Nee ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:18 schreef densmee het volgende:
spek bakken is zo ongeveer het eenvoudigste wat er is, en hoe ja dat kunt laten aan koeken begrijp ik ook niet
Ik doe dat altijd wel, of de pan is te heetquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft toch niet met spek?
Ja, margarine bevat nl. vooral plantaardige oliėn. Maar niet met "boter light", dat bestaat vooral uit water.quote:
Gewoon normale spekkies. Zit sowieso geen vlees in spekkies toch? Ze waren van het merk Hopla.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vegetarische spek misschien? Anders echt geen idee
Over wat voor spekkies hebben we het? Snoep spekkies of vlees spekkies?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Gewoon normale spekkies. Zit sowieso geen vlees in spekkies toch? Ze waren van het merk Hopla.
goed,quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Gewoon normale spekkies. Zit sowieso geen vlees in spekkies toch? Ze waren van het merk Hopla.
Dit wordt ineens een heel vaag topicquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:27 schreef Kirov het volgende:
[..]
Over wat voor spekkies hebben we het? Snoep spekkies of vlees spekkies?
Ja ik weet het. Maar het budget laat momenteel een betere pan niet toe. Ik leg wel iedere maand een deel van mijn loon opzij om in de toekomst een betere pan te kunnen aanschaffen.quote:
ga naar de action. 8 euro heb je en prima pan. Kun je ook normaal eitjes bakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:38 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar het budget laat momenteel een betere pan niet toe. Ik leg wel iedere maand een deel van mijn loon opzij om in de toekomst een betere pan te kunnen aanschaffen.
Kijk we hebben hier maar 1 winkel. En alles moet natuurlijk ingevlogen worden. Levensmiddelen worden (gelukkig!) gesubsidieerd dus die hebben gewoon de zelfde prijzen als op het vaste land. De niet eetbare producten worden daardoor natuurlijk heel erg duur. Dus ik kijk toch tegen een investering van zo'n 100 euro. Nou help ik af en toe in de winkel om wat korting te krijgen. Maar daar krijg ik natuurlijk niet voor betaald (behalve de korting dan) Op mijn eigen werk is er op het moment bijna niks te doen, dit maakt het allemaal lastig. Ergens in de komende 3 maanden moet het wel te regelen zijn. Maar voor nu zou ik graag weten hoe je spekkies in een ouderwetse koekenpan moet bakken zonder dat ze aanbranden. Het aanbranden heeft me bijna een week rantsoen afwasmiddel gekost.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef wootahH het volgende:
[..]
ga naar de action. 8 euro heb je en prima pan. Kun je ook normaal eitjes bakken
Ja dat zal het wel zijn. Ik had juist de pan eerst warm gemaakt omdat ik dacht dat het dan niet zou aanbranden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
gt. Rust en geduld en de ene spek is de andere niet.
Zwoerd bakken b.v. je kan zo je best doen met zwoerd wat gewoon niet wil..
zit je in een onderzoekscentrum op de Noordpool ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Kijk we hebben hier maar 1 winkel. En alles moet natuurlijk ingevlogen worden. Levensmiddelen worden (gelukkig!) gesubsidieerd dus die hebben gewoon de zelfde prijzen als op het vaste land. De niet eetbare producten worden daardoor natuurlijk heel erg duur. Dus ik kijk toch tegen een investering van zo'n 100 euro. Nou help ik af en toe in de winkel om wat korting te krijgen. Maar daar krijg ik natuurlijk niet voor betaald (behalve de korting dan) Op mijn eigen werk is er op het moment bijna niks te doen, dit maakt het allemaal lastig. Ergens in de komende 3 maanden moet het wel te regelen zijn. Maar voor nu zou ik graag weten hoe je spekkies in een ouderwetse koekenpan moet bakken zonder dat ze aanbranden. Het aanbranden heeft me bijna een week rantsoen afwasmiddel gekost.
Op wat voor vaag eiland zit je?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:46 schreef borbit het volgende:
[..]
Kijk we hebben hier maar 1 winkel. En alles moet natuurlijk ingevlogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |