abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:41:32 #126
483584 incel
they/them
pi_221017142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:17 schreef Zelfscanner het volgende:
Aan de kassa vaak meerdere te krijgen.
Maar dan moet je naar binnen lopen en daar ben ik te lui en dik voor. Het chille aan mc/bk/kfc is juist dat je je auto niet uit hoeft.

Ik heb trouwens echt zin in fastfood, wat zal ik vandaag halen? Denk een big king xxl menu of zo.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 12:14:34 #127
483584 incel
they/them
pi_221018128
Ik ben toch maar voor de big king xxl gegaan _O_



Wat een godenburger is dat toch. _O_ En je betaalt maar 9 euro + belasting of zo voor een menu met cola en patat
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:45:13 #128
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221018977
Eigen saus. En terecht.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 14:50:53 #129
483584 incel
they/them
pi_221019009
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 14:45 schreef Gunner het volgende:
Eigen saus. En terecht.
Ja je bent echt een idioot als je niet je eigen saus meeneemt. In de drive mag dat ook gewoon (ben er 1x uitgestuurd in het restaurant toen ik dit deed) maar ja zo'n fles kost echt maar 4 euro (of 3 euro als het in de bonus is) en je krijgt ongeveer 100x zoveel mayo als dat je 1 euro betaalt voor zo'n lullig zakje :') Je bent echt gek als je het niet doet.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 00:48:54 #130
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221024602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 12:14 schreef incel het volgende:
Ik ben toch maar voor de big king xxl gegaan _O_

[ afbeelding ]

Wat een godenburger is dat toch. _O_ En je betaalt maar 9 euro + belasting of zo voor een menu met cola en patat
En bij de juiste BK mag je ook nog eens onbeperkt drinken. _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 08:47:30 #131
483584 incel
they/them
pi_221025496
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:48 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]
En bij de juiste BK mag je ook nog eens onbeperkt drinken. _O_
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:29:48 #132
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221030716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:47 schreef incel het volgende:

[..]
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
Is al enige tijd zo. Rotterdam alexandrium bijvoorbeeld al zeker 12 jaar zo. Maar bijvoorbeeld ook in Tilburg, Almere, Assen, Beverwijk, Eindhoven en Arnhem.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221035753
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 08:47 schreef incel het volgende:

[..]
Echt? Sinds wanneer? Nog nooit meegemaakt.
Is geloof ik ook niet bij iedere bk
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:02:46 #134
483584 incel
they/them
pi_221058538
Vandaag heb je klassieke burger voor knaakvijftig bij de maccie

ik ga denk royale met cheese halen voor 2,50 en dan heb ik nog coupon voor bigmac voor 5 euro dan heb ik voor 7,50 wel 2 goeie burgers ik denk dat dat net een beetje de max is wat ik aan de mac wil uitgeven zonder me schuldig te voelen en zonder te voelen dat ik hard genaaid word
pi_221058680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:02 schreef incel het volgende:

ik ga denk royale met cheese
Een wat?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:45:49 #136
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221058825
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Een wat?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:39:18 #137
483584 incel
they/them
pi_221060025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Een wat?
Dat niet weten :')

Anyway, ik heb zojuist voor de lunch een bigmac aangeschaft met een 5 euro coupon. Daarnaast had ik een royale genomen voor 2,50 wat het totaal op 7,50 bracht voor de twee burgers.

Ik vond het een erg prettige maaltijd voor het geld en zou beslist niet meer willen uitgeven.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 12:41:53 #138
18653 crew  D.
pi_221060046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Een wat?
In het Nederlands; kwaddepoude :P
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:50 #139
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221081901

En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221082526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
gelukkig maar
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:41 #141
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_221083137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
En natuurlijk doet NL weer eens niet mee.
_O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 12:12:01 #142
483584 incel
they/them
pi_221087024
3 hotwings, 2 filetbites en een mediumpatat voor 5 euro is wel goeie maar ik mis toch de acties die de KFC paar jaar terug had toen had je family share box 5hotwings+5 filet bites voor 5 euro dat waren pas deals
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:13:52 #143
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_221091002
Is McDonald‘s gestopt met een verjaardagscadeau in de app?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_221091759
Nevermind.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:46:08 #145
18653 crew  D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')