Tot een jaar of 10 terug hadden we hier toch steeds een ander tijdelijk broodje, kan me die mc greek ofzo wel goed herinneren met dat flat bread broodjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat die nieuwe shit niet goed verkoopt, gok ik zo. Nederlanders zijn niet zo avontuurlijk op voedselgebied.
Alleen een ander sausje is al spannend genoeg.
McFlurry Lotus is yummie. Die hebben we allang in 🇧🇪quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Kan mij van vroeger herinneren dat ik de BBQ Quarter Pounder heel lekker vond.
De McFlurry Lotus ga ik zeker eens proberen.
Jullie hebben nu Pecan Gezouten Karamel. Die lijkt me heerlijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
McFlurry Lotus is yummie. Die hebben we allang in 🇧🇪
Die wil ik ook!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jullie hebben nu Pecan Gezouten Karamel. Die lijkt me heerlijk!
Schiphol is anders ook wel duurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:40 schreef GwaiLow het volgende:
Dacht ik neem met mijn dochter op Antalya Airport even een Happy Meal + medium friet, cheeseburger + flesje water. 30 euro kwijt
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:58 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Quarter Pounder BBQ
Crispy chicken korean
gokje: 25 euro lichter? of is het meer/minder anno 2025?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:58 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Quarter Pounder BBQ
Crispy chicken korean
Review please van beidequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:58 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Quarter Pounder BBQ
Crispy chicken korean
25,50 geloof ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gokje: 25 euro lichter? of is het meer/minder anno 2025?
Ik had de BBQ, erg lekkere saus rauwe ui en augurk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Review please van beide![]()
Qua kip; Mc vs KFC, welke is beter? Ik vind KFC er beter uit zien in elk geval.
Hopelijk smaakt het beter dan het eruit zietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:09 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt er totaal niet op maar gelukkig smaakt het wel goed.
Dit is na door roeren.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Hopelijk smaakt het beter dan het eruit ziet
quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net besteld, maar ik hoop dat het beter smaakt dan het eruitziet
Edit:
Ja, gelukkig wel, want het ziet er ongeroerd uit als een ijsje meconium
Die swirl kunnen ze niet maken, gewoon een grote klodder pistache crème.quote:
Fijn dat QP bbq nog steeds zo lekker is, mag vaker komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik had de BBQ, erg lekkere saus rauwe ui en augurk.
Smakelijke burger.
Man had de kip, voor hem iets te veel sla en wortel.
Hij vond het iets te droog.
Hij zou hem niet nog een keer nemen.
Hij had ook liever de BBQ gehad zei hij naderhand.
Lekkerste ijsje wat ze ooit hebben gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:09 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt er totaal niet op maar gelukkig smaakt het wel goed.
Dit is na door roeren.
De kip, aanrader! Neem ik volgende keer weerquote:
Hebben ze gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
Ik had laatst eens een Filet o Fish en die is echt best wel lekker. Ze moeten daar eens een deluxe variant van maken zeg ipv altijd dezelfde dingetjes.
Naja, dit tel ik niet mee heel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Hebben ze gehad.
https://share.google/EF8USFcdppkBBZVQ2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |