Het is jouw topic niet, dus nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
CUL / Tosti
Kunnen de niks zeggende reacties verwijderd worden?
B.V.D.
Ik was even offline! Kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op?
CUL / Wienerschnitzel.......
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op?
CUL / Wienerschnitzel.......
Waar maak je je druk om ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen mod ben
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:34 schreef tong80 het volgende:
Wat is trouwens mijn laatste "bagger" topic in CUL ?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:18 schreef Muck het volgende:
Kan dit topic aangepast worden?
CUL / Linkjestopic (Nieuw!)
Er zijn dode linkjes en vijf jaar na dato PM'en mensen mij nog met vragen daarover
Hoop dat je meer respons krijgtquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:31 schreef Viking84 het volgende:
Mag mijn oventopic gekickt worden naar gc? Denk dat ik dan meer reacties zal krijgen. En zouden jullie gasoven willen wijzigen in oven? Dank :-)
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef computergirl het volgende:
Er blijkt nu toch al een masterchef topic te zijn, kan de mijne dicht?
CUL / [CUL TV TIP] BBC Masterchef 2013 - vanaf 12 maart
Vorige topic(s) gemist, zie post Pietverdriet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat over eten, er is een vraag, er wordt gediscussieerd. Dat het niveau niet echt hoogstaand is is niet relevant. Dat TS hoogstwaarschijnlijk niet serieus is lijkt me wel duidelijk, maar ik zie niet echt een dwingende reden om er iets mee te doen. Ik raad aan er niet meer op te klikken
een hit and run user, opent enkel enquetes en laat nooit meer wat horen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom is dat wilde gans topic dichtgegooit?
In de speelplaats in de buurt, ik zie je hier graag niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef porsche1 het volgende:
Waar moet ik mijn schijt nu voortzetten?
CUL / Diepvriespizza / Onderzoek voor de master-scriptie
Dat mag jij zeggen, vrijheid van meningsuiting. Oké.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In de speelplaats in de buurt, ik zie je hier graag niet meer.
Hee, werkt dat niet automatisch bij open een nieuw deel?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
CUL / Heel Holland Bakt #3 Kan deze in een reeks worden gemaakt?
Misschien bedoel ik gekoppeld. Het nieuwe topic was namelijk niet in mijn actieve topics.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, werkt dat niet automatisch bij open een nieuw deel?
En het is deel 2 pas, volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dubbel
http://forum.fok.nl/topic/1985959
CUL / Nieuwe Haring 2013
En hoe zit het hiermee?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
Ow, reeksen makenquote:
quote:
Hallo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef Gary_Oak het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.)
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #2
Kunnen ze gereeks worden?
Het was gezellig, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 06:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kan hier even geveegd worden? Twee kneuzen (o.us2.0 en sanasoufi) verpesten het topic nogal.
CUL / McDonalds.NL #43 Nu: NY Crispy & banaan/chocolade twistershakes
Wil iemand de post voor mij onschadelijk maken? Ik heb het topic jaarlijks nodig - en de oogsttijd begint vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef RobinOok het volgende:
Of je zoekt een winkel waar ze tafelzuren van Kesbeke verkopen. Die worden volgens mij ook hoog aangeschreven.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lijst van winkels waar je ze kunt kopen: http://www.kesbeke.nl/ContentSub/6/Consumenten.html
heb 't na een kwartier prutsen maar even achter neergelegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:19 schreef sigme het volgende:
Ik kan CUL / Eigen inmaak en andere conservering niet meer gewoon openen: google geeft een malware-waarschuwing op deze post:
[..]
Wil iemand de post voor mij onschadelijk maken? Ik heb het topic jaarlijks nodig - en de oogsttijd begint vroeg dit jaar.
PS: mag er dan ook een '#1' oid worden toegevoegd aan de titel? Het 2e topic uit de reeks exact dezelfde titel geven was toch niet zo'n briljant plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |