we hebben natuurlijk 'wat eten we vandaag' , maar een echt topic gespitst op kerst is er niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:47 schreef rubje het volgende:
een topic voor het plaatsen van je kerstmaal met foto's... is die er al en zo nee, eigen aanmaken of...
ik dank u !quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
McDonald's #27: Waar we wachten op de New York Crispy!
Deel 2, versie 1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:46 schreef Curiosity het volgende:
De zoekfunctie leverde niets op dus hierbij deel 2.
Maar schijnbaar is er toch een deeltje 2, kunnen deze worden samengevoegd?
Bedankt.
heb het verzoek achter neergelegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dit verzoek hoort meer hier thuis lijkt me:
[..]
Deel 2, versie 1
mja, het was een afweging.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Paxlie het volgende:
Waarom zou je een topic wat nog steeds loopt sluiten ten faveure van een nieuw topic?
Gaat om de bbq topics
Eens, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, het was een afweging.
zonder overleg is er een nieuw topic geopend, en ik vond het een dilemma welke te sluiten.
kan het ook omdraiien btw
maar 2 topics naast elkaar is niks
heb het dan ook omgedraaidquote:
Nee, ik vind niet dat het lijkt alsof ik het als feit breng, maar juist alsof ik het als mijn persoonlijke mening breng (en helemaal i.c.m. deze posticonquote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dat gedaan
het is namelijk een stelling die je deponeert, en anders staat het er meteen als feit, lijkt me vrij verwarrend. zo is duidelijk(er dat het om een stelling gaat
Als de Privé allemaal suffe tekstjes op de voorkant zet, dan lezen veel minder mensen het:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Mirjam het volgende:
maarre, je hebt het toch helemaal niet nodig dat mensen op je topic klikken om de titel?
als mensen willen kijken, klikken ze toch wel, andersom ook.
je hebt het niet nodig voor de views, en ik vraag me serieus af wáárom we in godsnaam zitten te zeuren over 2 aanhalingstekens.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Als de Privé allemaal suffe tekstjes op de voorkant zet, dan lezen veel minder mensen het:
Jan Smit drinkt 3ES cola.
Als mensen geteased worden, zullen ze eerder klikken en reageren.
Als ik het niet als teaser had willen brengen, dan had ik wel een topictitel gemaakt in de trant van:
Mensen die gaan huilen als anderen konijntjes eten, maar zelf wel varken/rund/kip eten.
De tekst van de titel heeft door de aanhalingstekens gewoon een heel andere lading gekregen, een lading die ik niet wil. Ja sorry, ik hou me in het dagelijks leven best veel bezig met tekstschrijven (zowel professioneel als hobbymatig) en ik vind het echt heel belangrijk!
Omdat we zeikwijven zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:01 schreef Mirjam het volgende:
je hebt het niet nodig voor de views, en ik vraag me serieus af wáárom we in godsnaam zitten te zeuren over 2 aanhalingstekens.
Ja, in F&F.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
Is er eigenlijk een vegetariërstopic/reeks?
jazekerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
Is er eigenlijk een vegetariërstopic/reeks?
quote:
thanks, netsplitter zat ewr al bovenopquote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef Selestha het volgende:
Milkshakes maken
Spam van ''kiessuikervrij''
Als goed is moet het nu gekoppeld zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan er een serietopic worden gemaakt van Het grote vraag Piet hoe maak ik het klaar topic - #15 dan zijn er geen tvp posts meer nodig
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als goed is moet het nu gekoppeld zijn
haha thanks maar klopt het nou? volgens mij staat nog niet alles gekoppeld van de oudere topics..quote:
zakt vanzelf wel wegquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
De kruidenwijzer
mag deze op slot vanwege overbodig.
Je linkt naar iemand die voor het laatst in 2009 iets heeft gepost...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:56 schreef rubje het volgende:
User litman meent op de man moeten spelen met CUL onwaardige onzin.
Ik LOLdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je linkt naar iemand die voor het laatst in 2009 iets heeft gepost...
Nee hoor, maar miss Hobje was je voorgeweest en had al weggehaald dat wij blijkbaar niet mogen weten dat rubje 1 van de klonen is van de gebande i-spy.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik was degene die vannacht naar het dubieuze verleden van Rubje linkte. Het lijkt mij dat een forum gebaat is bij een zeker zelfreinigend vermogen. Het lijkt er op dat Rubje profiteert van zgn "Super Injunctions", dit betekent echter voor andere fokkers een hoop ergernis en onbegrip.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, knul.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In Producten om verliefd op te worden Hebben (in volgorde van verschijning) dutchtubby, FkTwkGs2012, en staal de boel nogal vol gebaggert.
Er stonden ook wat leuke producten tussen (die wat minder massaproductie-like waren)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Mirjam het volgende:
wegens niet meer te redden heb ik er een slotje op geplant
het staat TS vrij een nieuw topic te openen, misschien met een wat andere strekking in de OP, aangezien het duidelijk was dat dit niet werkte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Er stonden ook wat leuke producten tussen (die wat minder massaproductie-like waren)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Mirjam het volgende:
wegens niet meer te redden heb ik er een slotje op geplant
welnee, en dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat kan je dan onderhand met heel CUL gaan doen. Beetje bagger? Och, we bannen niet de baggeraars, we gooien geen posts weg, hup! slot op het subforum!
Het gaat om 3 bagger users. 3. Het is niet dat het niet werkte, van de pakweg 15 users die er gepost hebben, hebben 3 stuks de boel vol lopen baggeren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het staat TS vrij een nieuw topic te openen, misschien met een wat andere strekking in de OP, aangezien het duidelijk was dat dit niet werkte.
Het was gewoon een spam OP. Dat jij het daar niet mee eens bent is een ander verhaal. Om dan iedereen uit te schelden voor BAGGER USER is jammer. Misschien moet je eens een cursus communicatietraining gaan volgen ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het gaat om 3 bagger users. 3. Het is niet dat het niet werkte, van de pakweg 15 users die er gepost hebben, hebben 3 stuks de boel vol lopen baggeren.
dat isegrim er komt schreeuwen hielp anders ook niet echtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het gaat om 3 bagger users. 3. Het is niet dat het niet werkte, van de pakweg 15 users die er gepost hebben, hebben 3 stuks de boel vol lopen baggeren.
hou jij eens op, nu is het wel klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het was gewoon een spam OP. Dat jij het daar niet mee eens bent is een ander verhaal. Om dan iedereen uit te schelden voor BAGGER USER is jammer. Misschien moet je eens een cursus communicatietraining gaan volgen ofzo.
Bron? Onderbouwing?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het was gewoon een spam OP. Dat jij het daar niet mee eens bent is een ander verhaal. Om dan iedereen uit te schelden voor BAGGER USER is jammer. Misschien moet je eens een cursus communicatietraining gaan volgen ofzo.
Als je niet baggert zal dat ook niet gebeuren, lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn om voor baggeruser uitgemaakt te worden en dan zeg ik daar wat van.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
FkTwkGs2012 en Staal zijn goed voor een kwart van de berichten in dat topic. En dat is nog zonder de reacties op hun posts...
[..]
Bron? Onderbouwing?
nu is het wel klaar hier, ik ga niet hier straks ook puinruimenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat isegrim er komt schreeuwen hielp anders ook niet echt
maar ik zal zo eens kijken wat ik kan doen, ik ga nu eerst eens rustig ontbijten.
Zit me niet te trollen. Je staat op functionele ignore.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je niet baggert zal dat ook niet gebeuren, lijkt me
Donequote:Op zondag 10 juli 2011 08:09 schreef sigme het volgende:
Wil iemand van deze Eigen inmaak en andere conservering en deze Eigen inmaak en andere conservering een reeks maken? bvd!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:03 schreef borisz het volgende:
Haarlem Culinair, 4 t/m 7 augustus
Mag nu 4t/m7 worden ipv 5t/m8.
geen probleemquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Pizzatopic moet nummer 10 zijn. Had niet gezien dat ie automatisch ophoogde...
dom
Ketjap ? of vissaus/oestersausquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef NickZorz het volgende:
Weet iemand wat voor saus ze gebruikem bij die wokrestaurants op die bakplaat? Ik weet dat ze er wel knoflook en bosuitjes overheen doen, de saus zelf is wat zoutig en bruin van kleur. Iemand idee?
Ik zou hem in dat topic plaatsen jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:36 schreef Tezz het volgende:
Hi!
Ik heb mijn cheesecake post in het verkeerde topic gezet. Ik zag later pas dat er nog een 'jonger' en actiever topic was om dit soort dingen in te posten..... (Cheesecake deel 3!). Moet mijn post verplaatst worden?
Thx!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou hem in dat topic plaatsen jaEven kopiëren en plakken en dan haal ik hem straks wel uit dat oudere topic weg
Inderdaad en niet voor de eerste keer zo'n soortgelijk topic van onze Tong80.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit topic dient alleen maar om te rellen, slotje?
Vraagje aan users die in een sterrenrestaurant eten.
Had je deze al gezien?quote:Op zondag 18 september 2011 12:06 schreef Muks het volgende:
Vraagje is er al een topic over spelt (brood) ? Ik heb nl ontdekt dat ik van spelt geen buikpijn krijg en zoek nu tips en adviezen over zelf speltbrood bakken of waar het te kopen.
hij staat hier anders primaquote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Tussendoortjes waar je dik van wordt.
doneren aan LIF
TS heeft hem in CUL geopend, zal vast over nagedacht zijn, dus ik laat het zo, edoch bedanktquote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mag ook maar inhoudelijk is het echt meer een LIF achtig topic.
ja, doei, dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef rubje het volgende:
@Mirjam: Ik heb mijn vorige post in nog kortere bewoording neergezet na je edit die nergens op sloegaangezien het een normale reactie was op iemand zijn vraag. Ga je nog uitleggen wat er zo stuitend was aan de vorige post die je editte?
Deze zoek je: Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef BigHairyToe het volgende:
Hoi,
Is er hier toevallig een centraal topic met recensies e.d. over restaurants want ik zoek het maar kan het niet vinden!
Bedankt alvast
Thnx voor je snelle reactiequote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze zoek je: Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7
Dat hele topic is 1 grote troll van jou,quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
FutureFairytale is offtopic aan het chatten en trollen in: Het grote vraag GeenWijn hoe maak ik het klaar topic - #1
nopequote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hele topic is 1 groter troll van jou,
nee, jij trekt volle zalenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
FutureFairytale is offtopic aan het chatten en trollen in: Het grote vraag GeenWijn hoe maak ik het klaar topic - #1
pardon? ik vraag alleen of er gekeken kan worden naar het trollen en de slowchat.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, jij trekt volle zalen
ik kijk het nog maar even aan
ik kijk nergens naar, dat hele topic an sich is me een compleet raadsel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
pardon? ik vraag alleen of er gekeken kan worden naar het trollen en de slowchat.
dus bedankt dat je naar het gedrag van futurefairytale kijkt!!
ook golfer is offtopic aan het reageren. dus graag je aandacht hiervoor, bedankt mirjamquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
heel erg veel topicreports plaatsen helpt trouwens ook niet.
topic gaat prima zo, dit kon je verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
ook golfer is offtopic aan het reageren. dus graag je aandacht hiervoor, bedankt mirjam
wat kan ik verwachten? dat mensen gaan liegen over fotos en jaloers zijn? neuh. maar brb ff een lekker broodje zelfgemaakte filet americain makenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
topic gaat prima zo, dit kon je verwachten natuurlijk.
dat weet je zelf ook, toch?
en nu Jagärtrut, KillerBee4ever, golfer weer. aub actiequote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
ik was niet duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
en nu Jagärtrut, KillerBee4ever, golfer weer. aub actie
Gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef Mirjam het volgende:
Zeg euh, niet zo ongeduldig
Als ik thuis ben kijk ik erff naar
[FOK!-kookboek] Ovengerechtenquote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ook een "oven-topic"?
Heb sinds kort eindelijk een normaal formaat oven en zoek gewoon allerlei gerechten (kip, pasta, aardappels of wat dan ook) om uit te proberen en uit te vinden of ik ook zo'n keukenprinsje kan worden als de meeste creatieve users uit CUL
je mag gerust een topic openen hoor!quote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ook een "oven-topic"?
Heb sinds kort eindelijk een normaal formaat oven en zoek gewoon allerlei gerechten (kip, pasta, aardappels of wat dan ook) om uit te proberen en uit te vinden of ik ook zo'n keukenprinsje kan worden als de meeste creatieve users uit CUL
Gaat ook vast gebeurenquote:
Ja ik kan moeilijk een link geven van een topic dat is verwijderd, he?quote:
ja, dan kan ik moeilijk beoordelen wat er gebeurd is he?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk een link geven van een topic dat is verwijderd, he?
Ik heb toch geen link? Het topic is weg..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dan kan ik moeilijk beoordelen wat er gebeurd is he?
geen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem met een KFC topic?
hij is open, stel je niet aan en ga kipburgers posten.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Omdatkip. het volgende:
Er is een mc donalds topic een burgerking topic..waarom geen kfc topic.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach een newbi, heeft waarschijnlijk de verkeerde knop gedrukt, topic is er nooit geweest
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach een newbi, heeft waarschijnlijk de verkeerde knop gedrukt, topic is er nooit geweest
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef popolon het volgende:
Kan iemand dit toevoegen:
Eigen bier brouwen #2
In de OP van:
Speciaalbieren #17: Fiddlin' in the Lion's Den
bvd
Kijk das nou liefquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 04:38 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat ik 't ook kan maar normaal gesproken lopen we niet in andermans forum te prutsen.
Doe nou niet alsof je de vermoorde onschuld bent. je zit het wijn-topic te verkloten en zoekt daarna pietverdriet nog even op in een ander topic om verder te trollen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef HyperViper het volgende:
Wat een kreng ben jij Mirjam. De hele tijd fitten op mij. Afgeven op alles wat ik post. Wat heb ik jou ooit aangedaan?
Ach kom nou zeg. Kom nou werkelijk. Dit verzin je nu dus gewoon ter plekke. Ik durf te wedden dat als jij nu aan Piet zou vragen of hij zich getroll voelt door mij dat hij keihard nee zou zeggen. En weet je waarom? Omdat het jouw schuld is. Niet mijn schuld. Jij kiest er gelijk voor om mij af te kaffen. En als ik dan vraag wat er in godsnaam aan de hand is dan ga je nog harder tekeer tegen mij. Nou sorry hoor maar fatsoen is ver te zoeken hier. Echt gatverdamme.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je de vermoorde onschuld bent. je zit het wijn-topic te verkloten en zoekt daarna pietverdriet nog even op in een ander topic om verder te trollen.
Ach alsjeblieft hou toch op met je gezwetsquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg. Kom nou werkelijk. Dit verzin je nu dus gewoon ter plekke. Ik durf te wedden dat als jij nu aan Piet zou vragen of hij zich getroll voelt door mij dat hij keihard nee zou zeggen. En weet je waarom? Omdat het jouw schuld is. Niet mijn schuld. Jij kiest er gelijk voor om mij af te kaffen. En als ik dan vraag wat er in godsnaam aan de hand is dan ga je nog harder tekeer tegen mij. Nou sorry hoor maar fatsoen is ver te zoeken hier. Echt gatverdamme.
Ach ja natuurlijk wuif het maar weer weg. De arrogantie druipt er vanaf. Nou dan heb je dus mooi de verkeerde. Ik hou er niet van als mensen mij zonder legitieme reden de grond in proberen te boren. En als ik dan verhaal kom halen kan ik ophouden met mijn gezwets? Nou sorry hoor maar dan kan ik alleen maar concluderen dat jij hier de troll bent. Dat etaleert zich ook in de nijdige reacties richting mij en het constante gefit op mijn posts en karakter. Echt zo ben ik weinig behandeld hier. Je zou je moeten schamen. Werkelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ach alsjeblieft hou toch op met je gezwets
Oh oke duidelijk. Dan doe ik dat onbewust denk ik. Vreemd? Nou goed, ik heb niets gezegd. Bedankt voor de opheldering.quote:
Show me a good looser and I will show you a looserquote:
dat was een afdwaling omdat monkyyyquote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Mirjam het volgende:
Hetwas meer een innig samenzijn, dus neh
Goesso!quote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Mirjam het volgende:
Hetwas meer een innig samenzijn, dus neh
Het topic was een erkenning van Piet zijn geniale kookinzichten en een bevestiging van zijn rol binnen CUL. Uiteraard met een kleine knipoog naar wat zijn kookhobby wel niet moet doen voor zijn gewicht. Ja, kapot jaloers. Omdat Pietquote:Op dinsdag 25 december 2012 08:26 schreef RobinOok het volgende:
Jaloers dat mensen niet over mijn gewicht praten?
Of jaloers dat ik niet zelf op het idee van zo'n kuttopic gekomen ben?
Nah, neither.
Het is jouw topic niet, dus nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
CUL / Tosti
Kunnen de niks zeggende reacties verwijderd worden?
B.V.D.
Ik was even offline! Kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op?
CUL / Wienerschnitzel.......
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op?
CUL / Wienerschnitzel.......
Waar maak je je druk om ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen mod ben
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:34 schreef tong80 het volgende:
Wat is trouwens mijn laatste "bagger" topic in CUL ?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:18 schreef Muck het volgende:
Kan dit topic aangepast worden?
CUL / Linkjestopic (Nieuw!)
Er zijn dode linkjes en vijf jaar na dato PM'en mensen mij nog met vragen daarover
Hoop dat je meer respons krijgtquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:31 schreef Viking84 het volgende:
Mag mijn oventopic gekickt worden naar gc? Denk dat ik dan meer reacties zal krijgen. En zouden jullie gasoven willen wijzigen in oven? Dank :-)
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef computergirl het volgende:
Er blijkt nu toch al een masterchef topic te zijn, kan de mijne dicht?
CUL / [CUL TV TIP] BBC Masterchef 2013 - vanaf 12 maart
Vorige topic(s) gemist, zie post Pietverdriet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat over eten, er is een vraag, er wordt gediscussieerd. Dat het niveau niet echt hoogstaand is is niet relevant. Dat TS hoogstwaarschijnlijk niet serieus is lijkt me wel duidelijk, maar ik zie niet echt een dwingende reden om er iets mee te doen. Ik raad aan er niet meer op te klikken
een hit and run user, opent enkel enquetes en laat nooit meer wat horen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom is dat wilde gans topic dichtgegooit?
In de speelplaats in de buurt, ik zie je hier graag niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef porsche1 het volgende:
Waar moet ik mijn schijt nu voortzetten?
CUL / Diepvriespizza / Onderzoek voor de master-scriptie
Dat mag jij zeggen, vrijheid van meningsuiting. Oké.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In de speelplaats in de buurt, ik zie je hier graag niet meer.
Hee, werkt dat niet automatisch bij open een nieuw deel?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
CUL / Heel Holland Bakt #3 Kan deze in een reeks worden gemaakt?
Misschien bedoel ik gekoppeld. Het nieuwe topic was namelijk niet in mijn actieve topics.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, werkt dat niet automatisch bij open een nieuw deel?
En het is deel 2 pas, volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dubbel
http://forum.fok.nl/topic/1985959
CUL / Nieuwe Haring 2013
En hoe zit het hiermee?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
Ow, reeksen makenquote:
quote:
Hallo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef Gary_Oak het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.)
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #2
Kunnen ze gereeks worden?
Het was gezellig, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 06:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kan hier even geveegd worden? Twee kneuzen (o.us2.0 en sanasoufi) verpesten het topic nogal.
CUL / McDonalds.NL #43 Nu: NY Crispy & banaan/chocolade twistershakes
Wil iemand de post voor mij onschadelijk maken? Ik heb het topic jaarlijks nodig - en de oogsttijd begint vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef RobinOok het volgende:
Of je zoekt een winkel waar ze tafelzuren van Kesbeke verkopen. Die worden volgens mij ook hoog aangeschreven.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lijst van winkels waar je ze kunt kopen: http://www.kesbeke.nl/ContentSub/6/Consumenten.html
heb 't na een kwartier prutsen maar even achter neergelegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:19 schreef sigme het volgende:
Ik kan CUL / Eigen inmaak en andere conservering niet meer gewoon openen: google geeft een malware-waarschuwing op deze post:
[..]
Wil iemand de post voor mij onschadelijk maken? Ik heb het topic jaarlijks nodig - en de oogsttijd begint vroeg dit jaar.
PS: mag er dan ook een '#1' oid worden toegevoegd aan de titel? Het 2e topic uit de reeks exact dezelfde titel geven was toch niet zo'n briljant plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |