abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_53653580

Voorgaande deeltjes

[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
McDonalds deel 5
McDonalds deel 6, Wintersportweken tot en met 11 maart!
McDonalds deel 7

Websites

McDonalds Nederland
Menu-info
McDonalds België
McDonalds Duitsland

Huidige Euroknallers t/m 10 oktober 2007:

• Hamburger ¤ 1,-
  • Flesje Vittel water ¤ 1,-
  • McKroket ¤ 1,-
  • Kleine Shake ¤ 1,-
  • Koffie en donut ¤ 2,-
  • Fish Filet ¤ 2,-
  • pi_53653913
    Ik hoop trouwens dat ooit de Chilli Chicken terug komt.
    pi_53654118
    ik hoop dat het goedkoper word
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:23:40 #4
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_53654205
    Vandaag sinds lange tijd weer eens een warme chocolademelk gehad van de Mc Donalds. Was weer erg lekker
    pi_53654542
    Je moet eens vragen om 2 kleine mac shakes in een grote beker (0,5L voor 2 euro dus). Dat accepteren ze in eerste instanctie niet.. Waarom ? Weet ik niet.

Dan manager erbij laten komen en zeggen dat zijn persoon niet goed bezig is: Want

Hij verkoop minder shake voor dezelfde prijs (2x 0.3L = 0.8L) EN hij kan een beker / rietje uitsparen wat dan weer beter voor het mileu is.

Ik kreeg hem toen als nog... dus mensen, suc6

Aan de andere kant verlies je zelf wel 0.1L aan shake, maar goed neem een grote dan ben je duurder uit. !!
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_53654591
    Vandaag lekker gegeten bij de mc QP en een cheeseburger. En met die twee dingen een soort van dubbele QP gemaakt
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:35:47 #7
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_53654680
    Chilli Chicken was wel helemaal geweldig, daar heb ik er echt gigantisch veel van gegeten.
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:39:54 #8
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_53654862
    @
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_53654865
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Chinless het volgende:
    Je moet eens vragen om 2 kleine mac shakes in een grote beker (0,5L voor 2 euro dus). Dat accepteren ze in eerste instanctie niet.. Waarom ? Weet ik niet.

Dan manager erbij laten komen en zeggen dat zijn persoon niet goed bezig is: Want

Hij verkoop minder shake voor dezelfde prijs (2x 0.3L = 0.8L) EN hij kan een beker / rietje uitsparen wat dan weer beter voor het mileu is.

Aan de andere kant verlies je zelf wel 0.1L aan shake, maar goed neem een grote dan ben je duurder uit. !!
    waarom vindt je dit leuk om te doen? Ik ga toch ook niet bij de garage een auto bestellen, maar dan met de motor van een andere auto erin, omdat dat goedkoper is?

Daarnaast spaar je alleen maar 1 rietje uit, want om een kleine milkshake te tappen moet je wel een kleine beker onder het apparaat hangen en daarna overgooien in de grote beker. Daarnaast kost het meer tijd en zal het dus voor de mac niet goedkoper zijn. Als ik die manager zou zijn, zou ik je lekker naar de burger king sturen..
    pi_53654981
    Ik neem zelf altijd de hamburger menu.. 2 hamburgers met wat friet en frisdrank. Ik vind de grotere hamburgers altijd zo onhandig eten (iemand tips? ) Oh ja, in groningen, bij de Westerhaven kun je nu gratis een extra bigmac krijgen als je een kassabon van (dichtbijzijnde) mediamarkt bewaard (werd trouwens niet eens bij gevraagd.. volgens mij kun je met een willekeurige bon wel aankomen )
    For every fact, there is an equal and opposite opinion.
    Twitch.tv/bensel15
    pi_53655090
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bensel het volgende:
    Ik neem zelf altijd de hamburger menu.. 2 hamburgers met wat friet en frisdrank. Ik vind de grotere hamburgers altijd zo onhandig eten (iemand tips? ) Oh ja, in groningen, bij de Westerhaven kun je nu gratis een extra bigmac krijgen als je een kassabon van (dichtbijzijnde) mediamarkt bewaard (werd trouwens niet eens bij gevraagd.. volgens mij kun je met een willekeurige bon wel aankomen )
    Bij de mac bij ons hier hebben ze geen hamburger menu's, moet je alles los kopen als je dat wil.
    pi_53655739
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Remzz het volgende:
    Ik hoop trouwens dat ooit de Chilli Chicken terug komt.
    Dat zou idd mooi zijn
    Hier schreef Hooidraad het volgende:
    Justin spreekt altijd de waarheid.
    pi_53655964
    Komen die aardappelpartjes dingen nog?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_53656065
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
    Komen die aardappelpartjes dingen nog?
    10 oktober dacht ik
    pi_53657849
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef nicomart het volgende:

[..]

waarom vindt je dit leuk om te doen? Ik ga toch ook niet bij de garage een auto bestellen, maar dan met de motor van een andere auto erin, omdat dat goedkoper is?

Daarnaast spaar je alleen maar 1 rietje uit, want om een kleine milkshake te tappen moet je wel een kleine beker onder het apparaat hangen en daarna overgooien in de grote beker. Daarnaast kost het meer tijd en zal het dus voor de mac niet goedkoper zijn. Als ik die manager zou zijn, zou ik je lekker naar de burger king sturen..
    Integendeel, jij vraagt de 2 kleine in 1 grote, dus nix kleine overgooien in de grote want dat zal nooit passen. Ik wil gwn graag bewust zijn op mn geld en het mileu.

je ben toch niet boos he
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_53661542
    Ohja ook nog even in dit topic:

Alles bij de mac is lekker, behalve de Big Tasty.

(Verkapte tvp)
    pi_53662656
    Big Tasty Wat een goor gedrocht is dat idd... vooral die vieze saus
    pi_53663564
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bensel het volgende:
    Ik zou willen dat ze dat hier ook hadden, want ik eet eigenlijk altijd een hamburger met friet en cola e.d als ik bij de mac eet maar dat moet ik dan wel allemaal los van elkaar betalen. Maar ik heb het er voor over, want ik vind de gewone hamburger nog steeds hun lekkerste burger.
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
    pi_53663985
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef kikoooooo het volgende:
    Big Tasty Wat een goor gedrocht is dat idd... vooral die vieze saus
    Precies, en die vleessmaak..
    pi_53666200
    Weet iemand al wat de volgende euroknallers worden? Ik hoop op de Quarterpounder!
    pi_53666224
    Mjam, quarter is lekker
    pi_53666373
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Chinless het volgende:

wat een tering pauper ben jij zeg, en rekenen kan je ook al niet
    pi_53667015
    http://www.nu.nl/news/1256044/70/cartoon.html

Ik dacht dat alle burgers van de Mac van rundvlees gemaakt werden?
    pi_53667509
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

Big Tasty met bacon
    pi_53667716
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

Niet die waar ook varken in zit natuurlijk..Mcrib, Mctasty, Mcbacon..
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')