Niet live momenteelquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef Axia het volgende:
Wie ziet de beelden op AJE van net?
Van de soldaten die mensen op straat lieten zitten?
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?quote:
Ik zou zeggen, begin eens met een DM @ danny, als je serieus bent. Je weet nooit hoe hij reageert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.
Maar sturen/rollen ze dan niet eerst Stefan de verslaggever heen?
Je kan sowieso niet, visum aanvragen kost je zo 3 dagen, en reken maar dat de ambassade reden voor verblijf gaat vragenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij zou reageren.
Maar sturen/rollen ze dan niet eerst Stefan de verslaggever heen?
Dat was waarschijnlijk en een Pro .quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef Axia het volgende:
N
[..]
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?
Die ene soldaat schopte gewoon de benen van een van de gevangene onderuit zodat ie ging zitten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef Axia het volgende:
[..]
Wie zijn die opgepakte mannen? Pro's of anti's?
Die ene soldaat schopte gewoon de benen van een van de gevangene onderuit zodat ie ging zitten
Misschien moet het meer gezien worden als ferme waarschuwing vanaf de bond zijn kant. In dit geval is het ook niet alleen oorlogsgebied, ook wordt er actief 'gejaagd' op journalisten. Neemt niet weg dat de bond de daar aanwezige leden zou moeten steunen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je journalist word en vooral als journalist in oorlogsgebieden dan verwacht je dat de bond voor journalistiek het veroordeeld als journalisten worden aangevallen. Dan verwacht je dat zo'n bond je backup geeft. Dan is het een vreemde reactie van zo'n bond om te zeggen dat ze maar niet heen moeten gaan omdat het te gevaarlijk is.
* Ik ga het stukje nog eens lezen*
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons... waar heb ik dat vaker gehoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar het leger doet nu iets meer als gisteren heb ik het idee.. ik hoop dat ze echt de anti's gaan beschermen , maar gisteren meerdere tweets van mensen daar on de spot die zeggen , leger kiest kant voor pro's anders waren ze wel tegengehouden ....
Hahaha, klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze hebben nog wel van die mooie tuinstoelen staan om te zitten
Echter komen er nog altijd mensen aan @ Tahrir, ondanks al het geweld & propagandaquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef marcodej het volgende:
Zo, ook weer even gluren. Nog wat boeiends gebeurd, behalve die buffer?
Aantallen op plein zijn minder groot dan de aantallen voor het geweld, maar mooi dat ze stand gehouden hebben.
Daar heb je wel een punt, de vraag is alleen hoe zij tegen over dit staan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet, visum aanvragen kost je zo 3 dagen, en reken maar dat de ambassade reden voor verblijf gaat vragen
Het wordt langzaam drukker op het plein, beetje zelfde als voorgaande dagen, langzaam drukker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef marcodej het volgende:
Zo, ook weer even gluren. Nog wat boeiends gebeurd, behalve die buffer?
Aantallen op plein zijn minder groot dan de aantallen voor het geweld, maar mooi dat ze stand gehouden hebben.
nou ja, ze lieten die paarden/ kamelen door en pro's met messen etc. ... dat is ook niet echt "orde bewaren '.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons... waar heb ik dat vaker gehoord
Zullen we het ff niet hopen... Persoonlijk heb ik genoeg mensen gewond zien raken & wss dood zien gaan.quote:
Beter dat er ook ff een rustig dagje komt omdat men morgen weer massaal wil demonstreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zullen we het ff niet hopen... Persoonlijk heb ik genoeg mensen gewond zien raken & wss dood zien gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |