Err... nieuwe topics in topic chains komen automatisch in je actieve topics terecht...quote:
Maar vanuit nostalgische overwegingen mag het bestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:31 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Err... nieuwe topics in topic chains komen automatisch in je actieve topics terecht...
Het schijnt dat ze er niet zo heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar vanuit nostalgische overwegingen mag het best
Dat zeker, jammer van de smaak alleenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef MCH het volgende:
Mooi hoe zo dat in de pub in een glas pompen!
Kwestie van de juiste kiezen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zeker, jammer van de smaak alleen
Ik heb er ook aan bijgedragen... lekker boeiend als dat vermeld wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
Aan de OP moet mijn naam worden toegevoegd, want dat heb ik geschreven
haha geintje manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:59 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan bijgedragen... lekker boeiend als dat vermeld wordt.
Daar ging ik van uit, gezien die smiley...daarom gebruikte ik dezelfde...quote:
uhuh, ze hebben geprobeerd de smaak te emuleren met specerijen en andere zutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef muzas het volgende:
IPA zonder hop, is toch net zoiets als appeltaart zonder appel?
Damn, dat klinkt best nasty.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ingredients: water, malted barley, bay leaves, rosemary, juniper, spearmint, elderflower, orange peel, yeast;
Ik heb hem nog niet geprobeerd, denk dat ik 'em vanavond wel even aanbreekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef OMG het volgende:
Hm, die Wake Up The Dead zie ik iedere keer staan als ik wat bier ga halen, maar kies altijd wat andere dingen.. Is het wat? Misschien dat ik hem een volgende keer eens meeneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |