Dat is zonde! Een paar jaar geleden heb ik tijdens een bierfestival (waar jullie ook stonden!) met de brouwer gepraat. Erg aardige gast en een echte liefhebber van cider. En zijn cider viel ook goed bij me in de smaak. Misschien is de cidermarkt te klein?quote:
Denk dat het inderdaad wel nog meer niche is. Heel jammer want vaak waren het mooie ciders. Helaas wel eentje gehad die erg zuur was waarbij dat niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zonde! Een paar jaar geleden heb ik tijdens een bierfestival (waar jullie ook stonden!) met de brouwer gepraat. Erg aardige gast en een echte liefhebber van cider. En zijn cider viel ook goed bij me in de smaak. Misschien is de cidermarkt te klein?
Zonde! Ik kwam er toevallig de dag erna achter en had al vermoeden dat 't hard zo gaan.. Maar ga misschien op vakantie maar dan heb ik slechts 1 kaartje voor je...quote:Op zondag 27 april 2025 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Borefts al uitverkocht, zo’n beetje mijn hele vriendengroep vist achter het net, want ze hadden het idee nog een kaartje te kunnen kopen vlak voor het festival
(Mochten mensen tickets vrij hebben voor zaterdag, laat het weten!! Wij kopen ze over)
Met één ticket zouden we al erg blij zijn, want één van mijn vrienden was wel heel erg teleurgesteld. Dus laat het maar weten mocht het zo ver komen.quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zonde! Ik kwam er toevallig de dag erna achter en had al vermoeden dat 't hard zo gaan.. Maar ga misschien op vakantie maar dan heb ik slechts 1 kaartje voor je...
Ik was al verrast dat niet gelijk alles weg was. Gaan ze zaterdag om 22 uur de tent afbreken denk je?quote:Op zondag 27 april 2025 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Borefts al uitverkocht, zo’n beetje mijn hele vriendengroep vist achter het net, want ze hadden het idee nog een kaartje te kunnen kopen vlak voor het festival
(Mochten mensen tickets vrij hebben voor zaterdag, laat het weten!! Wij kopen ze over)
Niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Ook lekker een apart bedrijf oprichten om de risico's af te wentelen op de investeerdersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Bronckhorster maakt een doorstart.
En het geld van de crowndfunding is nog steeds magisch verdwenen.
Dat is ook monnikenwerk.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:27 schreef borisz het volgende:
Zundert stopt ermee
https://www.omroepbrabant(...)u-abdij-deuren-sluit
Zin inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:30 schreef Troel het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/18pKtYWcXA/
Ik geniet van de laatste bewegende beelden met een 'heel' gezichtquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geniet van de laatste bewegende beelden met een 'heel' gezicht
Gezellig!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:22 schreef borisz het volgende:
Ah. Goed om te weten. Eerst daar biertje en dan naar Houtfestival
https://www.tijd.be/onder(...)RmD3j41Z7Odt9OKk662wquote:Na decennia van dalende verkoop in eigen land, krimpen de Belgische brouwers nu ook al drie jaar in het buitenland. In die periode sloten 54 brouwerijen de deuren.
De Belgische brouwers hebben vorig jaar 3 procent minder bier verkocht. Met 20,9 miljoen hectoliter bier bereiken de bierfabrikanten een nieuw dieptepunt. In 2022 was er een krimp van 2,7 procent en in 2023 een daling van 6,9 procent.
(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |