mc rib... was dat toendertijds tijdens t wk 1998(ofzo?) de mc amerika? die was zooo lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
Mc Rib is in Nederland een tijdje geleden als special te koop geweest, stukje vlees met een heerlijk bbq sausje en ui, in Duitsland nog gewoon te koop
je woont sinds kort in een voorstad van Parijs ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
McDonalds.. daar waar ik vandaan kom steken ze die in de brand
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je woont sinds kort in een voorstad van Parijs ?![]()
steken ze daar ook mac's in de fik ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
steken ze daar ook mac's in de fik ?
Wat is er vies aan dan? ik vind hem net zo lekker als de gewone big mac. Er zit namelijk precies hetzelfde op. Alleen eet hij lastiger.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Triloxigen het volgende:
De BigMac blijft het lekkerst, maar de Big Big Mac is vies.
Doordat hij lastiger eet wordt mijn eet genot ernstig op de proef gesteld. Alhoewel ik best snap dat ze het uitproberen want de BigMac is en blijft de lekkerste burger ever.quote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat is er vies aan dan? ik vind hem net zo lekker als de gewone big mac. Er zit namelijk precies hetzelfde op. Alleen eet hij lastiger.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef vinzster het volgende:
[..]
Doordat hij lastiger eet wordt mijn eet genot ernstig op de proef gesteld. Alhoewel ik best snap dat ze het uitproberen want de BigMac is en blijft de lekkerste burger ever.
Zou die ooit nog terug komen?quote:
Een voordorpje bedoel jequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |