groepen elkaars gebied inpikken.
Nee maar ben net thuis en tv aangezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |