we hebben natuurlijk 'wat eten we vandaag' , maar een echt topic gespitst op kerst is er niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:47 schreef rubje het volgende:
een topic voor het plaatsen van je kerstmaal met foto's... is die er al en zo nee, eigen aanmaken of...
ik dank u !quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
McDonald's #27: Waar we wachten op de New York Crispy!
Deel 2, versie 1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:46 schreef Curiosity het volgende:
De zoekfunctie leverde niets op dus hierbij deel 2.
Maar schijnbaar is er toch een deeltje 2, kunnen deze worden samengevoegd?
Bedankt.
heb het verzoek achter neergelegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dit verzoek hoort meer hier thuis lijkt me:
[..]
Deel 2, versie 1
mja, het was een afweging.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Paxlie het volgende:
Waarom zou je een topic wat nog steeds loopt sluiten ten faveure van een nieuw topic?
Gaat om de bbq topics
Eens, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, het was een afweging.
zonder overleg is er een nieuw topic geopend, en ik vond het een dilemma welke te sluiten.
kan het ook omdraiien btw
maar 2 topics naast elkaar is niks
heb het dan ook omgedraaidquote:
Nee, ik vind niet dat het lijkt alsof ik het als feit breng, maar juist alsof ik het als mijn persoonlijke mening breng (en helemaal i.c.m. deze posticonquote:Op zondag 13 februari 2011 22:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dat gedaan
het is namelijk een stelling die je deponeert, en anders staat het er meteen als feit, lijkt me vrij verwarrend. zo is duidelijk(er dat het om een stelling gaat
Als de Privé allemaal suffe tekstjes op de voorkant zet, dan lezen veel minder mensen het:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Mirjam het volgende:
maarre, je hebt het toch helemaal niet nodig dat mensen op je topic klikken om de titel?
als mensen willen kijken, klikken ze toch wel, andersom ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |