Ja en dit had het leger gisteren ook moeten afdwingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef Corkscrew het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de situatie onder aan de brug toch?
Ja, anti's staan nu onder het viaduct wat het dichts bij de blokkade staatquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef Corkscrew het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de situatie onder aan de brug toch?
@RGjournalistquote:het is collega's van V'krant gelukt op Tahrir te geraken. OP plein alles veilig. Daarbuiten niet. Morgen in krant! #prachtfotoos gezien!
Bevestiging graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef Badeend1 het volgende:
estr4ng3d Military COMPLETELY siding with Mubarak now. Personnel at checkpoints search for foods, med supplies & arrest or send people back #jan25
ook dat commentaar van hem "dit is een helm die ik van buren heb gekregen"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef schommelstoel het volgende:
IEmand een plaatje van de man met de kookpan op zijn hoofd?
Als je de laatste bent. F5 drukken in je browser, druk op de kop "Open nieuw deel" dan komt de OP post automatisch in je post, alleen cijfer aanpassen en de titel.quote:
Bewonder hun lef. Sterkte, hoop dat ze weer veilig thuiskomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Eten een beetje maar meerendeel van de winkels is gesloten, Morgen gaat hij naar Cairo samen met een lading vrienden.
Die was echt geniaal héquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef schommelstoel het volgende:
Eten mondjesmaat, winkels zijn dicht/leeg, morgen gaat hij samen met een lading vrienden naar Cairo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ellendig. Hebben ze wel eten?
Misschien een domme vraag maar hoezo is het water bijna op?
Zette net CNN aan, ze hadden er filmmuziek onder gezet. Kreeg er de rillingen van en het gaat blijkbaar gewoon door zonder ingrijpen?
quote:suthichai suthichai
RT @SultanAlQassemi: What Meydan Tahrir in Cairo looks like now. Time in Egypt 3:15pm http://yfrog.com/h7bi5pj
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Jup, blokkade bij het museumquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
Dat achter die blauw-witte platen zijn anti's toch?
Jep.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef iBenny het volgende:
Dat achter die blauw-witte platen zijn anti's toch?
Sinds wanneer bedoel je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
ik hoor er zijn veel schoten gelost waar weet iemand dat kom net binnen zeilen
Helaas, is er net tussen 2 screenshots gevallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef schommelstoel het volgende:
Kan ik ook niet vinden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef no1uknow het volgende:
Zitten de pro-mubarak nu op de brug en de anti daar beneden op straat??
Het lijkt erop dat CNN en Euronews streams tegenover elkaar staan??quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef Corkscrew het volgende:
Raar beeld geeft Euronews. Lijkt van rond het museum te filmen.
[Upd] Egypte: Chaos in Caïroquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef no1uknow het volgende:
Wat heb ik gemist de afgelopen 5 uur?
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kan ik ook niet vinden...
iemand andere beelden dan de brug?
Militairen die in de lucht schieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
ik hoor er zijn veel schoten gelost waar weet iemand dat kom net binnen zeilen
Wel zo fijn. De beelden vanuit de lucht zijn nog redelijk te doen maar de echte straatbeelden. De wanhoop, verschrikkelijk gewoon. Je moet onwijs veel lef hebben om daar naartoe te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Eten mondjesmaat, winkels zijn dicht/leeg, morgen gaat hij samen met een lading vrienden naar Cairo.
Hij gaat proberen contact te houden.
Terugblikkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef Maitje het volgende:
Aljazeera engels heeft goeie beelden nu...
"earlier", zijn volgens mij al een hele tijd niet meer live.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef Maitje het volgende:
was "earlier"quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef Maitje het volgende:
Zitten hele mooie foto's tussenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weet niet of ie al voorbij was gekomen:
Big Boston picture heeft nu ook foto's online!
http://www.boston.com/big(...)toric_week_in_e.html
Roel is er ook achter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:19 schreef -jos- het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
Ik krijg 'onze' blogger niet te pakken. Hij zou medisch spul en rantsoenen naar Tahrir brengen. #egypte
oh dus al de hele ochtend aan de gang, even bijlezen, maar wat ik begreep wordt weer grimmigerquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Sinds wanneer bedoel je?
Yup!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er wordt weer aan een nieuwe schutting gewerkt zo lijkt het
cnn en euronews lijken tegenover elkaar te staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews nu indd. ander beeld /invalshoek , ik weet niet vanafwaar
Dat hele verplaatsen van de linie's zou grappig zijn als het geheel niet zo triest wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er wordt weer aan een nieuwe schutting gewerkt zo lijkt het
Euronews en CNN zitten bijna bij elkaar, alleen euronews zit veel lager in dat gebouw vanwaar ze filmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
euronews nu indd. ander beeld /invalshoek , ik weet niet vanafwaar
http://www.euronews.net/news/streaming-live/quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef Infection het volgende:
Kan iemand me een goeie euronews stream geven?
Deze werkt namelijk niet bij mij: http://www.euronews.net/news/streaming-live/
We mailen hem met zijn allen, en sturen alle topics mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
RutteL "Heeft geen zin om aan te dringen op onmiddellijk vertrek Mubarak"
Yepquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wtf beschoten met een hagelgeweer?
Doet het niet bij mij. Raar...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
http://www.euronews.net/news/streaming-live/
zelfde.. doet het goed
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NickKristof I just met a double amputee, in a wheelchair, who has been fighting the #Mubarak thugs. He's injured by rock but says will keep fighting.
das nou een DIEHARD
Euronews zit bij de schutting.. maar lopen gewoon allemaal mensen langsquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch wel weer flinke rellen nu bij die brug...mensen gooien nu echt duidelijk met stenen.
Fijn en klein soort ja, zie het als grindsteenquote:
U vraagt, wij draaien: http://projects.wss-llc.com/img/ (elke 30 seconden, zou een leuke timelapse kunnen worden als ze er bij blijven)quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Corkscrew het volgende:
Een timelapse zou wel mooi zijn, bij de opbouw van die stellingen bijvoorbeeld.
het laat zien hoe vastberaden ze zijn .. wel erg indd. maar respect hoor naar hun!quote:
quote:nksheridan Neil K. Sheridan
Wow! Using laser!? RT @lissnup: Some photos from the battle of the museum last night by @RiverDryFilm http://bit.ly/ey2WOR #jan25 #egypt
31 minutes ago Favorite Retweet Reply
Idd.. maar triest dat zoiets zo ver moet komen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
het laat zien hoe vastberaden ze zijn .. wel erg indd. maar respect hoor naar hun!
Waarwaarwaar? stream?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:25 schreef superworm het volgende:
Echt grappig, je kijkt even niet en ze zijn al drie stukken verder.
Neehoor er is een soort van toegangscontrole.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Euronews zit bij de schutting.. maar lopen gewoon allemaal mensen langs
McGuyver aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:25 schreef superworm het volgende:
Echt grappig, je kijkt even niet en ze zijn al drie stukken verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |