Waarom niet? Ben je bang?quote:Op donderdag 19 februari 2026 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrouw van 43 hier: nee ik wil niet mee
Dit heeft ook niets met het topic te maken, dus stop er maar mee.quote:
Zeker welquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit heeft ook niets met het topic te maken, dus stop er maar mee.
Nee. Kappen. Ga lekker naar de Mac en kom vertellen wat je hebt gegeten.quote:
Ja maar dat is het hele punt.. Ik wil met iemand van fokquote:Op donderdag 19 februari 2026 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. Kappen. Ga lekker naar de Mac en kom vertellen wat je hebt gegeten.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hele punt.. Ik wil met iemand van fok
Dit is geen datingtopic.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:37 schreef Viesdik het volgende:
Als ik met iemand van hier naar de mac ga.. Deel ik de avonturen
7,50 bij mijn favo snackbar. En die is echt wel een flink stuk beter dan een BigMacquote:Op woensdag 18 februari 2026 23:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoeveel kost een dubbele hamburger bij de snackbar?
Ik zie een Big Mac niet als een dubbele burger. 2 Stukjes vlees van 40 gram per stuk is al minder dan een enkele burger bij de snackbar.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoeveel kost een dubbele hamburger bij de snackbar?
Bestaat dat nog in de randstad?quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij mijn snackbar 8 euro voor een klassieke burger met sla, saus e.d. Die gebruiken broodjes van de bakker en burgers van de slager (beide buren van ze).
Ja hier zijn de burgers van de snackbar ook niet te pruimen.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
Bestaat dat nog in de randstad?
Bij veel snackbarren hier een hamburger geprobeerd, maar 9 van de 10 keer is het zo'n gore frituurburger zonder smaak.
Yes gelukkig wel. Voor patat hete kip en saté gebruiken ze ook vlees van de slager, pindasaus maken ze zelf en is lekker dik.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:09 schreef AntoniBro het volgende:
[..]
Bestaat dat nog in de randstad?
Bij veel snackbarren hier een hamburger geprobeerd, maar 9 van de 10 keer is het zo'n gore frituurburger zonder smaak.
Klinkt goed. Wil je delen welke snackbar het is?quote:Op zondag 22 februari 2026 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes gelukkig wel. Voor patat hete kip en saté gebruiken ze ook vlees van de slager, pindasaus maken ze zelf en is lekker dik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |