Het is jouw topic niet, dus nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef Tjacka het volgende:
CUL / Tosti
Kunnen de niks zeggende reacties verwijderd worden?
B.V.D.
Ik was even offline! Kokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op?
CUL / Wienerschnitzel.......
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan hier een slotje op?
CUL / Wienerschnitzel.......
Waar maak je je druk om ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen mod ben
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:34 schreef tong80 het volgende:
Wat is trouwens mijn laatste "bagger" topic in CUL ?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:18 schreef Muck het volgende:
Kan dit topic aangepast worden?
CUL / Linkjestopic (Nieuw!)
Er zijn dode linkjes en vijf jaar na dato PM'en mensen mij nog met vragen daarover
Hoop dat je meer respons krijgtquote:Op donderdag 7 maart 2013 06:31 schreef Viking84 het volgende:
Mag mijn oventopic gekickt worden naar gc? Denk dat ik dan meer reacties zal krijgen. En zouden jullie gasoven willen wijzigen in oven? Dank :-)
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef computergirl het volgende:
Er blijkt nu toch al een masterchef topic te zijn, kan de mijne dicht?
CUL / [CUL TV TIP] BBC Masterchef 2013 - vanaf 12 maart
Vorige topic(s) gemist, zie post Pietverdriet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat over eten, er is een vraag, er wordt gediscussieerd. Dat het niveau niet echt hoogstaand is is niet relevant. Dat TS hoogstwaarschijnlijk niet serieus is lijkt me wel duidelijk, maar ik zie niet echt een dwingende reden om er iets mee te doen. Ik raad aan er niet meer op te klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |