lees ik hier een verborgen rant richting het Fok forum?quote:
proM'squote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik zei in het vorige: Ik vraag mij alleen af, door wie worden de journalisten gearresteerd?
Denk niet dat ze op Kirk of Picard zitten te wachten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je de Egyptian people al getweet dat hij eraan komt?..
Hij schetst een situatie waarin de journalisten zouden doen wat de Vereniging voor Journalistiek voorstelt. Tenminste zo lees ik het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)
[..]
Het maakt geenstijl allemaal geen f**k uit, alles voor de pageviews bannerclicks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
lees ik hier een verborgen rant richting het Fok forum?
Toch wel, Dan hebben journalisten het recht om hier zich van te ondoen, alleen als ze zich niet in uniform begeven.quote:
En daarna is ie gesignaleerd in de straat van Gibraltar, hij vaart nu dus in de Middellandse Zee oostwaarts.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Iridal het volgende:
De berichtgeving van de USS Enterprise in Lisbon was van 26-29 Januari... niet echt up-to-date zeg maar
Beschermen Suez-kanaal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna is ie gesignaleerd in de straat van Gibraltar, hij vaart nu dus in de Middellandse Zee oostwaarts.
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij schetst een situatie waarin de journalisten zouden doen wat de Vereniging voor Journalistiek voorstelt. Tenminste zo lees ik het.
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezen)
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.
Zo lees ik het.
Als je journalist word en vooral als journalist in oorlogsgebieden dan verwacht je dat de bond voor journalistiek het veroordeeld als journalisten worden aangevallen. Dan verwacht je dat zo'n bond je backup geeft. Dan is het een vreemde reactie van zo'n bond om te zeggen dat ze maar niet heen moeten gaan omdat het te gevaarlijk is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezen)
de neuk? Die gast is nog een paar tandjes erger dan die lul van Irak toendertijd. Die was enkel grappig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef shomila het volgende:
MohammedY Mohammed Yahia
Egyptian prime minister says we protesters "harmed" the police and injured them psychologically which is why they left Egypt in chaos #Jan25
32 seconds ag
Heb je op zich gelijk in, is ook logisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?
dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Pfoeh, ik word dus niet gekquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.
Zo lees ik het.
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?
journalisten bijna gelynched worden ?
dan zeg ik ook als vereniging: Ga niet.
Dan worden we gezellie samen nutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh, ik word dus niet gekNiet alleen dan in ieder geval
is aan raistlin, is zijn feestje vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
In de update verwerken een idee denk ik?...... eerste keer dat buitenlands beleid zich actief met de situatie gaat bemoeien?
quote:
"Some people say, he has an attached machinegun on his right arm"quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Gelukkig is Rutger een echte held en staat midden tussen de pro en anti demonstranten.
Reportes op AJE en twitter zeggen dat het nog steeds link is buiten Tahrir te komen (en duidelijk Anti - Mubarak te zijn)quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn de anit's nog gevangen op het plein? Of kunnen ze zelf weg lopen?
Ik weet, je hebt verschillende soorten journalistiek. dus ook verschillende journalistenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?
Nee, dat je meteen aan moet nemen. Kon je laatste wel eens zijn, ivm bevoorrading.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugerenik kon niks verstaan )
en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is aan raistlin, is zijn feestje vandaag. Maar NVJ is toch geen overheidsinstantie?
Sowieso best interessant om te horen dat er actief wordt afgeraden op locatie verslag te doen van dit.
Nee, volgens een ooggetuige vallen Mubarak aanhangers mensen aan die voedsel brengen naar het plein.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zei die nou net dat je moest oppassen als je water aanneemt omdat je niet weet of er "iets mee is gedaan "op AJE ( sorry wasmachine begon te centrifugerenik kon niks verstaan )
en je ziet op eerdere beelden van vanochtend dat ze nog wel op de brug staan .. wel tof dat het leger (?) heeft besloten die brug leeg te maken ..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wtf hahaha, ik moest lachen
Op het moment zie ik het als topic vervuiling.quote:
2 secs, ik zoek een bronquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Is moeilijk, ik ben niet zo'n voorstander van berichten van andere organisaties (toch een beetje buitenstaanders) in de updates gooien, zodat je het update-bericht zo veel mogelijk in 1 stuk leesbaar houdt. Het is wel belangrijk, maar niet voor de demonstraties zelf denk ik...
Is het ook, maar kon een lach toch niet onderdrukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Op het moment zie ik het als topic vervuiling.
Heb ik al, maar ik vind dus eigenlijk niet in het huidige updatebericht vanwege genoemde punten.quote:
quote:SultanAlQassemi Al Arabiya: (sources) Ibrahim Kamel (the corrupt NDP tycoon) would not accept any other president other than Gamal Mubarak for Egypt 3 minutes ago via web
okaj thnx! (wel kut!)quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, volgens een ooggetuige vallen Mubarak aanhangers mensen aan die voedsel brengen naar het plein.
Afhouden tot een eventuele volgende update is idd snel genoeg. FOK! heeft sowieso geen "echte" journalisten, laat staan mensen op locatie of plannen daartoe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb ik al, maar ik vind dus eigenlijk niet in het huidige updatebericht vanwege genoemde punten.
Waarom krijg ik het deuntje van MacGyver in mijn hoofd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die schutting begint er ook steeds sterker uit te zien. Nog even en ze gaan in de weer met hamers en spijkers
Klopt, nu op Middenlandse Zee:quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Iridal het volgende:
De berichtgeving van de USS Enterprise in Lisbon was van 26-29 Januari... niet echt up-to-date zeg maar
Ik zou best door Fok! naar Egypte willen worden gezonden hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afhouden tot een eventuele volgende update is idd snel genoeg. FOK! heeft sowieso geen "echte" journalisten, laat staan mensen op locatie of plannen daartoe.
Hebben ze een nachtje aan gebouwd, mooi houden op die plek, heeft geen zin meer voor ze om telkens op te schuiven, die ingang is nu veilig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die schutting begint er ook steeds sterker uit te zien. Nog even en ze gaan in de weer met hamers en spijkers
'Zelfs' toeristen? Sinds wanneer blijven toeristen langer in een gevarenzone dan journalisten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bel Danny, zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou best door Fok! naar Egypte willen worden gezonden hoor.
Heb in een grijs verleden Journalistiek en Fotografie gedaan
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.quote:
Ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Wie ziet de beelden op AJE van net?
Van de soldaten die mensen op straat lieten zitten?
maar het leger doet nu iets meer als gisteren heb ik het idee.. ik hoop dat ze echt de anti's gaan beschermen , maar gisteren meerdere tweets van mensen daar on de spot die zeggen , leger kiest kant voor pro's anders waren ze wel tegengehouden ....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Badeend1 het volgende:
Beide kanten lijken meer georganiseerd dan gister.
Vandaag misschien nog meer doden
quote:SultanAlQassemi Al Arabiya: (sources) Ibrahim Kamel, the corrupt NDP tycoon was behind campaign to install Gamal Mubarak as president after his father 4 minutes ago via web
Het leger pakte net een of andere mafkees, hardhandig, opquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Niet live momenteelquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?quote:
Ik zou zeggen, begin eens met een DM @ danny, als je serieus bent. Je weet nooit hoe hij reageert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.
Maar sturen/rollen ze dan niet eerst Stefan de verslaggever heen?
Je kan sowieso niet, visum aanvragen kost je zo 3 dagen, en reken maar dat de ambassade reden voor verblijf gaat vragenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.
Maar sturen/rollen ze dan niet eerst Stefan de verslaggever heen?
Dat was waarschijnlijk en een Pro .quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef Axia het volgende:
N
[..]
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?
Die ene soldaat schopte gewoon de benen van een van de gevangene onderuit zodat ie ging zitten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef Axia het volgende:
[..]
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?
Die ene soldaat schopte gewoon de benen van een van de gevangene onderuit zodat ie ging zitten
Misschien moet het meer gezien worden als ferme waarschuwing vanaf de bond zijn kant. In dit geval is het ook niet alleen oorlogsgebied, ook wordt er actief 'gejaagd' op journalisten. Neemt niet weg dat de bond de daar aanwezige leden zou moeten steunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je journalist word en vooral als journalist in oorlogsgebieden dan verwacht je dat de bond voor journalistiek het veroordeeld als journalisten worden aangevallen. Dan verwacht je dat zo'n bond je backup geeft. Dan is het een vreemde reactie van zo'n bond om te zeggen dat ze maar niet heen moeten gaan omdat het te gevaarlijk is.
* Ik ga het stukje nog eens lezen*
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons... waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar het leger doet nu iets meer als gisteren heb ik het idee.. ik hoop dat ze echt de anti's gaan beschermen , maar gisteren meerdere tweets van mensen daar on de spot die zeggen , leger kiest kant voor pro's anders waren ze wel tegengehouden ....
Hahaha, klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze hebben nog wel van die mooie tuinstoelen staan om te zitten
Echter komen er nog altijd mensen aan @ Tahrir, ondanks al het geweld & propagandaquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef marcodej het volgende:
Zo, ook weer even gluren. Nog wat boeiends gebeurd, behalve die buffer?
Aantallen op plein zijn minder groot dan de aantallen voor het geweld, maar mooi dat ze stand gehouden hebben.
Daar heb je wel een punt, de vraag is alleen hoe zij tegen over dit staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet, visum aanvragen kost je zo 3 dagen, en reken maar dat de ambassade reden voor verblijf gaat vragen
Het wordt langzaam drukker op het plein, beetje zelfde als voorgaande dagen, langzaam drukker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef marcodej het volgende:
Zo, ook weer even gluren. Nog wat boeiends gebeurd, behalve die buffer?
Aantallen op plein zijn minder groot dan de aantallen voor het geweld, maar mooi dat ze stand gehouden hebben.
nou ja, ze lieten die paarden/ kamelen door en pro's met messen etc. ... dat is ook niet echt "orde bewaren '.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons... waar heb ik dat vaker gehoord
Zullen we het ff niet hopen... Persoonlijk heb ik genoeg mensen gewond zien raken & wss dood zien gaan.quote:
Beter dat er ook ff een rustig dagje komt omdat men morgen weer massaal wil demonstreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen we het ff niet hopen... Persoonlijk heb ik genoeg mensen gewond zien raken & wss dood zien gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |