quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
lekker tegen minimumloon burgertjes bakken![]()
Neuh, rundvlees.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef okkie-man het volgende:
Die hamburgers van de Mac zijn van plastic
Nee hij is wel lekker maar niet echt super bijzonder het verschild niet zoveel met de gewone mythic vind ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef rashudo het volgende:
Die mythic met salsa saus vind ik niet echt bijzonder, wanneer komen de nieuwe specials?
Daarom is de mc donalds ook niet te vreten met die vliesjes soja vlees tussen je broodje in plaats van dikke hamburgers.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
boeiend; het is de saus die de smaak bepaalt
Nee, Chili chicken dan de Mac Rib en dan de Big Tastyquote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
McChicken is de lekkerste hamburger bij de Mac.
Uien en ketchup op een chicken broodje? En komkommer? Waar heb je die dan vandaan gehaald?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:58 schreef D-Devil het volgende:
Toen ik er werkte, verse chicken in het vet, vers broodje in de toaster, chickensaus erop dressen, 2 keer ketchup, verse uien en niet die kleine prut, 2 dunne schijfjes komkommer en een gloeiendhete chicken patty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |