Ze hebben geen ervaringquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik mensen echt de meest vreemde worpen maken?
Heel lang al niet meer live geweest, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
waar kijken jullie nu? AJE heeft oude beelden namelijk...
quote:mideastmedia David Botti
Our phones are absolutely ringing off the hookjournalists all trading information, and trying to strategize. #egypt #jan25 #cairo
27 seconds ago Favorite Retweet Reply
Klopt, ben benieuwd waarom.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel lang al niet meer live geweest, toch?
Dit lijkt me niet eens zo raar. Iemand die zijn belangen wil beschermen en veel geld heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren waren er geruchten over een zakenman, een aanhanger van de zoon van Mubarak, die e.e.a. geregeld heeft.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wow! Dat zijn de anti's toch?
I hopequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wow! Dat zijn de anti's toch?
LEger blijft waarschuwingsschoten afvuren, maar niet echt veel mensen die daar nog naar luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nu hoorde ik wel schoten
Waar haal je dit vandaan? twitter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef -jos- het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
Attack on journalists! looking across I see ppl goin into buildings. Maybe that is why man followed us at hostel! Thought were press!
Niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef mwaterl het volgende:
Hoelang nog tot andere landen troepen gaan sturen en het oorlog wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |