Bij de caramel versie krijg je naar mijn idee dus te weinig sausquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef focal het volgende:
Vandaag sunday gegeten, vond het niet zo bijzonder. Heel veel aarbeien saus, nootjes waren lekker though.
Een vriend zat hem vandaag naast me te eten. Zag er minder smerig uit dan verwacht, maar ik heb hem dan ook ooit een broodje satékroket met joppie saus zien bestellen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik snap niet waarom ze die gore kipsate op de markt kunnen brengen, is echt niet te vreten.
Het ziet er ook niet smerig uit, maar het smaakt nergens naar. Saus is erg verdunt, waardoor je een waterige saus op je broodje hebt. Verder heb je niet echt een oosterse (kip)sate smaak. Het is echt niet lekker.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:38 schreef focal het volgende:
[..]
Een vriend zat hem vandaag naast me te eten. Zag er minder smerig uit dan verwacht, maar ik heb hem dan ook ooit een broodje satékroket met joppie saus zien bestellen.
Volgens mij is het bij McDonald zoieso het beste om de "bekende" dingen te bestellen .quote:Op woensdag 3 september 2008 00:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik snap niet waarom ze die gore kipsate op de markt kunnen brengen, is echt niet te vreten.
Ja want het hebben van een eigen mening is zo passe!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heb de sate nog niet gehaald maar na dit allemaal gelezen te hebben denk ik dat ik deze keer maar oversla!!!
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja want het hebben van een eigen mening is zo passe!
Nuggets moet je niet bij de mac halen maar bij de KFCquote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij McDonald zoieso het beste om de "bekende" dingen te bestellen .
Ze zijn bekend geworden met de Quarter Pounder de Big Mac Mc Nuggets en de hamburgers dus een kipsate burger net als een Big Wrap of die gore burger met 4 soorten kaas van een paar jaar geleden tijdens die wintersportweken of wat het ook waren zijn die expirimenten zoieso niet te vreten.
Meestal zie je ze een paar maanden en vervolgens verdwijnen ze weer net zo snel als ze kwamen.
Uitzondering vind ik de Big Tasty en de bitterballen die je eerst voor 1 euro ergens bij kon nemen maja die zijn geloof ik nu ook duurder als ze nog te krijgen zijn
Eenssch! Mc Rib met kaas....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:McDonalds heeft nog steeds mijn leven verpest door de McRib weg te halen!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Eenssch! Mc Rib met kaas....
Werkte destijds bij de mac, en mochten ons eten zelf maken: Gewoon een McRib met Cheddar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |