quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egypt PM "I don't know how the people on camels came, some say they were angry because the protesters destroyed their income, no one knows"
Ik krijg alleen die PM te zien...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom laadt de Engelse Al Jazeera stream niet meer?
Geen idee. Hier doet-ie het gewoon.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom laadt de Engelse Al Jazeera stream niet meer?
Voorlopig kan men iig genoeg schuttingen blijven maken van die gigantische reclamebordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef superworm het volgende:
\Overzichtsfoto van het gebied van google earth geplukt:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gewondequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat gebeurd er op fox news? In dat groepje?
Een vriendin van me stelde al voor om ze gekleurde hesjes te geven om ze uit elkaar te houdenquote:
Boven is anti. Beneden is pro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Een vriendin van me stelde al voor om ze gekleurde hesjes te geven om ze uit elkaar te houden
CNNquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
waar kijken jullie nu? AJE heeft oude beelden namelijk...
Gisteren waren er geruchten over een zakenman, een aanhanger van de zoon van Mubarak, die e.e.a. geregeld heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij -niet-.
Hij zegt dat niemand in de regering dit geregeld heeft.
Ze hebben geen ervaringquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik mensen echt de meest vreemde worpen maken?
Heel lang al niet meer live geweest, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
waar kijken jullie nu? AJE heeft oude beelden namelijk...
quote:mideastmedia David Botti
Our phones are absolutely ringing off the hookjournalists all trading information, and trying to strategize. #egypt #jan25 #cairo
27 seconds ago Favorite Retweet Reply
Klopt, ben benieuwd waarom.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel lang al niet meer live geweest, toch?
Dit lijkt me niet eens zo raar. Iemand die zijn belangen wil beschermen en veel geld heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren waren er geruchten over een zakenman, een aanhanger van de zoon van Mubarak, die e.e.a. geregeld heeft.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wow! Dat zijn de anti's toch?
I hopequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wow! Dat zijn de anti's toch?
LEger blijft waarschuwingsschoten afvuren, maar niet echt veel mensen die daar nog naar luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
nu hoorde ik wel schoten
Waar haal je dit vandaan? twitter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef -jos- het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
Attack on journalists! looking across I see ppl goin into buildings. Maybe that is why man followed us at hostel! Thought were press!
Niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef mwaterl het volgende:
Hoelang nog tot andere landen troepen gaan sturen en het oorlog wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |