abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219472845
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:00 schreef The_Verve het volgende:

[..]
Ik vond die Big Arch niet zo bijzonder. Daarnaast verdween de dubbele Quarterpounder tijdelijk, wat ook wel weer belachelijk was.
Ik heb hem een keer uit nieuwsgierigheid gekocht. Daar is het ook bij gebleven en ik vond het niet zoiets om nog een keer te kopen. Hij is wel lekker, maar inderdaad, alle mediaheisa eromheen verdiende het broodje niet. Het was niet van wat een bijzonder goed gerecht. Stond nog steeds in de schaduw van Burger Kings Big King XXL.
  Eindredactie Games vrijdag 12 december 2025 @ 11:58:48 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219472913
Afgelopen week was ik in Athene en er hingen overal posters voor de McRib :9~ Ik was er alleen wat kort en m'n voorkeur ging toch uit naar wat meer typische Griekse delicatessen :+

Overigens nu ik er over nadenk, paar maand geleden nog wel die Chicken Greek gehad, die was ook wel goed te nassen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 12 december 2025 @ 17:23:21 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219476115
quote:
15s.gif Op maandag 8 december 2025 15:06 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
ken wel de augurken ketchup (Super op burgers, smaakt naar mcdonalds) maar augurkenmayo?

https://kesbeke-online.nl/product/piccanaise/

interesting
Ja is echt ontzettend lekker, gewoon om je patatjes in te dippen _O_
Als je in de Nordics bent een keer, doen!

Die augurkenketchup van Heinz is idd onwijs lekker op burgers ja! Die hebben we na een keer een proefflesje te hebben gekregen, standaard in huis. Heerlijk spul
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')