Ik niet. Te lui voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:50 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wie heeft welles zelf een Mcburger proberen te maken met dat goedkope chedar-kaas/sla/tomaat en hoe beviel het?
Geen idee. Kom er maar bij 2quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Macdonalds her en der verschilende prijzen hanteert binne Nederland?
Dat was jaren geleden iig wel zo.
De appeltaart is relatief nieuw!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
Waarom is appeltaart en koffie nieuwe? Die waren er toch allebei altijd al?
En ik vind zelf de Las Vegas het lekkerst.quote:
New York vond ik wel om naar binnen te werken, die andere 2 vind ik gooor... vanavond iig weer beroepsmatig de Mc onveilig makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:43 schreef nimarad het volgende:
[..]
En ik vind zelf de Las Vegas het lekkerst.
Schiphol en in Scheveningen weet ik dat de prijzen hoger zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Macdonalds her en der verschilende prijzen hanteert binne Nederland?
Dat was jaren geleden iig wel zo.
Kaas/mosterdsalade van Johma!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:53 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Weet iemand welke saus er wordt gebruikt voor de MC kroket? Ik vind die dus echt zo ongelooflijk lekker![]()
Het zal wel niet te koop zijn, maar wat komt in de buurt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Oh, en de MC kroket is momenteel één euro, dus dat wordt inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |