Is in lijn met het excuus van die minister.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef -jos- het volgende:
hackneylad Jack Shenker
Tank moves back on to underpass but thugs still there, pelting pro-change protesters below
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Gregg Carlstrom
glcarlstrom Gregg Carlstrom
An Egyptian army tank just intervened to stop pro-Mubarak thugs from throwing rocks at the pro-democracy crowd.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Candace Hetchler
CandaceHetchler Candace Hetchler
RT @annierebekah: Report from the wires: Army releases statement saying they will support anti-govt protesters. Can anyone confirm? #jan25
Ik vind het nogal meevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaar
@nu.nlquote:Aanhangers Mubarak breken door bufferzone
Uitgegeven: 3 februari 2011 11:56
Laatst gewijzigd: 3 februari 2011 12:04
CAIRO - Aanhangers van de Egyptische president Hosni Mubarak zijn donderdag in de hoofdstad Caïro door een bufferzone van militairen gebroken
Da's ook weer waar ja. Ik had niet zo snel moeten oordelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
i.i.g de 2de demo @ NL , volgens mij zelfs al de 3de..
Dat lijkt me nieuws van gisteren of zo?quote:
Dit is een mooie voor world press.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mooiste foto is toch wel denk ik die ene waar een vrouw een politieman kust en dat hij emotioneel geraakt wordt.
Ze is goed bezig met jou onder de duim houden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt school belangrijk -> ja dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze is goed bezig met jou onder de duim houden...![]()
Ben er ook goed in. En jullie ondergaan het gedweequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, aard van het beestje. Ze is een vrouw
Die vaart net de middelandse zee binnen, meer speculatie dat die misschien naat het suez kanaal gaat, niks meer niks minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef Infection het volgende:
Heb ik iets gemist? USS enterprise, serieus?
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ja. Ik had niet zo snel moeten oordelen
Dat schijnt'ie de vorige keer ook gezegd te hebben.. om het op het laatste moment stiekem toch te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef marcodej het volgende:
Vanochtend op de radio: De president (?) van Yemen heeft aangekondigd dat hij zich niet herkiesbaar zal stellen...in 2013.
Ook zal zijn zoon hem niet opvolgen.
Tieten, doe je niets aan... Houdt het denken enigszins opquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ben er ook goed in. En jullie ondergaan het gedwee
lol, succes met het schoonmaken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijken)
Ow, doe mijn was anders ook even, heb er momenteel geen tijd voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijken)
Niet om het leger in te schakelen? Meer om het kanaal te beschermen denk ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die vaart net de middelandse zee binnen, meer speculatie dat die misschien naat het suez kanaal gaat, niks meer niks minder
quote:NOS-cameraman Eric Feijten is terecht, door de douane en op weg naar rest vd ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |