quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef denka het volgende:
Zouden de chili chickens nog eens in het assortiment komen?![]()
Die zijn echt mega lekker![]()
Jep, ik ga hem ook maar eens een keertje proberen als ik trek in makkelijk hebquote:
Maak jij nou maar een nieuw topic aan als je de oude volpost..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef Houtspeer het volgende:
vergeet die chili chickens nou maar
Of de Mac Ribquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef denka het volgende:
Zouden de chili chickens nog eens in het assortiment komen?![]()
Die zijn echt mega lekker![]()
dus dan heb je er toch ook 2 voor 2 euroquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef Houtspeer het volgende:
vergeet die chili chickens nou maar
oh ja met die 2 donuts voor 2 euro zitten ze je te naaien
bij 'mijn' mcdonalds kost een donut gewoon 1 euro![]()
Smerig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:25 schreef dutchdevil het volgende:
Was erg blij toen ik zag dat er weer specials kwamen. Maar vind het erg jammer dat al die burgers tijdens de wintersportweken met kaas, kaassaus of een kaasbroodje zijn. Iemand toevallig al zo'n burger zonder kaas besteld en kan vertellen hoe dat smaakt? Kaasbroodje vind ik op zich nog niet zo erg maar die viese kaas en die saus
Dat wordt wachten, de burger die er vorige week was komt pas over twee weken terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Smerig?
Ik zit hier te kwijlen van de gedachte aan die verdomd lekkere kaassaus. Zo goddelijk en rijkelijk vloeiend..
Man..Ik ga dr morgen weer eentje halen!![]()
ja, maar om dan reclame te maken dat ze er 2 voor 2 euro verkopen terwijl normaal eentje voor een euro isquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:36 schreef denka het volgende:
[..]
dus dan heb je er toch ook 2 voor 2 euro![]()
![]()
maar jij doet het zo mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef ROG het volgende:
[..]
[..]
Maak jij nou maar een nieuw topic aan als je de oude volpost..![]()
En ik werk er niet eens ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:39 schreef K-mail het volgende:
Wat de FUCK is fonduesaus? Het was echt vaagDe kaas was dit keer behoorlijk smakeloos, Mcfondue was een NO-GO dus...
Cheddar kaas op:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef Houtspeer het volgende:
[..]die kaas is emmentaler (zoiets) en dat zit ook op de bigtasty, mythic, mcchevy mcdit dat en dit
dus dit keer smakeloos? mcdonalds heeft gewoon gele en witte kaas
en die gesmolten kaas is de witte kaas samen met de brood opwarmengierig zijn ze he
Ik heb bij twee McDonaldsen gewerkt en bij beide restaurants staat er op blaadjes die door McD NL aangeleverd worden hoe producten gemaakt moeten worden. Daar staan duidelijk meerdere soorten kaas op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Houtspeer het volgende:
xuavis, veel van jouw beweringen kloppen echt niet
ik werk zaterdags bij een mac en daar hebben we maar 2 soorten kaas, emmentaler en cheddar
cheddar op de 'gewone' broodjes en emmentaler op de duurdere. en dat is het
ik zie dat jij ook bij een mac werkt, misschien is het bij jou anders, hier in utrecht doen we bijv ook maar 1 tomaat terwijl het 2 moet zijn
Da's lekker franchisen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Houtspeer het volgende:
ik zie dat jij ook bij een mac werkt, misschien is het bij jou anders, hier in utrecht doen we bijv ook maar 1 tomaat terwijl het 2 moet zijn
1 plakje tomaat is in sommige gevallen juist goed. Sommige plakjes zijn van zo'n formaat dat je broodje naar tomaat gaat smaken en de stabiliteit van het broodje slecht wordt.quote:
ik zie dat je wel erg veel van mcdonalds houdtquote:Tevens: Raclette, een heerlijk knapperig kaasbroodje, 100% rundvlees, 3 soorten kaas en overheerlijke kaassaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |