Is die er nog dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben zojuist weer es geweest, die McTorino smaakte me prima
wat dacht jij dan, dat ze iemand á 8 euro in het uur even op pad sturen om jou een schamele 16 euro weer te geven....quote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef ki_ki het volgende:
Gebeld met het filiaal, moesten we nog eens zelf terug om het teveel betaalde geld te halen.
![]()
Nice. Maar het idee van de felle kleuren bij de Mac was volgens mij om mensen zo snel mogelijk uit het restaunt te krijgen wanneer ze daar eten. Zodat er weer ruimte is voor nieuwe klanten. Niemand die het langer dan 40. min uithoudt in een gewone Mac (behalve de medewerkers dan...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:39 schreef Hopey het volgende:
Ik had laatst hier gegeten..
[afbeelding]
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=1943&news=18
![]()
Wow zag er vet mooi uit. Zo mogen ze alle restaurants inrichten![]()
Meestal is dit inderdaad wel zo, half uurtje 40 minuten zijn de meeste mensen weer weg, behalve een paar oudjes die om 3 uur 's middags binnenkomen, en dan om 9 uur 's avonds weggaan.... met hun puzzelboekjequote:Op zondag 5 maart 2006 09:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Maar het idee van de felle kleuren bij de Mac was volgens mij om mensen zo snel mogelijk uit het restaunt te krijgen wanneer ze daar eten. Zodat er weer ruimte is voor nieuwe klanten. Niemand die het langer dan 40. min uithoudt in een gewone Mac (behalve de medewerkers dan...).
Wel eens gehad dat ze mijn burger vergeten waren om het in de afhaalzak te doen. Ik moest gewoon mijn adres opgeven, kreeg twee waardebonnen terug. 1 voor mijn burger en 1 voor een burger naar keusquote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef ki_ki het volgende:
Het was vandeweek weer raak bij de "McDonalds Almere Buiten" Sjongejonge ik heb haast niet meegemaakt dat er niet iets mis was!! We hadden diverse burgers gehaald, bleek dat er het dubbele (!!!) was aangeslagen. Er kon geen bonnetje worden gemaakt, dat had iets te maken met het nieuwe kassasysteem o.i.d. Ja geweldig systeem voor de Mc, gewoon dubbel berekenen\
Daar kwamen 'de halers' pas achter toen mn zus en ik thuis verschriktriepen wááát 32 euro?? en na narekenen bleek het dus 16 te moeten zijn. Gebeld met het filiaal, moesten we nog eens zelf terug om het teveel betaalde geld te halen.
![]()
ik eet nooit meer bij de Mac![]()
of was dit topic hiervoor niet bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |