Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef popolon het volgende:
Kan iemand dit toevoegen:
Eigen bier brouwen #2
In de OP van:
Speciaalbieren #17: Fiddlin' in the Lion's Den
bvd
Kijk das nou liefquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 04:38 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat ik 't ook kan maar normaal gesproken lopen we niet in andermans forum te prutsen.
Doe nou niet alsof je de vermoorde onschuld bent. je zit het wijn-topic te verkloten en zoekt daarna pietverdriet nog even op in een ander topic om verder te trollen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef HyperViper het volgende:
Wat een kreng ben jij Mirjam. De hele tijd fitten op mij. Afgeven op alles wat ik post. Wat heb ik jou ooit aangedaan?
Ach kom nou zeg. Kom nou werkelijk. Dit verzin je nu dus gewoon ter plekke. Ik durf te wedden dat als jij nu aan Piet zou vragen of hij zich getroll voelt door mij dat hij keihard nee zou zeggen. En weet je waarom? Omdat het jouw schuld is. Niet mijn schuld. Jij kiest er gelijk voor om mij af te kaffen. En als ik dan vraag wat er in godsnaam aan de hand is dan ga je nog harder tekeer tegen mij. Nou sorry hoor maar fatsoen is ver te zoeken hier. Echt gatverdamme.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je de vermoorde onschuld bent. je zit het wijn-topic te verkloten en zoekt daarna pietverdriet nog even op in een ander topic om verder te trollen.
Ach alsjeblieft hou toch op met je gezwetsquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg. Kom nou werkelijk. Dit verzin je nu dus gewoon ter plekke. Ik durf te wedden dat als jij nu aan Piet zou vragen of hij zich getroll voelt door mij dat hij keihard nee zou zeggen. En weet je waarom? Omdat het jouw schuld is. Niet mijn schuld. Jij kiest er gelijk voor om mij af te kaffen. En als ik dan vraag wat er in godsnaam aan de hand is dan ga je nog harder tekeer tegen mij. Nou sorry hoor maar fatsoen is ver te zoeken hier. Echt gatverdamme.
Ach ja natuurlijk wuif het maar weer weg. De arrogantie druipt er vanaf. Nou dan heb je dus mooi de verkeerde. Ik hou er niet van als mensen mij zonder legitieme reden de grond in proberen te boren. En als ik dan verhaal kom halen kan ik ophouden met mijn gezwets? Nou sorry hoor maar dan kan ik alleen maar concluderen dat jij hier de troll bent. Dat etaleert zich ook in de nijdige reacties richting mij en het constante gefit op mijn posts en karakter. Echt zo ben ik weinig behandeld hier. Je zou je moeten schamen. Werkelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ach alsjeblieft hou toch op met je gezwets
Oh oke duidelijk. Dan doe ik dat onbewust denk ik. Vreemd? Nou goed, ik heb niets gezegd. Bedankt voor de opheldering.quote:
Show me a good looser and I will show you a looserquote:
dat was een afdwaling omdat monkyyyquote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Mirjam het volgende:
Hetwas meer een innig samenzijn, dus neh
Goesso!quote:Op maandag 24 december 2012 20:52 schreef Mirjam het volgende:
Hetwas meer een innig samenzijn, dus neh
Het topic was een erkenning van Piet zijn geniale kookinzichten en een bevestiging van zijn rol binnen CUL. Uiteraard met een kleine knipoog naar wat zijn kookhobby wel niet moet doen voor zijn gewicht. Ja, kapot jaloers. Omdat Pietquote:Op dinsdag 25 december 2012 08:26 schreef RobinOok het volgende:
Jaloers dat mensen niet over mijn gewicht praten?
Of jaloers dat ik niet zelf op het idee van zo'n kuttopic gekomen ben?
Nah, neither.
Het is jouw topic niet, dus nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
CUL / Tosti
Kunnen de niks zeggende reacties verwijderd worden?
B.V.D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |