een hit and run user, opent enkel enquetes en laat nooit meer wat horen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom is dat wilde gans topic dichtgegooit?
In de speelplaats in de buurt, ik zie je hier graag niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:29 schreef porsche1 het volgende:
Waar moet ik mijn schijt nu voortzetten?
CUL / Diepvriespizza / Onderzoek voor de master-scriptie
Dat mag jij zeggen, vrijheid van meningsuiting. Oké.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In de speelplaats in de buurt, ik zie je hier graag niet meer.
Hee, werkt dat niet automatisch bij open een nieuw deel?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
CUL / Heel Holland Bakt #3 Kan deze in een reeks worden gemaakt?
Misschien bedoel ik gekoppeld. Het nieuwe topic was namelijk niet in mijn actieve topics.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, werkt dat niet automatisch bij open een nieuw deel?
En het is deel 2 pas, volgens mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Dubbel
http://forum.fok.nl/topic/1985959
CUL / Nieuwe Haring 2013
En hoe zit het hiermee?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:32 schreef hexje het volgende:
Ow, reeksen makenquote:
quote:
Hallo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:38 schreef Gary_Oak het volgende:
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.)
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #2
Kunnen ze gereeks worden?
Het was gezellig, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 06:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kan hier even geveegd worden? Twee kneuzen (o.us2.0 en sanasoufi) verpesten het topic nogal.
CUL / McDonalds.NL #43 Nu: NY Crispy & banaan/chocolade twistershakes
Wil iemand de post voor mij onschadelijk maken? Ik heb het topic jaarlijks nodig - en de oogsttijd begint vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef RobinOok het volgende:
Of je zoekt een winkel waar ze tafelzuren van Kesbeke verkopen. Die worden volgens mij ook hoog aangeschreven.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lijst van winkels waar je ze kunt kopen: http://www.kesbeke.nl/ContentSub/6/Consumenten.html
heb 't na een kwartier prutsen maar even achter neergelegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:19 schreef sigme het volgende:
Ik kan CUL / Eigen inmaak en andere conservering niet meer gewoon openen: google geeft een malware-waarschuwing op deze post:
[..]
Wil iemand de post voor mij onschadelijk maken? Ik heb het topic jaarlijks nodig - en de oogsttijd begint vroeg dit jaar.
PS: mag er dan ook een '#1' oid worden toegevoegd aan de titel? Het 2e topic uit de reeks exact dezelfde titel geven was toch niet zo'n briljant plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |