Die hadden wij ook nog, de Dubai sundae, daar had hij wel plek voor hahaha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk he, wil ik ook. Mijn favo fastfood burger is altijd de Zinger Stacker geweest dus ben benieuwd. Ben een vrouw maar echt geen moeite met opeten en neem nog beker ijs toe (Sundae Deluxe).
15,49 in een meal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Oeh, wat kost ie?
Tis dat ik al spareribs in de slowcooker heb liggen, anders deze gehaald vandaag
Klinkt logischquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:31 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Die hadden wij ook nog, de Dubai sundae, daar had hij wel plek voor hahaha.
Aanrecht in de brandende zon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is de beste manier om een long chicken straks op de warmen? En moet ik hem in de koelkast bewaren tot het zo ver is of kan ik hem gewoon op het aanrecht laten liggen?
Nee ff serieus, zal ik dat ding eruit halen en die gewoon ff opwarmen of is dat vies? De sla ziet er nu al een beetje karig uit ik denk dat ik hem snel moet eten hij is echt al 2 uur oud of zoquote:
Heb je een airfryer? Dan daarin opwarmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ff serieus, zal ik dat ding eruit halen en die gewoon ff opwarmen of is dat vies? De sla ziet er nu al een beetje karig uit ik denk dat ik hem snel moet eten hij is echt al 2 uur oud of zo
oja helemaal vergetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je een airfryer? Dan daarin opwarmen.
Philly cheesesteak uit UK i.p.v. Philadelphia? Of staat dit in de UK op het menu, werkt dat zo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:27 schreef Jeroboam het volgende:
McDonalds Duitsland heeft nu wel wat leuke afwijkende producten https://www.mcdonalds.com(...)ces-um-die-welt.html
Gvd ze hebben daar gewoon de McRib nog!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:27 schreef Jeroboam het volgende:
McDonalds Duitsland heeft nu wel wat leuke afwijkende producten https://www.mcdonalds.com(...)ces-um-die-welt.html
Omdat die nieuwe shit niet goed verkoopt, gok ik zo. Nederlanders zijn niet zo avontuurlijk op voedselgebied.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gvd ze hebben daar gewoon de McRib nog!
Waarom verkopen ze hier in nederland toch alleen de standaard shit?
Haha weten die Duitsers veelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Philly cheesesteak uit UK i.p.v. Philadelphia? Of staat dit in de UK op het menu, werkt dat zo?
Haha nee in Duitsland. Ik was er vorige week nog.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Philly cheesesteak uit UK i.p.v. Philadelphia? Of staat dit in de UK op het menu, werkt dat zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |