mc rib... was dat toendertijds tijdens t wk 1998(ofzo?) de mc amerika? die was zooo lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
Mc Rib is in Nederland een tijdje geleden als special te koop geweest, stukje vlees met een heerlijk bbq sausje en ui, in Duitsland nog gewoon te koop
je woont sinds kort in een voorstad van Parijs ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
McDonalds.. daar waar ik vandaan kom steken ze die in de brand
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je woont sinds kort in een voorstad van Parijs ?![]()
steken ze daar ook mac's in de fik ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
steken ze daar ook mac's in de fik ?
Wat is er vies aan dan? ik vind hem net zo lekker als de gewone big mac. Er zit namelijk precies hetzelfde op. Alleen eet hij lastiger.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Triloxigen het volgende:
De BigMac blijft het lekkerst, maar de Big Big Mac is vies.
Doordat hij lastiger eet wordt mijn eet genot ernstig op de proef gesteld. Alhoewel ik best snap dat ze het uitproberen want de BigMac is en blijft de lekkerste burger ever.quote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat is er vies aan dan? ik vind hem net zo lekker als de gewone big mac. Er zit namelijk precies hetzelfde op. Alleen eet hij lastiger.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef vinzster het volgende:
[..]
Doordat hij lastiger eet wordt mijn eet genot ernstig op de proef gesteld. Alhoewel ik best snap dat ze het uitproberen want de BigMac is en blijft de lekkerste burger ever.
Zou die ooit nog terug komen?quote:
Een voordorpje bedoel jequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?
Ja, maar je moet ook niet te veel verwachten! Je moet het niet gaan vergelijken met een echt restaurant ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:02 schreef Emmetje37 het volgende:
'k snap niet dat er mensen zijn die het eten van MacDonald lekker vinden. Ze kunnen het leuk brengen maar als ik er al eens kom serveren ze standaard een slap klef broodje. Klagen helpt niet.
En wanneer kunnen wij deze verwachten bij de Mc Donalds? De Big Tasty Bacon en de Chicken Premiere bedoel ik dan. Vond de specials bij de Mac namelijk altijd geweldig (en de mc salad shaker ook, vind het echt jammer dat die er niet meer isquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef erik-de-perik het volgende:
ok ok...er komen dus 3 premium burgers...de BigBigMac blijft (tot maart ergens), de Big Tasty met Bacon en de Chicken Première (die hebben we al weleens gehad).
Daarnaast komt de Chili Chicken in de euroknallers! En daar ben ik toch blij mee![]()
En er gaan nog veel meer dingen gebeuren met het assortiment, maar dat later (is pas een paar dagen officiëel bekend bij de restaurant manager(s))
Bij een Premium menu (Big Tasty, Big Big Mac en die Chicken Première geloof ik).quote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef dutchdevil het volgende:
Ik was vandaag bij de Mc Donalds en zag dat mensen gratis Coca Cola glazen kregen. Waar krijg je die gratis bij? Stond namelijk nergens wat aangeplakt over een actie of zo.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar over dat gratis glas: mijn vriend had een Chicken Premiere menu en kreeg geen gratis glas. Dus volgens mij is het toch iets anders.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij een Premium menu (Big Tasty, Big Big Mac en die Chicken Première geloof ik).
Die Big Tasty mogen ze wat mij betreft uit het vaste assortiment halen. Mogen ze het vervangen met de Big Big Mac.
het staat enorm groot aangegeven op de menuborden...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar over dat gratis glas: mijn vriend had een Chicken Premiere menu en kreeg geen gratis glas. Dus volgens mij is het toch iets anders.
Ishet niet zo dat die actie alleen geldt bij een supersized menu of zo? Want m'n vriend had een medium menu. En bij ons (Mc Donalds Deventer) stond er echt niets over aangegeven.quote:Op maandag 2 januari 2006 06:56 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
het staat enorm groot aangegeven op de menuborden...![]()
Die kun je zelf maken:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:07 schreef The_Verve het volgende:
Ik wacht nog steeds op de Double Quarterpounder in Nederland.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Die kun je zelf maken:
[afbeelding]
De dubbele Big Tasty was nog lekkerder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |