same, vooral omdat ze grotere bestellingen NOOIT goed af kunnen handelen in Lelyquote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er eigenlijk al heeeel lang niet meer geweest.
ga je schamenquote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er eigenlijk al heeeel lang niet meer geweest.
Meteen afrekenen en zeggen dat ze je bestelling pakken met het bonnetje erbij (en afvinken wat ze hebben!).quote:Op maandag 25 september 2006 14:14 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
same, vooral omdat ze grotere bestellingen NOOIT goed af kunnen handelen in Lely
(Burgerking is ook een puinhoop geworden)
misschien maar eens kijken hoe 't nu weer bij de Mac gaat
Mcrib met McChicken saus, curry-ketchup & sla was super!quote:Op maandag 25 september 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
McRib met kaas was best te pruimen...
Ja, die chicken chili is erg lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 14:09 schreef Prowl het volgende:
Wanneer komen er nieuwe euroknallers, ik wil de chili chicken terug!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, die chicken chili is erg lekker![]()
Die zouden ze wel voor vast in het assortiment mogen hebben![]()
Klinkt ook erg goed moet ik zeggen!quote:Op maandag 25 september 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
McRib met kaas was best te pruimen...
Voor mij een weet, voor jou een vraagquote:Op woensdag 27 september 2006 08:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Staat dat mokkel nu naakt achter die poster?
kut belg...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef sararaats het volgende:
ik vind de McDonalds in Belgie beter dan die van Nederland
komt door het feit dat ik dat zo gewoon ben
sorry mensen
Ik vind alle milkshakes lekkerder dan die van de Macquote:Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De milkshakes van de Mac zijn wel lekkerder dan waar dan ook...
nope, die van de burgerking zijn niet te zuipen, enorm zoet, slaat echt nergens opquote:Op donderdag 28 september 2006 09:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind alle milkshakes lekkerder dan die van de Mac
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nope, die van de burgerking zijn niet te zuipen, enorm zoet, slaat echt nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |