Ik niet. Te lui voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:50 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wie heeft welles zelf een Mcburger proberen te maken met dat goedkope chedar-kaas/sla/tomaat en hoe beviel het?
Geen idee. Kom er maar bij 2quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Macdonalds her en der verschilende prijzen hanteert binne Nederland?
Dat was jaren geleden iig wel zo.
De appeltaart is relatief nieuw!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef Adelante het volgende:
Waarom is appeltaart en koffie nieuwe? Die waren er toch allebei altijd al?
En ik vind zelf de Las Vegas het lekkerst.quote:
New York vond ik wel om naar binnen te werken, die andere 2 vind ik gooor... vanavond iig weer beroepsmatig de Mc onveilig makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:43 schreef nimarad het volgende:
[..]
En ik vind zelf de Las Vegas het lekkerst.
Schiphol en in Scheveningen weet ik dat de prijzen hoger zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Macdonalds her en der verschilende prijzen hanteert binne Nederland?
Dat was jaren geleden iig wel zo.
Kaas/mosterdsalade van Johma!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:53 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Weet iemand welke saus er wordt gebruikt voor de MC kroket? Ik vind die dus echt zo ongelooflijk lekker![]()
Het zal wel niet te koop zijn, maar wat komt in de buurt?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Oh, en de MC kroket is momenteel één euro, dus dat wordt inslaan
huh? hoezo.. dat is toch geen euroknaller oid?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:54 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Oh, en de MC kroket is momenteel één euro, dus dat wordt inslaan
Kennelijk wel, anders kost ie geen 1 euro ipv 1.95 hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:57 schreef Crack_david het volgende:
[..]
huh? hoezo.. dat is toch geen euroknaller oid?
jawel hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:57 schreef Crack_david het volgende:
[..]
huh? hoezo.. dat is toch geen euroknaller oid?
Raar dat de 2 mc donalds in DH hem als 1 euro hebben, de mc in Zwolle waar ik vandaag langs reed, en donderdag heeft mn zus er 1 in Emmen gehaald.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:43 schreef nimarad het volgende:
Het is geen euroknaller, waarschijnlijk een actie van het desbetreffende restaurant. En de saus is speciaal ontwikkeld voor de McKroket (het heet ook gewoon McKroketsaus); het is een soort mosterdmayonaise.
Nee hoor, tot en met 28 december niet in ieder gevalquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 00:08 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee hoor, tot en met 28 december niet in ieder geval(In alle (nu nog...) 4 de McDonald's-en in Utrecht, maar zie ook de site van de McDonald's )
Leuke dag vandaag bij ons, frisdrank doet het niet meerKan pas maandag worden gemaakt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Raar dat de 2 mc donalds in DH hem als 1 euro hebben, de mc in Zwolle waar ik vandaag langs reed, en donderdag heeft mn zus er 1 in Emmen gehaald.
Allemaal 1 euro.
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf 17 november weer een nieuw premium broodje (vervangt de Chicken Gourmet); de CBO, ook wel Chicken Bacon Onion. Het is een broodje met sesam/bacon topping, bacon/uiensaus, sla, bacon, gefrituurde uitjes, een speciale kaas en natuurlijk kip. En ik moet em proberen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:09 schreef Curiosity het volgende:
Vanmiddag weer eens een overheerlijke McRib gegeten en aardappelpartjes met Sour Cream.
Is, nog steeds dusquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf 17 november weer een nieuw premium broodje (vervangt de Chicken Gourmet); de CBO, ook wel Chicken Bacon Onion. Het is een broodje met sesam/bacon topping, bacon/uiensaus, sla, bacon, gefrituurde uitjes, een speciale kaas en natuurlijk kip. En ik moet em proberen![]()
[ afbeelding ]
Ik vond er niks aan..quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hij lijkt me lekker
vond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |