Ik niet. Te lui voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:50 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wie heeft welles zelf een Mcburger proberen te maken met dat goedkope chedar-kaas/sla/tomaat en hoe beviel het?
Geen idee. Kom er maar bij 2quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Macdonalds her en der verschilende prijzen hanteert binne Nederland?
Dat was jaren geleden iig wel zo.
De appeltaart is relatief nieuw!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
Waarom is appeltaart en koffie nieuwe? Die waren er toch allebei altijd al?
En ik vind zelf de Las Vegas het lekkerst.quote:
New York vond ik wel om naar binnen te werken, die andere 2 vind ik gooor... vanavond iig weer beroepsmatig de Mc onveilig makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:43 schreef nimarad het volgende:
[..]
En ik vind zelf de Las Vegas het lekkerst.
Schiphol en in Scheveningen weet ik dat de prijzen hoger zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Macdonalds her en der verschilende prijzen hanteert binne Nederland?
Dat was jaren geleden iig wel zo.
Kaas/mosterdsalade van Johma!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:53 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Weet iemand welke saus er wordt gebruikt voor de MC kroket? Ik vind die dus echt zo ongelooflijk lekker![]()
Het zal wel niet te koop zijn, maar wat komt in de buurt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Oh, en de MC kroket is momenteel één euro, dus dat wordt inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop