Ik stoor me wel aan die bacon. Doe aub gewoon goed gebakken.quote:
Al sinds jaar en dag wordt die gewoon ontdooid, en dat gaat ook niet veranderen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik stoor me wel aan die bacon. Doe aub gewoon goed gebakken.
Prima, maar zorg wel dat je het goed voorbakt dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Al sinds jaar en dag wordt die gewoon ontdooid, en dat gaat ook niet veranderen.
Dan moeten ze een aparte bacon bakplaat hebben, of een apparaat, waar iig geen ander voedsel bereid wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik stoor me wel aan die bacon. Doe aub gewoon goed gebakken.
quote:McDonald’s is in een felle strijd verwikkeld met concurrent Burger King. Inzet: de smaak van de hamburger. Voorlopig is de Whopper de grote winnaar, maar de Big Mac zet de achtervolging in. Met hulp van ijskoffie en Red Bull.
(...)
Ontzettend raar bericht. McDonald's loopt in Amerika zo'n 10 jaar achter op Europa, kleine wat smoezelige vestigingen op afgelegen industrieterreinen die de helft van de gemiddelde omzet draaien van een Nederlandse vestiging dat is de gemiddelde Mc in Amerika.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:49 schreef borisz het volgende:
AD over MacD vs BurgerKing
https://www.tubantia.nl/e(...)urger-king~a23b0bc5/
[..]
voorlopig? altijd..quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:49 schreef borisz het volgende:
AD over MacD vs BurgerKing
https://www.tubantia.nl/e(...)urger-king~a23b0bc5/
[..]
Wat viel er tegen?quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:28 schreef D. het volgende:
Nou, die Maple QP was een behoorlijke deceptie....
Maar, wel weer een ervaring rijker
De maplequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat viel er tegen?
Hier was vandaag menu voor 7,95. Helaas niet de maple, anders was dat mijn eten. Gewone qp of big mac vind ik mwoah
Dank je! Voor mij dan een reden juist wel te willenquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
De maple
Niet erg lekker en veel te overheersend
ja godver, nou moet ik er dus nogsteeds een halen, had je de double of single?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:15 schreef Donna het volgende:
Ik vind de maple burger echt heel lekker!
Ik had nu de single. Vorige week de double.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja godver, nou moet ik er dus nogsteeds een halen, had je de double of single?
Als je maple lekker vindt zal de burger je wel bevallenquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dank je! Voor mij dan een reden juist wel te willenOmdat ik niet een burger wil die naar niets smaakt zoals de gewone QP.
Dat laatste sowiesoquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:12 schreef junkiesietze het volgende:
Gister de heledag getwijfeld of ik de nieuwe maple burger moest gaan halen, maar toen besloten dat zelf hamburgers maken 100x goedkoper en veel lekkerder is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |