lees ik hier een verborgen rant richting het Fok forum?quote:
proM'squote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
Wat ik zei in het vorige: Ik vraag mij alleen af, door wie worden de journalisten gearresteerd?
Denk niet dat ze op Kirk of Picard zitten te wachten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je de Egyptian people al getweet dat hij eraan komt?..
Hij schetst een situatie waarin de journalisten zouden doen wat de Vereniging voor Journalistiek voorstelt. Tenminste zo lees ik het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)
[..]
Het maakt geenstijl allemaal geen f**k uit, alles voor de pageviews bannerclicks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
lees ik hier een verborgen rant richting het Fok forum?
Toch wel, Dan hebben journalisten het recht om hier zich van te ondoen, alleen als ze zich niet in uniform begeven.quote:
En daarna is ie gesignaleerd in de straat van Gibraltar, hij vaart nu dus in de Middellandse Zee oostwaarts.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef Iridal het volgende:
De berichtgeving van de USS Enterprise in Lisbon was van 26-29 Januari... niet echt up-to-date zeg maar
Beschermen Suez-kanaal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna is ie gesignaleerd in de straat van Gibraltar, hij vaart nu dus in de Middellandse Zee oostwaarts.
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij schetst een situatie waarin de journalisten zouden doen wat de Vereniging voor Journalistiek voorstelt. Tenminste zo lees ik het.
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en hoe verklaar je dit stuk (in het zelfde stuk)
[..]
Hun achtten zichzelf toch journalisten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezen)
ehm als zelfs toeristen enzo al worden teruggeroepen omdat het te gevaarlijk is ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Het gaat over de De Nederlandse Vereniging van Journalisten.
Zij adviseren dat niemand meer naar Cairo zou moeten gaan.
GS vindt dit een mes in de rug voor de echte journalistiek.
Zo lees ik het.
Als je journalist word en vooral als journalist in oorlogsgebieden dan verwacht je dat de bond voor journalistiek het veroordeeld als journalisten worden aangevallen. Dan verwacht je dat zo'n bond je backup geeft. Dan is het een vreemde reactie van zo'n bond om te zeggen dat ze maar niet heen moeten gaan omdat het te gevaarlijk is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze roepen duidelijk aan dat ze journalisten er heen moeten sturen om nieuws te brengen (zoals de meeste mensen het lezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |