Dat laatste zou een pluspunt moeten zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In Amerika zelf genoten van Jack-in-the-Box (voornamelijk in Californie aldaar). Hun breakfast producten waren lekker greasy.
Cheesecake factory prima gegeten en een kaart met zeker 200 gerechtenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Misschien een beetje off-topic;
Welk USA fastfoodketen is een aanrader?
- Cheesecake Factory (Vanilla Bean-, Tiramisu-, Godiva- of Adam's Peanut Butter cheesecake en de avocado eggrollsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Ook net op. Broodje, saus, het formaat. Voelt een beetje als een big mac deluxe ofzo. Mijn favoriete burger wel. En vult goed, dus in verhouding veel goedkoper dan een big mac menu omdat ik daar altijd nog 2-3 cheeseburgers bij moet halen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:03 schreef mschol het volgende:
de big arch, wat vinden jullie daar zo speciaal aan?
net op en vind em niet heel speciaal , de big tasty vind ik lekkerder
ik vond de saus niet vies, maar minder lekker dan die bij de tastyquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook net op. Broodje, saus, het formaat. Voelt een beetje als een big mac deluxe ofzo. Mijn favoriete burger wel. En vult goed, dus in verhouding veel goedkoper dan een big mac menu omdat ik daar altijd nog 2-3 cheeseburgers bij moet halen.
Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:03 schreef mschol het volgende:
de big arch, wat vinden jullie daar zo speciaal aan?
net op en vind em niet heel speciaal , de big tasty vind ik lekkerder
Dan is de VS een paradijs voor je. In elke grote stad om de 500 meter ofzo is er wel een cluster van 3 of 4 fastfood restaurants te vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik ooit eens naar de VS ga ga ik zo ontzettend veel fast food eten. Snap niet dat mensen dat ranzig vinden. Ik vind het heerlijk, op z'n tijd.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mijn hele VS reis ook alleen maar in die tenten gegeten. Lokale cultuur eten eh
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]![]()
is toch veel beters te krijgen in Amerika, meeste van die rotzooi is niet eens lekker
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Snap niet dat mensen dat ranzig vinden. Ik vind het heerlijk, op z'n tijd.
Taco Bell , Dunkin ( prima ontbijt broodjes), Dippin Dots (popcorn).quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
- Cheesecake Factory (Vanilla Bean-, Tiramisu-, Godiva- of Adam's Peanut Butter cheesecake en de avocado eggrolls)
- In N Out als je in die regio zit
- Dairy Queen voor een Blizzard (heerlijke beker softijs met alle toppings en sauzen die je kunt bedenken)
- Chili's (Mozzarella sticks met onwijs veel kaas)
- Jollibee (Filippino fried chicken)
Geniet van je reis!
In Texas vond ik Whataburger erg nice. Maar zitten nauwelijks buiten Texas.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
Meh de Big Tasty in Nederland is helemaal verneukt.... De originele in Duitsland is gewoon zoveel beter....quote:
die verandering is ooit geweest heb ik begrepen, nooit gemerktquote:Op zondag 10 mei 2026 02:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
In Texas vond ik Whataburger erg nice. Maar zitten nauwelijks buiten Texas.
[..]
Meh de Big Tasty in Nederland is helemaal verneukt.... De originele in Duitsland is gewoon zoveel beter..... Als ze de saus met rust gelaten hadden wassie wss nog wel prima, maar die nieuwe veel zuurderige crap die ze in NL hebben, ugh.
Ik vind die tomaat altijd zo waardeloos die ze er op doen. BK heeft goede tomaten voor burgers, maar de Mac echt niet. De ui ook niet trouwens.quote:Op zondag 10 mei 2026 02:05 schreef VelitoX het volgende:
Meh de Big Tasty in Nederland is helemaal verneukt.... De originele in Duitsland is gewoon zoveel beter.... . Als ze de saus met rust gelaten hadden wassie wss nog wel prima, maar die nieuwe veel zuurderige crap die ze in NL hebben, ugh.
In N Outquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:36 schreef D. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |