Vond die best goed eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Spicy Quarter pounder is geen aanrader, zit gewoon pittige mayo op, wat er voor geen meter bijpast....
Absolute afrader, KFC overgoten met BBQ saus, echt ranzig. De wings zijn nog het lekkerst, maar niet normaal op te eten, want je krijg er niks geen bestek bij.quote:
Ja die lijkt op dat kleinere broodje van vorig jaar, die was ook niet te nassen. Die saus is het gewoon net nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef __Fokker__ het volgende:
Die Spicy Quarter pounder is geen aanrader, zit gewoon pittige mayo op, wat er voor geen meter bijpast....
Zag reclame voorbij komen gisteren. Ziet er niet lekker uit met al die BBQ saus.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:51 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Absolute afrader, KFC overgoten met BBQ saus, echt ranzig. De wings zijn nog het lekkerst, maar niet normaal op te eten, want je krijg er niks geen bestek bij.
Dat geldt voor iedere horeca gelegenheid.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Oude man die klaagt, gisteren wilde de kinderen McDonalds.
Ik kreeg zo zover om niet alles te halen maar een Big Mac, smoothie en mcwrap.
15 euro kwijt voor een troep.
Je kan zelf zoveel beter en lekkerders maken voor dat geld.
Vraag me af of het wel Korean bbqsaus is i.p.v. gewone bbq. Als ik jou zo lees denk ik het laatste.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:51 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Absolute afrader, KFC overgoten met BBQ saus, echt ranzig. De wings zijn nog het lekkerst, maar niet normaal op te eten, want je krijg er niks geen bestek bij.
Zou zo het exacte verschil niet weten, maar ik eet ook wel eens echt broodje BBQ chicken van de koreaan, en dat smaakt gewoon echt heel anders(en wel lekker).quote:Op zondag 22 juni 2025 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vraag me af of het wel Korean bbqsaus is i.p.v. gewone bbq. Als ik jou zo lees denk ik het laatste.
Fusion voor 2,50 (coupon 348) is wel relaxed maar haalt het bij lange na niet bij de Flurry Pistache. Zodra die uit assortiment gaat ben ik verdrietig.
Goed punt idd, maar het assortiment bij de Mc hier in NL is al helemaal vrij kansloos. Maarja dat krijg je nou eenmaal als ze zich hier met name op kinderen en gezinnen focussenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:57 schreef Gunner het volgende:
Prijzen worden gebaseerd op wat men in dat land kan besteden. Onze prijzen daar hanteren is vrij kansloos.
Die Squid Game burger is echt ranzig, absolute afrader idd. Tenders vond ik ook niet lekker. Doe mij maar gewoon een normale zinger stacker, echt 100x beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:51 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik herhaal, met Korean saus!quote:Op zondag 22 juni 2025 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zag reclame voorbij komen gisteren. Ziet er niet lekker uit met al die BBQ saus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |