QFTquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef porsche1 het volgende:
IK ZOU HET OP PRIJS STELLEN ALS JIJ GEWOON IN JE EIGEN KONT PLAST EN WEG VAN DIT FORUM GAAT.
quote:Hoe oud bent u? *
< 20
21-34 ändern | löschen
35-44 ändern | löschen
45-55 ändern | löschen
55-64 ändern | löschen
> 65
jE MOEDERquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef pl4kkie het volgende:
Ik weiger om Porsche1 te quoten maar ben het wel met hem eens
Wat is een person?quote:Uit hoeveel personen bestaat het gezin/huishouden waarvan u deel uitmaakt? *
Een vinkje per uitspraak mogelijk
Een person
Dit in combinatie met het half-Duits lijkt het me een enquęte voor commerciële doeleinden.quote:Kunt u aangeven waarmee u het merk Wagner associëert?
Dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ] POEP PLAS PIES [ afbeelding ]
En hiervoor speciaal een accountje aangemaakt....quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dit in combinatie met het half-Duits lijkt het me een enquęte voor commerciële doeleinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |