abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92266293
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef shomila het volgende:
MohammedY Mohammed Yahia
Egyptian prime minister says we protesters "harmed" the police and injured them psychologically which is why they left Egypt in chaos #Jan25
32 seconds ag
de neuk? Die gast is nog een paar tandjes erger dan die lul van Irak toendertijd. Die was enkel grappig.

:N
pi_92266296
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?

dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Heb je op zich gelijk in, is ook logisch.
Maar waar draait journalistiek om?!
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 11:36:27 #28
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_92266306
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:

[..]

Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.

Zo lees ik het.
Pfoeh, ik word dus niet gek :D Niet alleen dan in ieder geval :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_92266309
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hun achtten zichzelf toch journalisten? :X
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_92266311
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?

dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.
pi_92266329
Nieuwe Suez crisis?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92266341
Zijn de anit's nog gevangen op het plein? Of kunnen ze zelf weg lopen?
pi_92266345
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Pfoeh, ik word dus niet gek :D Niet alleen dan in ieder geval :P
Dan worden we gezellie samen nuts ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door danilel op 03-02-2011 11:37:58 (schrijffoutje) ]
pi_92266347
pi_92266350
MohammedY Mohammed Yahia
Egyptian PM says there will be investigation into what happened yesterday at Tahrir. Why can't he understand WE DONT TRUST THEM! #Jan25
1 minute ago
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Prime Minister, Ahmed Shafiq, live on BBC arabic: I commend the youth for voicing their opinions
2 minutes ag
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Prime Minister, Ahmed Shafiq, live on BBC arabic, refuses to comment in details of last night, and refers to upcoming investigation #Jan25
3 minutes ago
pi_92266352
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?
is aan raistlin, is zijn feestje vandaag ;). Maar NVJ is toch geen overheidsinstantie?

Sowieso best interessant om te horen dat er actief wordt afgeraden op locatie verslag te doen van dit.
pi_92266358
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef lutser.com het volgende:
[ afbeelding ]
:')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:38:03 #38
299059 bokaal
De man van staal!
pi_92266362
Barricades // PressTV:
pi_92266369
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.
"Some people say, he has an attached machinegun on his right arm"

"All we know, he's called, the Rut"
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:38:12 #40
154052 RobertVH
I am your father
pi_92266372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn de anit's nog gevangen op het plein? Of kunnen ze zelf weg lopen?
Reportes op AJE en twitter zeggen dat het nog steeds link is buiten Tahrir te komen (en duidelijk Anti - Mubarak te zijn)
pi_92266375
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hun achtten zichzelf toch journalisten? :X
Ik weet, je hebt verschillende soorten journalistiek. dus ook verschillende journalisten :)

Maar als een journalistiek bedrijf ( of zender ) de mensen heeft om verslag te doen in een soort van oorlogs gebied, heen sturen.
Dat hoort bij het vak van journalist, het is alleen de keuze van de journalist of hij durft en of kan.

Had deze man nog maar geleeft, Wat een journalist/verslaggever was dat :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_92266383
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugeren 8)7 ik kon niks verstaan )

en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
hoezo adhd ?
pi_92266392
before banned again. lol
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_92266398
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC Arabic: reports major protests in Alexandria. Protesters shouting "No to dialogue with regime"
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:39:19 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_92266402
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef Hoedjeman het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf hahaha, ik moest lachen :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_92266405
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugeren 8)7 ik kon niks verstaan )

en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
Nee, dat je meteen aan moet nemen. Kon je laatste wel eens zijn, ivm bevoorrading.
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:39:35 #47
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_92266410
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef RvLaak het volgende:

[..]

is aan raistlin, is zijn feestje vandaag ;). Maar NVJ is toch geen overheidsinstantie?

Sowieso best interessant om te horen dat er actief wordt afgeraden op locatie verslag te doen van dit.
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_92266412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

Nee, volgens een ooggetuige vallen Mubarak aanhangers mensen aan die voedsel brengen naar het plein.
pi_92266417
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wtf hahaha, ik moest lachen :')
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef Hoedjeman het volgende:
[ afbeelding ]
Op het moment zie ik het als topic vervuiling.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_92266422
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...
2 secs, ik zoek een bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')