Standaard klacht over die dingen, de buitenkant hoort koud te zijn en de binnenkant warm, wanneer de buitenkant ook warm is dat ligt die er al een tijdjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef fespo het volgende:
lapo:
vandaag de Crispy Chicken Wrap gegeten.
best lekker maar wat klein!
en het deeg was ijskoud. binnenkant wel warm.
aan de balie zeiden ze dat dit zo hoort.[ afbeelding ]
terwijl de andere wel warm was.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef Synthesist het volgende:
http://www.mcspotlight.org/campaigns/translations/trans_hol.html
Ze heten niet voor niks Small Wrapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef fespo het volgende:
lapo:
vandaag de Crispy Chicken Wrap gegeten.
best lekker maar wat klein!
en het deeg was ijskoud. binnenkant wel warm.
aan de balie zeiden ze dat dit zo hoort.[ afbeelding ]
terwijl de andere wel warm was.
verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
Bas is goed bezig de laatste topics met zijn TT's
Ohja, en dit.
[..]
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Synthesist het volgende:
[..]
verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.
Jij hebt zeker bij McDonald's gewerkt en daar zeker een slechte ervaring aan over gehouden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Synthesist het volgende:
[..]
verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worden er dan speciale koeien geslacht voor McDonalds?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Nee. Het vlees komt gewoon uit Europa, en onder andere in Frankrijk staat een vleesfabriek: http://www.mckeyfood.frquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
worden er dan speciale koeien geslacht voor McDonalds?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee. Het vlees komt gewoon uit Europa, en onder andere in Frankrijk staat een vleesfabriek: http://www.mckeyfood.fr
En over nootjes op de Sundaes gesproken. Vanaf deze maand worden de nootjes los bij het ijsje meegegeven, apart verpakt in zakjes
Ik zal morgen wel ff een foto voor je makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
7 gram...dat zijn maar 5 hele pinda's
oh tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel ff een foto voor je maken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker bij McDonald's gewerkt en daar zeker een slechte ervaring aan over gehouden?
Medewerkers die worden afgeperst, grapjaszelfs toen ik 14 was ik al bewust genoeg om in te zien dat je echt heel ver heen bent als je voor zo'n bedrijf gaat werken. je kan mcdonalds wel gaan verheerlijken, maar achter de facade van blije poppetjes en de vrolijke ballenbak hebben ze een gigantische invloed op het milieu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Synthesist het volgende:
[..]
zelfs toen ik 14 was ik al bewust genoeg om in te zien dat je echt heel ver heen bent als je voor zo'n bedrijf gaat werken. je kan mcdonalds wel gaan verheerlijken, maar achter de facade van blije poppetjes en de vrolijke ballenbak hebben ze een gigantische invloed op het milieu.
Meid toch. Wil je een schouderklopje dan, dat je het op je 14e al inzag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Synthesist het volgende:
[..]
zelfs toen ik 14 was ik al bewust genoeg om in te zien dat je echt heel ver heen bent als je voor zo'n bedrijf gaat werken. je kan mcdonalds wel gaan verheerlijken, maar achter de facade van blije poppetjes en de vrolijke ballenbak hebben ze een gigantische invloed op het milieu.
nouja. het probleem is wel dat ze ontzettend veel verpakkingsmateriaal gebruiken. jaarlijks worden daar hele bossen voor gekapt. tegelijkertijd zijn er grote stukken land waar runderen op een kluitje staan. die beesten verbruiken en vervuilen miljoenen liters drinkwater. al die vleesproductie is sowieso al niet rendabel, voor elke kilo vlees moet je zo'n beest 100 kilo graan, mais of soja voeren. dan is er nog de methaan die ze uitstoten en de ammonia die de grond vervuilt. In de vs worden de werknemers van mcdonald leveranciers zeer slecht behandeld. de werknemers zijn voornamelijk illegale mexicanenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat niet?
mcdonalds heeft nou eenmaal ontzettend veel vestigingen en daarbij; hoge bomen vangen veel wind maar ze zijn niet milieuonvriendelijker dan andere restaurants geloof ik
bron?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Synthesist het volgende:
[..]
nouja. het probleem is wel dat ze ontzettend veel verpakkingsmateriaal gebruiken. jaarlijks worden daar hele bossen voor gekapt. tegelijkertijd zijn er grote stukken land waar runderen op een kluitje staan. die beesten verbruiken en vervuilen miljoenen liters drinkwater. al die vleesproductie is sowieso al niet rendabel, voor elke kilo vlees moet je zo'n beest 100 kilo graan, mais of soja voeren. dan is er nog de methaan die ze uitstoten en de ammonia die de grond vervuilt. In de vs worden de werknemers van mcdonald leveranciers zeer slecht behandeld. de werknemers zijn voornamelijk illegale mexicanen
prima dat je als 16 jarige je baantje bij mcdonalds verdedigd, maar ontkennen dat de hele fastfood industrie geen schadelijke zaak is getuigd toch wel van onwetendheid. mensen uitlachen die deze zaak willen uitleggen valt onder hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |