Vond de Arch juist wel goed, flinke burger en best lekker. Alleen die knapperige uitjes hadden van mij niet gehoeven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
Big Arch vond ik maar zeer matig eigenlijk
de biscoff mcflurry was oke, eigenlijk teveel topping
Daarom bij bestellen altijd personaliseren en uitjes/augurk wegklikkenquote:Op woensdag 5 november 2025 09:11 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Vond de Arch juist wel goed, flinke burger en best lekker. Alleen die knapperige uitjes hadden van mij niet gehoeven.
Ik vind de augurk en ui op een QP bijvoorbeeld wel lekker, het waren specifiek deze gedroogde knapperige uitjes die ik er niet bij vond passen, maar dat weet je ook niet van tevoren bij een burger die je nog nooit heb gehad. Ik was ook door de mcdrive trouwens, dus dan gaat het sowieso wat lastiger volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daarom bij bestellen altijd personaliseren en uitjes/augurk wegklikken
krijg je een nog saaiere burgerquote:Op woensdag 5 november 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daarom bij bestellen altijd personaliseren en uitjes/augurk wegklikken
Vond die uitjes ook minder, maar de rest smaakte mij wel prima als lunch.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:11 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Vond de Arch juist wel goed, flinke burger en best lekker. Alleen die knapperige uitjes hadden van mij niet gehoeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |