lees ik hier een verborgen rant richting het Fok forum?quote:
proM'squote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik zei in het vorige: Ik vraag mij alleen af, door wie worden de journalisten gearresteerd?
Denk niet dat ze op Kirk of Picard zitten te wachten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je de Egyptian people al getweet dat hij eraan komt?..
Hij schetst een situatie waarin de journalisten zouden doen wat de Vereniging voor Journalistiek voorstelt. Tenminste zo lees ik het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)
[..]
Het maakt geenstijl allemaal geen f**k uit, alles voor de pageviews bannerclicks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
lees ik hier een verborgen rant richting het Fok forum?
Toch wel, Dan hebben journalisten het recht om hier zich van te ondoen, alleen als ze zich niet in uniform begeven.quote:
En daarna is ie gesignaleerd in de straat van Gibraltar, hij vaart nu dus in de Middellandse Zee oostwaarts.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Iridal het volgende:
De berichtgeving van de USS Enterprise in Lisbon was van 26-29 Januari... niet echt up-to-date zeg maar
Beschermen Suez-kanaal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna is ie gesignaleerd in de straat van Gibraltar, hij vaart nu dus in de Middellandse Zee oostwaarts.
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij schetst een situatie waarin de journalisten zouden doen wat de Vereniging voor Journalistiek voorstelt. Tenminste zo lees ik het.
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezen)
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.
Zo lees ik het.
Als je journalist word en vooral als journalist in oorlogsgebieden dan verwacht je dat de bond voor journalistiek het veroordeeld als journalisten worden aangevallen. Dan verwacht je dat zo'n bond je backup geeft. Dan is het een vreemde reactie van zo'n bond om te zeggen dat ze maar niet heen moeten gaan omdat het te gevaarlijk is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezen)
de neuk? Die gast is nog een paar tandjes erger dan die lul van Irak toendertijd. Die was enkel grappig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef shomila het volgende:
MohammedY Mohammed Yahia
Egyptian prime minister says we protesters "harmed" the police and injured them psychologically which is why they left Egypt in chaos #Jan25
32 seconds ag
Heb je op zich gelijk in, is ook logisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?
dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Pfoeh, ik word dus niet gekquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.
Zo lees ik het.
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?
dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Dan worden we gezellie samen nutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh, ik word dus niet gekNiet alleen dan in ieder geval
is aan raistlin, is zijn feestje vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?
quote:
"Some people say, he has an attached machinegun on his right arm"quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.
Reportes op AJE en twitter zeggen dat het nog steeds link is buiten Tahrir te komen (en duidelijk Anti - Mubarak te zijn)quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn de anit's nog gevangen op het plein? Of kunnen ze zelf weg lopen?
Ik weet, je hebt verschillende soorten journalistiek. dus ook verschillende journalistenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?
Nee, dat je meteen aan moet nemen. Kon je laatste wel eens zijn, ivm bevoorrading.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugerenik kon niks verstaan )
en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is aan raistlin, is zijn feestje vandaag. Maar NVJ is toch geen overheidsinstantie?
Sowieso best interessant om te horen dat er actief wordt afgeraden op locatie verslag te doen van dit.
Nee, volgens een ooggetuige vallen Mubarak aanhangers mensen aan die voedsel brengen naar het plein.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugerenik kon niks verstaan )
en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wtf hahaha, ik moest lachen
Op het moment zie ik het als topic vervuiling.quote:
2 secs, ik zoek een bronquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...
Is het ook, maar kon een lach toch niet onderdrukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Op het moment zie ik het als topic vervuiling.
Heb ik al, maar ik vind dus eigenlijk niet in het huidige updatebericht vanwege genoemde punten.quote:
quote:SultanAlQassemi Al Arabiya: (sources) Ibrahim Kamel (the corrupt NDP tycoon) would not accept any other president other than Gamal Mubarak for Egypt 3 minutes ago via web
okaj thnx! (wel kut!)quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, volgens een ooggetuige vallen Mubarak aanhangers mensen aan die voedsel brengen naar het plein.
Afhouden tot een eventuele volgende update is idd snel genoeg. FOK! heeft sowieso geen "echte" journalisten, laat staan mensen op locatie of plannen daartoe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb ik al, maar ik vind dus eigenlijk niet in het huidige updatebericht vanwege genoemde punten.
Waarom krijg ik het deuntje van MacGyver in mijn hoofd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die schutting begint er ook steeds sterker uit te zien. Nog even en ze gaan in de weer met hamers en spijkers
Klopt, nu op Middenlandse Zee:quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Iridal het volgende:
De berichtgeving van de USS Enterprise in Lisbon was van 26-29 Januari... niet echt up-to-date zeg maar
Ik zou best door Fok! naar Egypte willen worden gezonden hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afhouden tot een eventuele volgende update is idd snel genoeg. FOK! heeft sowieso geen "echte" journalisten, laat staan mensen op locatie of plannen daartoe.
Hebben ze een nachtje aan gebouwd, mooi houden op die plek, heeft geen zin meer voor ze om telkens op te schuiven, die ingang is nu veilig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die schutting begint er ook steeds sterker uit te zien. Nog even en ze gaan in de weer met hamers en spijkers
'Zelfs' toeristen? Sinds wanneer blijven toeristen langer in een gevarenzone dan journalisten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bel Danny, zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou best door Fok! naar Egypte willen worden gezonden hoor.
Heb in een grijs verleden Journalistiek en Fotografie gedaan
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.quote:
Ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Wie ziet de beelden op AJE van net?
Van de soldaten die mensen op straat lieten zitten?
maar het leger doet nu iets meer als gisteren heb ik het idee.. ik hoop dat ze echt de anti's gaan beschermen , maar gisteren meerdere tweets van mensen daar on de spot die zeggen , leger kiest kant voor pro's anders waren ze wel tegengehouden ....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Badeend1 het volgende:
Beide kanten lijken meer georganiseerd dan gister.
Vandaag misschien nog meer doden
quote:SultanAlQassemi Al Arabiya: (sources) Ibrahim Kamel, the corrupt NDP tycoon was behind campaign to install Gamal Mubarak as president after his father 4 minutes ago via web
Het leger pakte net een of andere mafkees, hardhandig, opquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Niet live momenteelquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?quote:
Ik zou zeggen, begin eens met een DM @ danny, als je serieus bent. Je weet nooit hoe hij reageert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.
Maar sturen/rollen ze dan niet eerst Stefan de verslaggever heen?
Je kan sowieso niet, visum aanvragen kost je zo 3 dagen, en reken maar dat de ambassade reden voor verblijf gaat vragenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.
Maar sturen/rollen ze dan niet eerst Stefan de verslaggever heen?
Dat was waarschijnlijk en een Pro .quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef Axia het volgende:
N
[..]
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?
Die ene soldaat schopte gewoon de benen van een van de gevangene onderuit zodat ie ging zitten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef Axia het volgende:
[..]
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?
Die ene soldaat schopte gewoon de benen van een van de gevangene onderuit zodat ie ging zitten
Misschien moet het meer gezien worden als ferme waarschuwing vanaf de bond zijn kant. In dit geval is het ook niet alleen oorlogsgebied, ook wordt er actief 'gejaagd' op journalisten. Neemt niet weg dat de bond de daar aanwezige leden zou moeten steunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je journalist word en vooral als journalist in oorlogsgebieden dan verwacht je dat de bond voor journalistiek het veroordeeld als journalisten worden aangevallen. Dan verwacht je dat zo'n bond je backup geeft. Dan is het een vreemde reactie van zo'n bond om te zeggen dat ze maar niet heen moeten gaan omdat het te gevaarlijk is.
* Ik ga het stukje nog eens lezen*
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons... waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar het leger doet nu iets meer als gisteren heb ik het idee.. ik hoop dat ze echt de anti's gaan beschermen , maar gisteren meerdere tweets van mensen daar on de spot die zeggen , leger kiest kant voor pro's anders waren ze wel tegengehouden ....
Hahaha, klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze hebben nog wel van die mooie tuinstoelen staan om te zitten
Echter komen er nog altijd mensen aan @ Tahrir, ondanks al het geweld & propagandaquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef marcodej het volgende:
Zo, ook weer even gluren. Nog wat boeiends gebeurd, behalve die buffer?
Aantallen op plein zijn minder groot dan de aantallen voor het geweld, maar mooi dat ze stand gehouden hebben.
Daar heb je wel een punt, de vraag is alleen hoe zij tegen over dit staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet, visum aanvragen kost je zo 3 dagen, en reken maar dat de ambassade reden voor verblijf gaat vragen
Het wordt langzaam drukker op het plein, beetje zelfde als voorgaande dagen, langzaam drukker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef marcodej het volgende:
Zo, ook weer even gluren. Nog wat boeiends gebeurd, behalve die buffer?
Aantallen op plein zijn minder groot dan de aantallen voor het geweld, maar mooi dat ze stand gehouden hebben.
nou ja, ze lieten die paarden/ kamelen door en pro's met messen etc. ... dat is ook niet echt "orde bewaren '.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons... waar heb ik dat vaker gehoord
Zullen we het ff niet hopen... Persoonlijk heb ik genoeg mensen gewond zien raken & wss dood zien gaan.quote:
Beter dat er ook ff een rustig dagje komt omdat men morgen weer massaal wil demonstreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen we het ff niet hopen... Persoonlijk heb ik genoeg mensen gewond zien raken & wss dood zien gaan.
Tenzij je het hebt over pro-Mubarak mensen die naar huis gaan of Mubarak die aftreedt, hoop ik het niet. Gisteren was erg genoeg, dat hoeft niet nog eens op die manierquote:
Er is al meer dan een week wat aan het gebeurenquote:
Ambassades zijn er voor handelsbetrekkingen, deze situatie kost hen alleen maar geld, journalisten doen niet mee aan de goed-nieuwsshow, het zou me stellig verbazen als je je zonder wikken of wegen een stempel op je paspoort geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, de vraag is alleen hoe zei tegen over dit staan.
Dus als jij aankomt met journalistiek verslag, is dan kans helemaal niet klein dat ze nee zeggen.
Volgens mij is er niet officieel verkondigt dat er niet naar egypte gevlogen mag worden als journalist.
Dat hele twitter hebben ze nog niet onder de knie, kunnen het beter bij telfoontjes houden met mensen op de grond, dat is een grote toegevoegde waarde van hunquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:50 schreef RvLaak het volgende:
AJE die tweets voorleest is leuk, maar doe dan wat recentere tweets
en ze doen ook genoeg om anti's te beschermen zoals pro's oppakken etc... het is gewoon chaos daar en weinig sturing, maar ik zie geen bewijs dat er een eenduidig beleid van het leger is om voor 1 kant te kiezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou ja, ze lieten die paarden/ kamelen door en pro's met messen etc. ... dat is ook niet echt "orde bewaren '.....
Ik ken de egyptenaren als slimme niet zo makkelijk te controleren mensen, voor alles wat de nijl in gaat komt er net zoveel door.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:50 schreef -jos- het volgende:
12:20PM
Witnesses in Tahrir Square say thugs and plain clothed policemen have taken up positions outside of checkpoints surrounding the square where they are confiscating medicines and food that people are bringing to the square to feed thousands of protesters exhausted from the fighting that began Wednesday afternoon and continued well into the hours of Thursday morning.
Eyewitnesses report an instance of food being thrown into the Nile.
Two people, trying to enter the square, were seen arrested by policemen.
AlMasryAlYoum_E
Inderdaad. Laten we hopen dat er levens gespaard worden vandaag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Tenzij je het hebt over pro-Mubarak mensen die naar huis gaan of Mubarak die aftreedt, hoop ik het niet. Gisteren was erg genoeg, dat hoeft niet nog eens op die manier![]()
Er gebeurt om de minuut wel wat, alleen is niet altijd nieuwswaardigquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je zag een groep mensen rennen opeens? gebeurd er iets?
Mwah lastig te bewijzen dat het ook echt een Thug is, lijkt me stug dat ze 5000 pond krijgen, dat is meerdere maandlonenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef rakotto het volgende:
De thugs in Alexandria hebben 5000 egyptisch pond gekregen van de regering.
Een thug is opgepakt en biecht alles op:
Hij verklaart dat hij 5000 pond heeft gekregen en dat anderen dat ook hebben gekregen. Hij zat in de gevangenis (Opgelicht door de politie voor en werd een verdachten van drugshandel) en werd door de POLITIE vrijgelaten en ingeladen in trucks om te gaan demonstreren voor Mubarak.
Hij zei dat er 2 dingen zijn:
Zijn ouders zijn overleden en hij wou zijn geschwesters/siblings(Waarom is er hier geen nederlands woord voor?
) met geld steunen, daarom accepteerde hij de 5000 pond.
2. Hij zei als hij wist dat er uiteindelijk gevraagd zou worden om chaos te veroorzaken, dat hij dan niet mee gedaan zou hebben.![]()
Hij heeft een paar namen opgenoemdn, maar de rest van de personen kent hij niet bij naam.
nu is het leger ook meer actief , maar gisteren "stond erbij en keek erna "(als ze al op straat waren , want ze zaten in het E. museum .. en deden niks )quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:51 schreef Re het volgende:
[..]
en ze doen ook genoeg om anti's te beschermen zoals pro's oppakken etc... het is gewoon chaos daar en weinig sturing, maar ik zie geen bewijs dat er een eenduidig beleid van het leger is om voor 1 kant te kiezen
Volgens mijn laatste info (gisteravond laat) is dat wel het plan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gaan de betogers morgen wel naar het presidentieel paleis?
Zou jij voor 1 maandloon je landgenoten gaan belagen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Mwah lastig te bewijzen dat het ook echt een Thug is, lijkt me stug dat ze 5000 pond krijgen, dat is meerdere maandlonen
Over gisteren was ik ook niet heel tevreden met het leger, maar ze hebben blijkbaar wel een plan nu. Dus dat is bemoedigend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nu is het leger ook meer actief , maar gisteren "stond erbij en keek erna "(als ze al op straat waren , want ze zaten in het E. museum .. en deden niks )
Die businessmen hebben niets te verliezen. Die hebben miljarden aan Egyptisch pond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Mwah lastig te bewijzen dat het ook echt een Thug is, lijkt me stug dat ze 5000 pond krijgen, dat is meerdere maandlonen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yavanna het volgende:
Vannacht
moelnadi Mo Elnadi
Amazing photo! Protesters test a homemade catapult to defend themselves against #Mubarak thugs #Tahrir http://flic.kr/p/9fj54b #Jan25 #Egypt
5000 Egyptische pond he, dat is dus niet meer dan 100 euro ofzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
klopt je ziet verschil nu verschil vergeleken met gisteren ; gelukkig maar ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Over gisteren was ik ook niet heel tevreden met het leger, maar ze hebben blijkbaar wel een plan nu. Dus dat is bemoedigend.
die gasten zijn echt geweldigquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yavanna het volgende:
Vannacht
moelnadi Mo Elnadi
Amazing photo! Protesters test a homemade catapult to defend themselves against #Mubarak thugs #Tahrir http://flic.kr/p/9fj54b #Jan25 #Egypt
Irrelevant, indien live op staats-tv. Goed, ze kunnen dan geen vragen stellen, maar die krijgen ze sowieso niet beantwoordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:55 schreef yavanna het volgende:
hadeelalsh Hadeel Al-Shalchi
Western media not allowed in to the PM's press conference #egypt #jan25
Omgquote:
Nicequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yavanna het volgende:
Vannacht
moelnadi Mo Elnadi
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
5000 Egyptische pond he, dat is dus niet meer dan 100 euro ofzo.
5000 EGP is ongeveer 600 euro
Volgens AJE vanmorgen is dat ca $1000quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
5000 Egyptische pond he, dat is dus niet meer dan 100 euro ofzo.
egyptische pond = dikke 600 euriequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor de juiste prijs doe ik allesquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou jij voor 1 maandloon je landgenoten gaan belagen?
Normaal zeg je nee maar als je gezin niet te eten heeft? Armoede doet vreemde dingen met een mens, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou jij voor 1 maandloon je landgenoten gaan belagen?
ik vind het wel slim gevonden van zequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omg, DIt begint idd op een of ander urban warfare survival verhaal te gaan lijken. Waar mensen nu zelf wapens beginnen te knutselen.
De gevechten hebben zo veel overeenkomsten met historische battlesquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yavanna het volgende:
Vannacht
moelnadi Mo Elnadi
En staat die tank niet gericht @ Tahrir?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
BloggerSeif I don't know your footages on TV, but army is at entrances of Tahrir. Remember their lack of involvement yesterday? #Jan25
Moderne Egyptenaren zijn over het algemeen slimme mensen. qua intelligentie.quote:
Vergeet de mannen op paarden en kamelen van gisteren niet, was ook een vrij historisch gezicht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
De gevechten hebben zo veel overeenkomsten met historische battlesZe werpen stenen met slingers, gooien brandbommen, lopen met metalen schilden, schieten stenen met katapults.
weet ik niet ... tweet was xtra toepasselijk nu vanwege dat we het ff over het leger en gisteren hadden ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En staat die tank niet gericht @ Tahrir?
Ik hoorde vanmorgen op AJE wel dat de tanks @ APC gericht waren @ Tahrir, maar ik kon dat zelf niet verifiëren op basis van de beelden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
weet ik niet ... tweet was xtra toepasselijk nu vanwege dat we het ff over het leger en gisteren hadden ..
iemand die het wel weet ?
Mooie was ook dat toen het internet ed het niet deed, men begon met faxen, fotocopieen verspreiden enz.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
De gevechten hebben zo veel overeenkomsten met historische battlesZe werpen stenen met slingers, gooien brandbommen, lopen met metalen schilden, schieten stenen met katapults.
Als er "live" bij staat, kun je er van uit gaan dat het live is. Staat het er niet bij, weet je zeker dat het niet live is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef Perox het volgende:
Moeilijk te zien wat nu wel en niet LIVE beelden zijn op AJE
Moet wel op aljazeera live staan, want de NOS stream zet heel soms ook zelf live erbij als het niet helemaal echt live is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er "live" bij staat, kun je er van uit gaan dat het live is. Staat het er niet bij, weet je zeker dat het niet live is.
dat bedoelde ik ook. Hier staat er enkel AJE op. Fuck de NOS.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet wel op aljazeera live staan, want de NOS stream zet heel soms ook zelf live erbij als het niet helemaal echt live is.
Die werd tegen de blokkade geduwd en dan in de fik gestoken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Badeend1 het volgende:
reed gister ook een bus de menigte in
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Badeend1 het volgende:
reed gister ook een bus de menigte in
[ afbeelding ]
Ze zijn bijzonder inventief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die werd tegen de blokkade geduwd en dan in de fik gestoken.
Dat werd gedaan om een grote rookwolk te ontwikkelen zodat de die beneden staan, geen molotov cocktails konden gooien omdat ze dan geen zicht hebben.
Vrij slim bedacht.
Het leek er meer op dat de pro's juist de andere partij wouden uitroken want ze gingen die brandende auto ook vooruit duwen met een enorme stok richting de anti's, die vervolgens naar achteren moesten door die vieze rook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die werd tegen de blokkade geduwd en dan in de fik gestoken.
Dat werd gedaan om een grote rookwolk te ontwikkelen zodat de die beneden staan, geen molotov cocktails konden gooien omdat ze dan geen zicht hebben.
Vrij slim bedacht.
Wat wil je gaan doen? Schieten op mensen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tank staat iig op het viaduct waar gisteren en vanmorgen de Pro-Mubarak stenen/molotovs gooiden, staat dus op een goede plek om meer geweld tegen te houden (als ze willen ingrijpen)
Het broeien duurt sowieso nog wel de hele dag hoor, de politie dacht de boel gisteren te kunnen ontruimen, maar dat is ze zwaar tegengevallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef lipjes het volgende:
zal het vandaag trouwens ook weer zo explosief gaan worden als gisteren?
Die lui die achter de blokkade stonden waren toch de thugs? Die gooiden steeds met molotov cocktails... Volgens mij waren de anti-prot. niet voorbereid op een confrontatie, dus het lijkt me sterk dat zij dus die cocktails bij zich hadden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waren de pro's hoor, mogen van mij best wat minder creatief zijn
Egyptocracy Egyptocracyquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef -jos- het volgende:
Trouwens, als de reinforcements onderschept worden. Waarom sturen ze deze dan neit via de metrotunnels? Misschien moet iemand dat ff hinten(misschien gebeurd het ook wel)
nope .. waren de anti's ...( beide kanten gooiden )quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die lui die achter de blokkade stonden waren toch de thugs? Die gooiden steeds met molotov cocktails... Volgens mij waren de anti-prot. niet voorbereid op een confrontatie, dus het lijkt me sterk dat zij dus die cocktails bij zich hadden.
TheGuardianquote:8.32am: A retired Egyptian general told the BBC that the troops stand ready to fire at pro-Mubarak supporters, if they attack protesters today.
This seems to confirm what Peter Beaumont has been seeing on the ground. The general claimed the army could turn on Mubarak as early as tomorrow.
The general told the BBC's Jon Leyne that Mubarak "would be out of office tomorrow".
Niemand is zo dom om hier zijn vingers direct aan te branden, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef RvLaak het volgende:
Is er al enig zicht op een echte reactie uit het buitenland? Acties, ipv woorden...
Waren "maar" een paar duizend toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef -jos- het volgende:
LaraGibaly Lara El Gibaly
Today's headlines, Opposition paper: #Tahrir square turns into battlefield. Govt paper: Millions march in support of mubarak. #Egypt
Het bewijs dat Muba achter deze rellen zit blijft zich maar opstapelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Egyptocracy Egyptocracy
Sultan: The underground station was locked by the government and out of service, yet people with weapons were exiting from it. #Egypt #Jan25
RT'en mensenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef rakotto het volgende:
Tahrir is OPEN for all anti-Mubarak protesters, the TV & gov r spreading rumors that not letting people in, NOT TRUE! Come to Tahrir NOW!
en de VS & EU maar heerlijk geen flikker uitvoerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het bewijs dat Muba achter deze rellen zit blijft zich maar opstapelen
De tienduizend hebben ze misschien nog wel gehaald, Mubarak leent even de term van de demonstranten voor een million man marchquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waren "maar" een paar duizend toch?
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379666quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379715
Deze is live?
Wa's de bron? Kunnen mensen RT'en...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef rakotto het volgende:
Tahrir is OPEN for all anti-Mubarak protesters, the TV & gov r spreading rumors that not letting people in, NOT TRUE! Come to Tahrir NOW!
me tooquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ik wel weten wie het getweet heeft
dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
by Zeinobia
Het feit dat hij als President zijn volk niet oproept tot kalmte zegt al genoeg. Hij vindt dit prima blijkbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het bewijs dat Muba achter deze rellen zit blijft zich maar opstapelen
kap met oude tweets plaatsen pls. tnx. k np.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
by Zeinobia
Gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
by Zeinobia
Als dit een soort doofpot gaat worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en de VS & EU maar heerlijk geen flikker uitvoeren
Gefeliciteerd met een 3 dagen oud bericht!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
by Zeinobia
Al Jazeera reporter: "I received calls from hospitals in Egypt by doctors telling me they have been told not to record deaths by bullets"
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
zat gister met mn ouders te praten.
toen ik een jaar of 3 - 4 was. en ik zat in de zandbak en iets ging niet naar mijn zin. Dan begon ik altijd met zand en stenen te gooien enzo.
nu 2010. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
dag trollquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
toen ik een jaar of 3 - 4 was. en ik zat in de zandbak en iets ging niet naar mijn zin. Dan begon ik altijd met zand en stenen te gooien enzo.
nu 2010. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
17mins ago, volgens Twitterquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met een 3 dagen oud bericht!!![]()
Jij komt er wel in de wereld, misschien wordt het tijd dat wij ubermensen in het westen gewoon de rest van de wereld uitroeien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
nu 2011. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
nu 2011. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
overduidelijke copy-paste danquote:
Oude, op dit moment staat er nog steeds een grote tank op het viaduct.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
op 2 streams staan de weer op die brug??? die was toch afgezet ?? of toch oude beelden
Wil ik ook graag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef ETA het volgende:
iemand een kleine samenvatting wat er is gebeurd tussen nu en gisternacht?
nice, live beelden aan het front.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379666 ze worden met stenen bekogeld
Klink, boem, klatsch, AARRGHH....quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef ETA het volgende:
iemand een kleine samenvatting wat er is gebeurd tussen nu en gisternacht?
Het spijt me. ik zat gister die live stream te kijken. en ik wist niet of ik moest lachen of huilen.quote:
[Upd] Egypte: Chaos in Caïroquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klink, boem, klatsch, AARRGHH....
ga verdomme zoeken!!
Beter opletten, in een van de vorige topics is ie ook al een keer gepostquote:
Leuk, maar ik heb al vele delen gemist door school, slapen & andere onzinnige dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Beter opletten, in een van de vorige topics is ie ook al een keer gepost(maar goed, na 88 topics kun je dat gemakkelijk vergeten
)
nja ras. cultuur dan. het gaat iig nergens over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Jij komt er wel in de wereld, misschien wordt het tijd dat wij ubermensen in het westen gewoon de rest van de wereld uitroeien?
Kan iemand deze meneer alsjeblieft even middenop Tahrir planten? Kijken of 't dan nog steeds om te lachen isquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het spijt me. ik zat gister die live stream te kijken. en ik wist niet of ik moest lachen of huilen.
protesteren prima. elkaar middeleeuws bekogelen met straat stenen.wat de fuk...
en toen kwamen die knakker met kamelen langs toen had ik het helemaal niet meer.
ach, als hij daar was opgegroeid stond hij nu waarschijnlijk vooraan bij de Mubarak aanhangers steentjes te smijten. Molotovs durft hij niet, want die zijn eng...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Jij komt er wel in de wereld, misschien wordt het tijd dat wij ubermensen in het westen gewoon de rest van de wereld uitroeien?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en de VS & EU maar heerlijk geen flikker uitvoeren
Niemand?quote:Als dit een soort doofpot gaat worden.
Het met een sisser zou aflopen qua hoe EU en VS reageren en dingen anders zeggen dan dat het werkelijk is gebeurt.
Ik denk dat dan op internet de hel los breekt. internet is tegenwoordig groter dan dat zij zelf zijn.
En de mensen achter de computer hebben eerder en eerlijker de info dan de mensen thuis wie zij(EU VS) het voor proberen te brengen.
Ze moeten uitkijken zou ik zeggen.
Misschien weer relevant, maar goed. Twitter blijft een dubieus mediumquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt, maar werd van het weekend ook al gemeld
3 dagen oud.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Al Jazeera reporter: "I received calls from hospitals in Egypt by doctors telling me they have been told not to record deaths by bullets"
Ja, ipv ras de cultuur, een verbetering van generaliserenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ras. cultuur dan. het gaat iig nergens over.
Kappen _GdR_, anders kan je zo niet meer posten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het spijt me. ik zat gister die live stream te kijken. en ik wist niet of ik moest lachen of huilen.
protesteren prima. elkaar middeleeuws bekogelen met straat stenen.wat de fuk...
en toen kwamen die knakker met kamelen langs toen had ik het helemaal niet meer.
Hoe kun jequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb al vele delen gemist door school, slapen & andere onzinnige dingen
wie weet is het gewoon opnieuw gezegd door die dokter tegen demonstrant ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien weer relevant, maar goed. Twitter blijft een dubieus medium
Zaterdag is er toch ergens een demonstratie in NL?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Beach het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden om hier in Nederland je steun te betuigen?
Waar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zaterdag is er toch ergens een demonstratie in NL?
Op De Dam om 4 uur meen ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Blijf vooral met Westerse ogen kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ras. cultuur dan. het gaat iig nergens over.
Enige lijjkt me om belangrijke tweets te retweeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Beach het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden om hier in Nederland je steun te betuigen?
Mijn huwelijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hoe kun jeWat is nou belangrijker?
o de dam in amsterdam heb ik gelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Typisch Nederland... Een demo organiseren op de dag NA dat de demonstranten waar het om gaat de overwinning willen boekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
o de dam in amsterdam heb ik gelezen
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Some photos from the battle of the museum yesterday. Time to get back in to Tahrir http://bit.ly/ey2WOR #jan25 #egypt
Mijn vrouw vindt school belangrijk -> ja dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Moet je daarvoor studeren dan?
Waarom gaan de anti's daar ook langs? Er zijn toch meer toegangen tot het plein?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
hackneylad Tank moves back on to underpass but thugs still there, pelting pro-change protesters below less than 20 seconds ago via web
Kwalitatief Uiterst Teleurstellend, maar daar zat mijn vrouw niet bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hoe was de film op RTL gisteren?
Mooiste foto is toch wel denk ik die ene waar een vrouw een politieman kust en dat hij emotioneel geraakt wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaar
i.i.g de 2de demo @ NL , volgens mij zelfs al de 3de..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch Nederland... Een demo organiseren op de dag NA dat de demonstranten waar het om gaat de overwinning willen boeken
Maar de gedachte is mooi.
ALS dat waar is, is de strijd gestreden, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef -jos- het volgende:
Candace Hetchler
CandaceHetchler Candace Hetchler
RT @annierebekah: Report from the wires: Army releases statement saying they will support anti-govt protesters. Can anyone confirm? #jan25
Is in lijn met het excuus van die minister.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef -jos- het volgende:
hackneylad Jack Shenker
Tank moves back on to underpass but thugs still there, pelting pro-change protesters below
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Gregg Carlstrom
glcarlstrom Gregg Carlstrom
An Egyptian army tank just intervened to stop pro-Mubarak thugs from throwing rocks at the pro-democracy crowd.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Candace Hetchler
CandaceHetchler Candace Hetchler
RT @annierebekah: Report from the wires: Army releases statement saying they will support anti-govt protesters. Can anyone confirm? #jan25
Ik vind het nogal meevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaar
@nu.nlquote:Aanhangers Mubarak breken door bufferzone
Uitgegeven: 3 februari 2011 11:56
Laatst gewijzigd: 3 februari 2011 12:04
CAIRO - Aanhangers van de Egyptische president Hosni Mubarak zijn donderdag in de hoofdstad Caïro door een bufferzone van militairen gebroken
Da's ook weer waar ja. Ik had niet zo snel moeten oordelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
i.i.g de 2de demo @ NL , volgens mij zelfs al de 3de..
Dat lijkt me nieuws van gisteren of zo?quote:
Dit is een mooie voor world press.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mooiste foto is toch wel denk ik die ene waar een vrouw een politieman kust en dat hij emotioneel geraakt wordt.
Ze is goed bezig met jou onder de duim houden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt school belangrijk -> ja dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze is goed bezig met jou onder de duim houden...![]()
Ben er ook goed in. En jullie ondergaan het gedweequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, aard van het beestje. Ze is een vrouw
Die vaart net de middelandse zee binnen, meer speculatie dat die misschien naat het suez kanaal gaat, niks meer niks minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef Infection het volgende:
Heb ik iets gemist? USS enterprise, serieus?
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ja. Ik had niet zo snel moeten oordelen
Dat schijnt'ie de vorige keer ook gezegd te hebben.. om het op het laatste moment stiekem toch te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef marcodej het volgende:
Vanochtend op de radio: De president (?) van Yemen heeft aangekondigd dat hij zich niet herkiesbaar zal stellen...in 2013.
Ook zal zijn zoon hem niet opvolgen.
Tieten, doe je niets aan... Houdt het denken enigszins opquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ben er ook goed in. En jullie ondergaan het gedwee
lol, succes met het schoonmaken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijken)
Ow, doe mijn was anders ook even, heb er momenteel geen tijd voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijken)
Niet om het leger in te schakelen? Meer om het kanaal te beschermen denk ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die vaart net de middelandse zee binnen, meer speculatie dat die misschien naat het suez kanaal gaat, niks meer niks minder
quote:NOS-cameraman Eric Feijten is terecht, door de douane en op weg naar rest vd ploeg.
hahah , kom maar brengenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:26 schreef Iridal het volgende:
[..]
Ow, doe mijn was anders ook even, heb er momenteel geen tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |