Ik heb hem een keer uit nieuwsgierigheid gekocht. Daar is het ook bij gebleven en ik vond het niet zoiets om nog een keer te kopen. Hij is wel lekker, maar inderdaad, alle mediaheisa eromheen verdiende het broodje niet. Het was niet van wat een bijzonder goed gerecht. Stond nog steeds in de schaduw van Burger Kings Big King XXL.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vond die Big Arch niet zo bijzonder. Daarnaast verdween de dubbele Quarterpounder tijdelijk, wat ook wel weer belachelijk was.
Ja is echt ontzettend lekker, gewoon om je patatjes in te dippenquote:Op maandag 8 december 2025 15:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ken wel de augurken ketchup (Super op burgers, smaakt naar mcdonalds) maar augurkenmayo?
https://kesbeke-online.nl/product/piccanaise/
interesting
Nieuwe prijzen voor 2026, en nee, niet goedkoperquote:Op maandag 22 december 2025 08:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen 'spectaculaire' kortingen meer sinds afgelopen weekend in McDonalds.
Jammer. Tot volgend jaar december weer McD, want normaal gesproken zijn jullie echt te duur.
Waar zie je die prijzen dan? McDonalds publiceert die toch niet op hun website?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe prijzen voor 2026, en nee, niet goedkoper
Elke McDonald's heeft zijn eigen prijzenquote:Op maandag 12 januari 2026 19:45 schreef KvanG het volgende:
[..]
Waar zie je die prijzen dan? McDonalds publiceert die toch niet op hun website?
Ik ben een McCrispy Bacon & Onion wezen proevenquote:Op maandag 12 januari 2026 19:45 schreef KvanG het volgende:
[..]
Waar zie je die prijzen dan? McDonalds publiceert die toch niet op hun website?
waar dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een McCrispy Bacon & Onion wezen proeven
Welke Mac dan? Welke Mac heeft de prijjs verhoogd?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Bij de Mac natuurlijk, waar hebben ze anders McCrispy?
Ik gok alle Macs. En..quote:Op maandag 12 januari 2026 21:12 schreef KvanG het volgende:
[..]
Welke Mac dan? Welke Mac heeft de prijjs verhoogd?
En de spaarpunten zijn ook gedegradeerdquote:Op maandag 12 januari 2026 18:27 schreef borisz het volgende:
McChicken nu 5euro in de aanbieding ipv 4,75.
Dubble Cheeseburger nu 3,5. Was 3 euro volgens mij.
De deals die bij mij verschijnen:quote:Op maandag 12 januari 2026 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwe prijzen voor 2026, en nee, niet goedkoper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |