kap met oude tweets plaatsen pls. tnx. k np.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
by Zeinobia
Tahrir is OPEN for all anti-Mubarak protesters, the TV & gov r spreading rumors that not letting people in, NOT TRUE! Come to Tahrir NOW!
Gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
by Zeinobia
Tahrir is OPEN for all anti-Mubarak protesters, the TV & gov r spreading rumors that not letting people in, NOT TRUE! Come to Tahrir NOW!
Als dit een soort doofpot gaat worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en de VS & EU maar heerlijk geen flikker uitvoeren
Gefeliciteerd met een 3 dagen oud bericht!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef rakotto het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
by Zeinobia
Al Jazeera reporter: "I received calls from hospitals in Egypt by doctors telling me they have been told not to record deaths by bullets"
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
zat gister met mn ouders te praten.
toen ik een jaar of 3 - 4 was. en ik zat in de zandbak en iets ging niet naar mijn zin. Dan begon ik altijd met zand en stenen te gooien enzo.
nu 2010. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
dag trollquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
toen ik een jaar of 3 - 4 was. en ik zat in de zandbak en iets ging niet naar mijn zin. Dan begon ik altijd met zand en stenen te gooien enzo.
nu 2010. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
17mins ago, volgens Twitterquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met een 3 dagen oud bericht!!![]()
Jij komt er wel in de wereld, misschien wordt het tijd dat wij ubermensen in het westen gewoon de rest van de wereld uitroeien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
nu 2011. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef _GdR_ het volgende:
nu 2011. gebeurd hetzelfde alleen dan door volwassen mannen. stelletje primaten. ik zal dat ras nooit begrijpen. wat een trieste lui
overduidelijke copy-paste danquote:
Oude, op dit moment staat er nog steeds een grote tank op het viaduct.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
op 2 streams staan de weer op die brug??? die was toch afgezet ?? of toch oude beelden
Wil ik ook graag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef ETA het volgende:
iemand een kleine samenvatting wat er is gebeurd tussen nu en gisternacht?
nice, live beelden aan het front.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/Malek/broadcast/1379666 ze worden met stenen bekogeld
Klink, boem, klatsch, AARRGHH....quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef ETA het volgende:
iemand een kleine samenvatting wat er is gebeurd tussen nu en gisternacht?
Het spijt me. ik zat gister die live stream te kijken. en ik wist niet of ik moest lachen of huilen.quote:
[Upd] Egypte: Chaos in Caïroquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klink, boem, klatsch, AARRGHH....
ga verdomme zoeken!!
Beter opletten, in een van de vorige topics is ie ook al een keer gepostquote:
Leuk, maar ik heb al vele delen gemist door school, slapen & andere onzinnige dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Beter opletten, in een van de vorige topics is ie ook al een keer gepost(maar goed, na 88 topics kun je dat gemakkelijk vergeten
)
nja ras. cultuur dan. het gaat iig nergens over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Jij komt er wel in de wereld, misschien wordt het tijd dat wij ubermensen in het westen gewoon de rest van de wereld uitroeien?
Kan iemand deze meneer alsjeblieft even middenop Tahrir planten? Kijken of 't dan nog steeds om te lachen isquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het spijt me. ik zat gister die live stream te kijken. en ik wist niet of ik moest lachen of huilen.
protesteren prima. elkaar middeleeuws bekogelen met straat stenen.wat de fuk...
en toen kwamen die knakker met kamelen langs toen had ik het helemaal niet meer.
ach, als hij daar was opgegroeid stond hij nu waarschijnlijk vooraan bij de Mubarak aanhangers steentjes te smijten. Molotovs durft hij niet, want die zijn eng...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Jij komt er wel in de wereld, misschien wordt het tijd dat wij ubermensen in het westen gewoon de rest van de wereld uitroeien?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en de VS & EU maar heerlijk geen flikker uitvoeren
Niemand?quote:Als dit een soort doofpot gaat worden.
Het met een sisser zou aflopen qua hoe EU en VS reageren en dingen anders zeggen dan dat het werkelijk is gebeurt.
Ik denk dat dan op internet de hel los breekt. internet is tegenwoordig groter dan dat zij zelf zijn.
En de mensen achter de computer hebben eerder en eerlijker de info dan de mensen thuis wie zij(EU VS) het voor proberen te brengen.
Ze moeten uitkijken zou ik zeggen.
Misschien weer relevant, maar goed. Twitter blijft een dubieus mediumquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt, maar werd van het weekend ook al gemeld
3 dagen oud.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Al Jazeera reporter: "I received calls from hospitals in Egypt by doctors telling me they have been told not to record deaths by bullets"
Ja, ipv ras de cultuur, een verbetering van generaliserenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ras. cultuur dan. het gaat iig nergens over.
Kappen _GdR_, anders kan je zo niet meer posten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het spijt me. ik zat gister die live stream te kijken. en ik wist niet of ik moest lachen of huilen.
protesteren prima. elkaar middeleeuws bekogelen met straat stenen.wat de fuk...
en toen kwamen die knakker met kamelen langs toen had ik het helemaal niet meer.
Hoe kun jequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb al vele delen gemist door school, slapen & andere onzinnige dingen
wie weet is het gewoon opnieuw gezegd door die dokter tegen demonstrant ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien weer relevant, maar goed. Twitter blijft een dubieus medium
Zaterdag is er toch ergens een demonstratie in NL?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Beach het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden om hier in Nederland je steun te betuigen?
Waar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zaterdag is er toch ergens een demonstratie in NL?
Op De Dam om 4 uur meen ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Blijf vooral met Westerse ogen kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ras. cultuur dan. het gaat iig nergens over.
Enige lijjkt me om belangrijke tweets te retweeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Beach het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden om hier in Nederland je steun te betuigen?
Mijn huwelijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hoe kun jeWat is nou belangrijker?
o de dam in amsterdam heb ik gelezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Typisch Nederland... Een demo organiseren op de dag NA dat de demonstranten waar het om gaat de overwinning willen boekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
o de dam in amsterdam heb ik gelezen
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:00 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Some photos from the battle of the museum yesterday. Time to get back in to Tahrir http://bit.ly/ey2WOR #jan25 #egypt
Mijn vrouw vindt school belangrijk -> ja dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Moet je daarvoor studeren dan?
Waarom gaan de anti's daar ook langs? Er zijn toch meer toegangen tot het plein?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
hackneylad Tank moves back on to underpass but thugs still there, pelting pro-change protesters below less than 20 seconds ago via web
Kwalitatief Uiterst Teleurstellend, maar daar zat mijn vrouw niet bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hoe was de film op RTL gisteren?
Mooiste foto is toch wel denk ik die ene waar een vrouw een politieman kust en dat hij emotioneel geraakt wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaar
i.i.g de 2de demo @ NL , volgens mij zelfs al de 3de..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch Nederland... Een demo organiseren op de dag NA dat de demonstranten waar het om gaat de overwinning willen boeken
Maar de gedachte is mooi.
ALS dat waar is, is de strijd gestreden, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef -jos- het volgende:
Candace Hetchler
CandaceHetchler Candace Hetchler
RT @annierebekah: Report from the wires: Army releases statement saying they will support anti-govt protesters. Can anyone confirm? #jan25
Is in lijn met het excuus van die minister.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef -jos- het volgende:
hackneylad Jack Shenker
Tank moves back on to underpass but thugs still there, pelting pro-change protesters below
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Gregg Carlstrom
glcarlstrom Gregg Carlstrom
An Egyptian army tank just intervened to stop pro-Mubarak thugs from throwing rocks at the pro-democracy crowd.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
Candace Hetchler
CandaceHetchler Candace Hetchler
RT @annierebekah: Report from the wires: Army releases statement saying they will support anti-govt protesters. Can anyone confirm? #jan25
Ik vind het nogal meevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
worldpress photo gaat het nog moeilijk krijgen met de foto van het jaar
@nu.nlquote:Aanhangers Mubarak breken door bufferzone
Uitgegeven: 3 februari 2011 11:56
Laatst gewijzigd: 3 februari 2011 12:04
CAIRO - Aanhangers van de Egyptische president Hosni Mubarak zijn donderdag in de hoofdstad Caïro door een bufferzone van militairen gebroken
Da's ook weer waar ja. Ik had niet zo snel moeten oordelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
i.i.g de 2de demo @ NL , volgens mij zelfs al de 3de..
Dat lijkt me nieuws van gisteren of zo?quote:
Dit is een mooie voor world press.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mooiste foto is toch wel denk ik die ene waar een vrouw een politieman kust en dat hij emotioneel geraakt wordt.
Ze is goed bezig met jou onder de duim houden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt school belangrijk -> ja dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ze is goed bezig met jou onder de duim houden...![]()
Ben er ook goed in. En jullie ondergaan het gedweequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, aard van het beestje. Ze is een vrouw
Die vaart net de middelandse zee binnen, meer speculatie dat die misschien naat het suez kanaal gaat, niks meer niks minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef Infection het volgende:
Heb ik iets gemist? USS enterprise, serieus?
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ja. Ik had niet zo snel moeten oordelen
Dat schijnt'ie de vorige keer ook gezegd te hebben.. om het op het laatste moment stiekem toch te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef marcodej het volgende:
Vanochtend op de radio: De president (?) van Yemen heeft aangekondigd dat hij zich niet herkiesbaar zal stellen...in 2013.
Ook zal zijn zoon hem niet opvolgen.
Tieten, doe je niets aan... Houdt het denken enigszins opquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ben er ook goed in. En jullie ondergaan het gedwee
lol, succes met het schoonmaken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijken)
Ow, doe mijn was anders ook even, heb er momenteel geen tijd voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maakt niet uit, je heb andere kopzorgen; je vrouw studie ...hahah , snap ik dat je niet alles kan bijhouden ( mijn leven staat beetje stil sinds vrijdag .. ook niet echt goede ontwikkeling, ik ga alleen na afspraken die echt niet verzet kunnen worden .. maar goed, ga vandaag wel ff mn keet doen hoor, ben begonnen met wasmachine aandoen, zodat ik nog ff kan doorkijken)
Niet om het leger in te schakelen? Meer om het kanaal te beschermen denk ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Die vaart net de middelandse zee binnen, meer speculatie dat die misschien naat het suez kanaal gaat, niks meer niks minder
quote:NOS-cameraman Eric Feijten is terecht, door de douane en op weg naar rest vd ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |