de neuk? Die gast is nog een paar tandjes erger dan die lul van Irak toendertijd. Die was enkel grappig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef shomila het volgende:
MohammedY Mohammed Yahia
Egyptian prime minister says we protesters "harmed" the police and injured them psychologically which is why they left Egypt in chaos #Jan25
32 seconds ag
Heb je op zich gelijk in, is ook logisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?
dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Pfoeh, ik word dus niet gekquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.
Zo lees ik het.
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?
dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Dan worden we gezellie samen nutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh, ik word dus niet gekNiet alleen dan in ieder geval
is aan raistlin, is zijn feestje vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?
quote:
"Some people say, he has an attached machinegun on his right arm"quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.
Reportes op AJE en twitter zeggen dat het nog steeds link is buiten Tahrir te komen (en duidelijk Anti - Mubarak te zijn)quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn de anit's nog gevangen op het plein? Of kunnen ze zelf weg lopen?
Ik weet, je hebt verschillende soorten journalistiek. dus ook verschillende journalistenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?
Nee, dat je meteen aan moet nemen. Kon je laatste wel eens zijn, ivm bevoorrading.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugerenik kon niks verstaan )
en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is aan raistlin, is zijn feestje vandaag. Maar NVJ is toch geen overheidsinstantie?
Sowieso best interessant om te horen dat er actief wordt afgeraden op locatie verslag te doen van dit.
Nee, volgens een ooggetuige vallen Mubarak aanhangers mensen aan die voedsel brengen naar het plein.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugerenik kon niks verstaan )
en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wtf hahaha, ik moest lachen
Op het moment zie ik het als topic vervuiling.quote:
2 secs, ik zoek een bronquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |