die burger vind ik ok qua smaak, de prijs is exorbitantquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:59 schreef Zelfscanner het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe spullen?
De prijzen zijn zowieso weer aardig wat gestegen. 3-4 maanden ofzo reclame maken met "een big mac menu voor maar 9,95", maar nu bij plaatselijke mac alweer 11,15 ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
die burger vind ik ok qua smaak, de prijs is exorbitant
Niet, ze zijn meer bezig met AI reclames en kipburgers met iedere keer een andere saus.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:04 schreef xminator het volgende:
Wanneer komen de betere burgers zoals de philly cheesestack in NL bij de mcdo?
Ik begrijp ze wel, NL publiek zijn toch veelal simpele mensen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet, ze zijn meer bezig met AI reclames en kipburgers met iedere keer een andere saus.
Dat klopt. Wij willen de oude Big Tasty van vroeger en de McRib terug en de 1 euro-burger.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:42 schreef DKUp het volgende:
Nu ik jullie hoor heb ik al helemaal geen behoefte om een nieuw iets te proberen.
Als het dezelfde is als vorig jaar dan is die niet de moeite waard. Gore saus.quote:
Heb m geprobeerd. Vond m eetbaar, maar zou m niet weer kopen. Beetje een weeïge mayo/pepersausquote:Op vrijdag 24 juli 2026 01:59 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als vorig jaar dan is die niet de moeite waard. Gore saus.
Edit: ja, alleen toen was ie 2,-
Krijg gelijk trekquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker in Duitsland gegeten.
Bovenste is een Dubbele McExtreme Bacon.
Ik vond de saus van de Mcrib ook pittiger dan anders.
Je blijft je verbazen... Hoe moeilijk kan het zijn mac NL? Je hoeft geen sausje uit Japan te halen maar gewoon even bellen naar de buren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:25 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker in Duitsland gegeten.
Bovenste is een Dubbele McExtreme Bacon.
Ik vond de saus van de Mcrib ook pittiger dan anders.
Nou hebben de duitsers ook gewoon een mccrispy met een ander sausie (chili honey "uit canada" net als de maple bacon die dr hier aankomt volgende week) in dat wereldmenu gedoe.... Alleen issut daar natuurlijk allemaal tegelijk en is McD NL zo achterlijk om eerst dr 1 eruit te moeten halen (Teriyaki) om dan de volgende (maple bbq bacon QP) pas toe te voegen aan het assortiment. Leuk man dat besparen op een extra bakplaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je blijft je verbazen... Hoe moeilijk kan het zijn mac NL? Je hoeft geen sausje uit Japan te halen maar gewoon even bellen naar de buren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |