Die lui die achter de blokkade stonden waren toch de thugs? Die gooiden steeds met molotov cocktails... Volgens mij waren de anti-prot. niet voorbereid op een confrontatie, dus het lijkt me sterk dat zij dus die cocktails bij zich hadden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
waren de pro's hoor, mogen van mij best wat minder creatief zijn
Egyptocracy Egyptocracyquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef -jos- het volgende:
Trouwens, als de reinforcements onderschept worden. Waarom sturen ze deze dan neit via de metrotunnels? Misschien moet iemand dat ff hinten(misschien gebeurd het ook wel)
nope .. waren de anti's ...( beide kanten gooiden )quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die lui die achter de blokkade stonden waren toch de thugs? Die gooiden steeds met molotov cocktails... Volgens mij waren de anti-prot. niet voorbereid op een confrontatie, dus het lijkt me sterk dat zij dus die cocktails bij zich hadden.
TheGuardianquote:8.32am: A retired Egyptian general told the BBC that the troops stand ready to fire at pro-Mubarak supporters, if they attack protesters today.
This seems to confirm what Peter Beaumont has been seeing on the ground. The general claimed the army could turn on Mubarak as early as tomorrow.
The general told the BBC's Jon Leyne that Mubarak "would be out of office tomorrow".
Niemand is zo dom om hier zijn vingers direct aan te branden, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:05 schreef RvLaak het volgende:
Is er al enig zicht op een echte reactie uit het buitenland? Acties, ipv woorden...
Waren "maar" een paar duizend toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef -jos- het volgende:
LaraGibaly Lara El Gibaly
Today's headlines, Opposition paper: #Tahrir square turns into battlefield. Govt paper: Millions march in support of mubarak. #Egypt
Het bewijs dat Muba achter deze rellen zit blijft zich maar opstapelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Egyptocracy Egyptocracy
Sultan: The underground station was locked by the government and out of service, yet people with weapons were exiting from it. #Egypt #Jan25
RT'en mensenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef rakotto het volgende:
Tahrir is OPEN for all anti-Mubarak protesters, the TV & gov r spreading rumors that not letting people in, NOT TRUE! Come to Tahrir NOW!
en de VS & EU maar heerlijk geen flikker uitvoerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het bewijs dat Muba achter deze rellen zit blijft zich maar opstapelen
De tienduizend hebben ze misschien nog wel gehaald, Mubarak leent even de term van de demonstranten voor een million man marchquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waren "maar" een paar duizend toch?
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379666quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379715
Deze is live?
Wa's de bron? Kunnen mensen RT'en...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:07 schreef rakotto het volgende:
Tahrir is OPEN for all anti-Mubarak protesters, the TV & gov r spreading rumors that not letting people in, NOT TRUE! Come to Tahrir NOW!
me tooquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ik wel weten wie het getweet heeft
dankquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
by Zeinobia
Het feit dat hij als President zijn volk niet oproept tot kalmte zegt al genoeg. Hij vindt dit prima blijkbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het bewijs dat Muba achter deze rellen zit blijft zich maar opstapelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |