kun je toch wel om vragen, of doen ze dat niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Raissa het volgende:
McDonald's moet een quater pounder zónder kaas en ui maken, daarvoor in de plaatjes een schijfje tomaat erop... Zó lekker is dat![]()
Ik vraag altijd of ze de kaas en ui eraf laten (de kaas vind ik vies en de ui kan ik niet verdragen..) en dan jat ik de tomaat van mn vriendquote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kun je toch wel om vragen, of doen ze dat niet?
in Duitsland hebben ze die gewoon voor 1 euroquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef MrNiles het volgende:
Chilli Chicken weer invoeren!
Da vin ik drvan
Super BigMac menu met cola en frietsausquote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef Nashje het volgende:
Waarom klikte ik op dit topic. Nu heb ik meteen weer zin in een Big Mac. Eikels
.
Ook mijn standaard bestellingquote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Super BigMac menu met cola en frietsaus![]()
Mijn standaard bestelling.. (Cola wil nog wel eens plaats maken voor een milkshake, maar dat is dan ook alles) Leve de bigmac![]()
![]()
Hoe krijg je het naar binnenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook mijn standaard bestelling. Meestal ga ik daarna nog terug voor een of twee hamburgers.
Juist niet! Want nu kan je die zo bestellen en dan krijg je een heerlijke verse QP in plaats van een QP die al een tijdje in de bin ligt.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:58 schreef Keerzijde het volgende:
Ik vindt ook dat ze de QuarterPounder standaard ZONDER ui mogen leveren!
Duitslandquote:Op maandag 10 juli 2006 15:03 schreef Deetch het volgende:
BIER bij de McDonalds is pas een uitvinding.
ik geloof niet dat de mensen die hier posten zich dagelijks volstouwen met Mc Donalds hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 15:07 schreef crossover het volgende:
Wat is het gemiddelde gewicht van mensen die normaalgesproken in deze topicreeks posten?
De Mac is wel lekker voor een keer..maar kwaliteit is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |