Nee, die was puur om te laten zien hoe groot de burger is.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef Molo het volgende:
Heb je m nou thuis opgegeten met Maggi erbij?
Ill have what youre smoking pleasequote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Stationsplein, waar je uitloopt aan de kant van Spoor 1,2,3. Bij die patattent en de ingang naar Hoog Catherijne. Wat je daar ziet rondlopen is gespuis. Sfeertje daar. Ik zorg daar altijd dat ik mijn jas goed dichtknoop.
Dank je voor je waardering. Ik probeer hier anderen mee te helpen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:14 schreef Fok-it het volgende:
Echt alles uit die review is emogif waardig
Welke waardering.quote:
Nou weet niet of ik elke keer bij een Mckroketje nou het gevoel heb: hier moet ik een review bij schrijvenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok vertel, waar is jouw review?
Ik vind het nou eenmaal leuk om te doen. Mag ik?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik elke keer bij een Mckroketje nou het gevoel heb: hier moet ik een review bij schrijven
Ok, laat maar. Je bent een trol. Doei.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik elke keer bij een Mckroketje nou het gevoel heb: hier moet ik een review bij schrijven
Je zult er geen ban voor krijgen gok ik dus dat mag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nou eenmaal leuk om te doen. Mag ik?
De Mckroket is anders wel een ultiem genotquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens Roos. Helemaal eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
De Mckroket is anders wel een ultiem genot
Dat stop je in je holle kies manquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk verslag. Zit je niet enorm vol na 1 zo'n burger?
Ik ken namelijk iemand die een big Arch menu en twee cheeseburgers bestelde en dat lijkt zo veel?
Ik kan me dit niet voorstellen. Hopelijk wel gewoon alleen als diner??quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk verslag. Zit je niet enorm vol na 1 zo'n burger?
Ik ken namelijk iemand die een big Arch menu en twee cheeseburgers bestelde en dat lijkt zo veel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |