quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
lekker tegen minimumloon burgertjes bakken![]()
Neuh, rundvlees.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef okkie-man het volgende:
Die hamburgers van de Mac zijn van plastic
Nee hij is wel lekker maar niet echt super bijzonder het verschild niet zoveel met de gewone mythic vind ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef rashudo het volgende:
Die mythic met salsa saus vind ik niet echt bijzonder, wanneer komen de nieuwe specials?
Daarom is de mc donalds ook niet te vreten met die vliesjes soja vlees tussen je broodje in plaats van dikke hamburgers.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
boeiend; het is de saus die de smaak bepaalt
Nee, Chili chicken dan de Mac Rib en dan de Big Tastyquote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
McChicken is de lekkerste hamburger bij de Mac.
Uien en ketchup op een chicken broodje? En komkommer? Waar heb je die dan vandaan gehaald?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:58 schreef D-Devil het volgende:
Toen ik er werkte, verse chicken in het vet, vers broodje in de toaster, chickensaus erop dressen, 2 keer ketchup, verse uien en niet die kleine prut, 2 dunne schijfjes komkommer en een gloeiendhete chicken patty.
Kloptquote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
McChicken is de lekkerste hamburger bij de Mac.
Klopt ookquote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef okkie-man het volgende:
Die hamburgers van de Mac zijn van plastic
Toen was de McDeluxe er nog, dus dat was geen probleemquote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Uien en ketchup op een chicken broodje? En komkommer? Waar heb je die dan vandaan gehaald?
9-9-9 ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:32 schreef Socios het volgende:
Maar eens met de ICE naar Duitsland om zo´n menu te verorberen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef Flashwin het volgende:
Caesar salade met gegrilde kip en thousand islands dressing![]()
McDeluxe met Bacon was lekker!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Toen was de McDeluxe er nog, dus dat was geen probleem.
Alleen de Tasty is een vaste burger van de Premium's.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:57 schreef __Saviour__ het volgende:
die ciabata grande salsa, is dat een tijdelijke of "vaste" burger?
Was je bij de Mc in luxemburg stad? Zo ja waren al die rappende negerts er nog?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vorige week de Hamburger Royal TS gehad in Luxemburg (ze hadden geen Quarter Pounder).
Ik moet zeggen dat deze me erg tegenviel. Was opzich wel lekker, maar veel te klein. En dat voor 6,45 (medium menu)![]()
[afbeelding]
Ja, maar geen negerts gezienquote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Was je bij de Mc in luxemburg stad? Zo ja waren al die rappende negerts er nog?
Whopper vind ik ook lekker hoor, zoniet soms beter dan de BigMac. Echter is de Mac dichterbij, dus ja dan kom ik daar vakerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat jullie mac liefhebbers de wopper van burger king niet lekkerder vinden.
hij is groter, meer gevuld, meer smaak, betere friet, alles is beter...
Ze hebben daar vast wel de quater pounder, alleen heet ie niet quater pounder maar Royal Cheese of zo... (iets met Royal in ieder geval...)quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vorige week de Hamburger Royal TS gehad in Luxemburg (ze hadden geen Quarter Pounder).
Ik moet zeggen dat deze me erg tegenviel. Was opzich wel lekker, maar veel te klein. En dat voor 6,45 (medium menu)![]()
[afbeelding]
Dat weet ik (Pulp Fiction hequote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast wel de quater pounder, alleen heet ie niet quater pounder maar Royal Cheese of zo... (iets met Royal in ieder geval...)
mc royal geloof ikquote:Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat weet ik (Pulp Fiction he). Echter stond ie niet op de borden...
De Hollandse garnaal, het lekkerst van allemaalquote:Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef Houtspeer het volgende:
4 garnalen maar? Zijn ze supergroot ofzo? Moet vast wel voor 2 euro toch?
Weet iemand of het lekker is?
Misschien een andere Mc zoeken? Het verschil in kwaliteit van producten (vooral qua versheid) is soms enorm tussen de verschillende restaurants.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Frappelsien het volgende:
Ik eet nu al een flinke tijd niet meer bij Macdonalds.
Dit omdat de laatste 4 keer dat ik er ben gaan eten mijn eten niet lauw was. Maar echt KOUD.
Ik ben terug gelopen naar de balie en heb gevraagd aan degeen die het mij verkocht had of hij even wilde voelen. Hij zei in de eerste instantie dat hij dat niet mocht.
Waarop ik antwoorde dat ik het toch niet ging op eten omdat het veel te koud was.
Hij voelde en zei dat het inderdaad erg koud was, of ik een nieuwe wilde.
Ik had een menu, mijn frietjes waren al koud en de vriendin waarmee ik was had ik gezegd gewoon door te eten omdat ik niet wilde dat haar eten ook koud zou worden.
Ik heb 20 minuten gewacht op mijn eten, en ben uiteindelijk zonder discussie mijn geld terug gaan vragen.
Waarop de cassiere een discussie aan wilde gaan dat het druk was..![]()
Ook ben ik echt elke keer misselijk geweest nadat ik daar ben geweest.
Meestal at ik een quarter pounder, of een hamburger of kipburger.
Ik hoor steeds vaker van mensen dat het eten daar niet lekker is.
Het gaat hier om de Macdonalds in de stad van Eindhoven.
Hebben meer mensen dit opgemerkt?
Hollandse garnalen zijn 1 cm. Ik mag hopen dat je niet 1 euro moet betalen voor 4 garnalen van een cm.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
De Hollandse garnaal, het lekkerst van allemaal![]()
nee, je mag twee euro betalen voor 4 garnalen van ongeveer 5 cm. Maar ze zijn wel ontzettend lekker, vooral met de chilidip die erbij zit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hollandse garnalen zijn 1 cm. Ik mag hopen dat je niet 1 euro moet betalen voor 4 garnalen van een cm.
Het blijft duur, 6 nuggets zijn ook 2 euroquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef Xuavis het volgende:
[..]
nee, je mag twee euro betalen voor 4 garnalen van ongeveer 5 cm. Maar ze zijn wel ontzettend lekker, vooral met de chilidip die erbij zit.
Tja, nooit die garnaal gehaald, maar mocht het echte garnalen zijn, dan vergelijk je het wel met restvlees.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Het blijft duur, 6 nuggets zijn ook 2 euro
Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Frappelsien het volgende:
Ik eet nu al een flinke tijd niet meer bij Macdonalds.
Dit omdat de laatste 4 keer dat ik er ben gaan eten mijn eten niet lauw was. Maar echt KOUD.
Ik ben terug gelopen naar de balie en heb gevraagd aan degeen die het mij verkocht had of hij even wilde voelen. Hij zei in de eerste instantie dat hij dat niet mocht.
Waarop ik antwoorde dat ik het toch niet ging op eten omdat het veel te koud was.
Hij voelde en zei dat het inderdaad erg koud was, of ik een nieuwe wilde.
Ik had een menu, mijn frietjes waren al koud en de vriendin waarmee ik was had ik gezegd gewoon door te eten omdat ik niet wilde dat haar eten ook koud zou worden.
Ik heb 20 minuten gewacht op mijn eten, en ben uiteindelijk zonder discussie mijn geld terug gaan vragen.
Waarop de cassiere een discussie aan wilde gaan dat het druk was..![]()
Ook ben ik echt elke keer misselijk geweest nadat ik daar ben geweest.
Meestal at ik een quarter pounder, of een hamburger of kipburger.
Ik hoor steeds vaker van mensen dat het eten daar niet lekker is.
Het gaat hier om de Macdonalds in de stad van Eindhoven.
Hebben meer mensen dit opgemerkt?
dan had ik hem gepakt, doosje open gemaakt en hem zo de open keuken in gekieperd, liefst me fanta er ook nog achteraan (zonder deksel uiteraard.)quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.
Dan kunnen ze je arresteren, is eens eerder gebeurd waar ik werk. Hij bleef een tijdje ruzie maken en met een broodje gooien, hij werd echt pissig toen 3 agenten kwamen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dan had ik hem gepakt, doosje open gemaakt en hem zo de open keuken in gekieperd, liefst me fanta er ook nog achteraan (zonder deksel uiteraard.)
Dat was bij mij dus niet het geval ik ben verder nog nooit terug gegaan met een broodje maar die was echt koud ik zal niet gauw miepen. Maar dit was echt wel terecht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je arresteren, is eens eerder gebeurd waar ik werk. Hij bleef een tijdje ruzie maken en met een broodje gooien, hij werd echt pissig toen 3 agenten kwamen.
Als je gewoon rustig blijft en aan degene langzaam uitlegt dat je broodje heel koud is en je hem pas hebt gekocht, dan krijg je meestal wel een nieuwe.
Maar je moet niet na 10 minuten bestellen naar de kassa lopen en zeggen dat je broodje koud is. Dan is hij koud ja.
Nepgarnalen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Tja, nooit die garnaal gehaald, maar mocht het echte garnalen zijn, dan vergelijk je het wel met restvlees.
ps, je kunt op de meeste markten ook gefrituurde nep garnalen halen voor iets van 2 euro per bakje.
nep (de ~ (m.))quote:
Ook wel imitatiegarnaal genoemd. Ja ik weet het, die dingen hebben veel namenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
nep (de ~ (m.))
1 [inf.] bedrog, namaak
gar·naal (de ~ (m.), -nalen)
1 schaaldier van de onderorde Macrura, met name Crangon crangon
2 [scherts.] kleintje, iem. die klein is
Lekkahquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ze worden ook Surimi-garnalen genoemd, gemaakt van vis.
[afbeelding]
Nou, dat kan nog veel gekker hoor. Je hebt ook nep-surimi namelijk. Nep-nep-garnalen dus. Surimi(nep)-garnalen worden namelijk van vis gemaakt en da's niet biologisch. Dan kun je dus biologische surimi kopen van kippeneiwit. Daar komt geen vis aan te pas. Dat is helaas niet vegetarisch dus je kunt ook nep-surimi(nep)-garnalen kopen die gemaakt zijn van sojabonen. Joepie, een 100% vegetarische nep-nep-garnaal!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ze worden ook Surimi-garnalen genoemd, gemaakt van vis.
[afbeelding]
Ja ik weet het. Die troep heb ik wel eens gehad, maar smaakt nergens naar, erg soppig. Doe mij de gewone surimi-garnaal maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog veel gekker hoor. Je hebt ook nep-surimi namelijk. Nep-nep-garnalen dus. Surimi(nep)-garnalen worden namelijk van vis gemaakt en da's niet biologisch. Dan kun je dus biologische surimi kopen van kippeneiwit. Daar komt geen vis aan te pas. Dat is helaas niet vegetarisch dus je kunt ook nep-surimi(nep)-garnalen kopen die gemaakt zijn van sojabonen. Joepie, een 100% vegetarische nep-nep-garnaal!
Je kunt het zo debiel niet bedenken of er bestaat een markt voor.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog veel gekker hoor. Je hebt ook nep-surimi namelijk. Nep-nep-garnalen dus. Surimi(nep)-garnalen worden namelijk van vis gemaakt en da's niet biologisch. Dan kun je dus biologische surimi kopen van kippeneiwit. Daar komt geen vis aan te pas. Dat is helaas niet vegetarisch dus je kunt ook nep-surimi(nep)-garnalen kopen die gemaakt zijn van sojabonen. Joepie, een 100% vegetarische nep-nep-garnaal!
Je kunt het zo debiel niet bedenken of er bestaat een markt voor.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ga echt geen 2 euro betalen voor 4 surimi-garnalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef Houtspeer het volgende:
Is die van de mac nep?
Die van de mac zien er groot uit, maar erom heen is een hele dikke krokante laag. En ze zijn niet zo hard, er is ook geen knappend geluidje als je het breekt (dat kan niet eens, je kan het wel scheurenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:04 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ga echt geen 2 euro betalen voor 4 surimi-garnalen.
Voor diegene die de onderscheid niet kunnen maken. Echt gefrituurde garnalen van dit formaat zijn iets taaier en hebben meer "bite". Als je het doormidden breekt, dan voel je iets knappen. Net als een prei die je door midden breekt, maar dan minder hard.
Je hoort ook geen knappend geluid, maar het voelt wel knappend aan, alsof er een dun laagje overheen zit, tenminstens bij verse garnalen. Ik was nog van plan om het uit te proberen, maar als ik dit zo lees hoef het denk ik niet meer. Zijn er nog meer fijnproevers die weten of het echt of nep is? Opzich zal je het zo kunnen proeven of het surimi-garnalen of echte garnalen zijn, dus...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:08 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Die van de mac zien er groot uit, maar erom heen is een hele dikke krokante laag. En ze zijn niet zo hard, er is ook geen knappend geluidje als je het breekt (dat kan niet eens, je kan het wel scheuren)
Dus is het nep?Best gierig dan, 2 euro voor 4 illegale garnalen.
Maar als ze gratis zijn, zijn ze best lekker
Goeie kans dat die nuggets óók van surimi zijn gemaakt trouwens (van vis, kippeneitwit of soja). Veel goedkoper dan hele stukken kip namelijk. Bovendien kun je het in de vorm krijgen die je wilt. Maar ik wil je eetlust niet bederven hoorquote:
idd, het boeit mij echt niet of het nep is, of dat iets restvlees is. Wat mij uitmaakt is dat het uit frituurvet komt wat niet vol kankerverwekkende stoffen zit (bij McD elke dag streng gecontroleerd) en dat het goed te vreten is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef koele het volgende:
die garnalen zijn wel lekker! of het nou nep is of nep nep... heerlijk!!
Daar hoef je zeker niet bang voor te zijn. Een nugget gemaakt van vis etc. is namelijk veel duurder dan hoe ze het normaal maken van kipkarkassen, kiporganen en eventueel seperatorkip. Als ze er geen kipburgers, kipnuggets etc. van maken dan wordt het vernietigd of aan de dieren gegeven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Goeie kans dat die nuggets óók van surimi zijn gemaakt trouwens (van vis, kippeneitwit of soja). Veel goedkoper dan hele stukken kip namelijk. Bovendien kun je het in de vorm krijgen die je wilt. Maar ik wil je eetlust niet bederven hoorHeb nog nooit een kipnugget gegeten (was het ook niet van plan) maar het kan ook best zijn dan het échte kip is. Ik weet het niet.
Dat is wel jammer, die onverschilligheid mbt service in Nederland. Niet alleen bij de Mac, maar ook horecagelegenheden gaan ze nooit verder met service dan strict noodzakelijk is. In Amerika hadden ze je zonder twijfelen of overleg een nieuwe gegeven met excuses erachter.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.
Volgensmij is dat echt incidenteel, als dat bij de Mac gebeurt waar ik werk, krijg je hoe dan ook meteen een nieuwe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, die onverschilligheid mbt service in Nederland. Niet alleen bij de Mac, maar ook horecagelegenheden gaan ze nooit verder met service dan strict noodzakelijk is. In Amerika hadden ze je zonder twijfelen of overleg een nieuwe gegeven met excuses erachter.
De Mc waar ik vroeger kwam, daar kreeg je gelijk een nieuwe + een waardebon voor een burger naar keus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij is dat echt incidenteel, als dat bij de Mac gebeurt waar ik werk, krijg je hoe dan ook meteen een nieuwe.
Hier in de buurt ook altijd(regio nijmegen). En meestal krijg je dan iets simpels er bij aangeboden(drankje, ijsje, etcetera).quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij is dat echt incidenteel, als dat bij de Mac gebeurt waar ik werk, krijg je hoe dan ook meteen een nieuwe.
Die salsa saus is smerig iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind de McChickenMythic salsa echt een deceptie.
De mythic was heerlijk. Ze hadden NOOIT die salsa saus er op moeten smeren... Jammer!
In Amerika worden ze gelijk aangeklaagd voor miljoenen dollars als de maccers niet de zin van de klant geven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
In Amerika hadden ze je zonder twijfelen of overleg een nieuwe gegeven met excuses erachter.
In Nederland wonen alleen maar hoeren met klompen en homo's die drugs gebruiken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
In Amerika worden ze gelijk aangeklaagd voor miljoenen dollars als de maccers niet de zin van de klant geven.
Interessante visiequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:22 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
In Nederland wonen alleen maar hoeren met klompen en homo's die drugs gebruiken.
Na dat hele gedoe was-ie natuurlijk helemaal koud...quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is normaal gesproken ook de standaard procedurequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Na dat hele gedoe was-ie natuurlijk helemaal koud...
Echt slecht. Het is dan wel geen vijfsterrenrestaurant, maar ze willen toch ook hun klanten behouden. Hoe erg is het dan om iemand gewoon een nieuwe te geven en even sorry te zeggen.
Ik heb op tv eens gezien hoe ze kipnuggets maken(niet speciaal die van de Mc maar gewoon in het algemeen), maar dan hoef je ze echt niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
MAar hoe zit dat, die kipnuggets in nederland vind ik er nooit uitzien als kip. Maar bij deze hebben ze het nog best voormekaar gekregen om het er uit te laten zien als stukjes kip. OF zouden ze echt kip hebben gebruikt?
in nederland eet ik ze ook niet...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb op tv eens gezien hoe ze kipnuggets maken(niet speciaal die van de Mc maar gewoon in het algemeen), maar dan hoef je ze echt niet meer hoor![]()
McNuggets e.d. zijn toch van kippenseparatorvlees gemaakt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Remzz het volgende:
Ik heb op tv eens gezien hoe ze kipnuggets maken(niet speciaal die van de Mc maar gewoon in het algemeen), maar dan hoef je ze echt niet meer hoor![]()
Vroeger wel, nu zijn het gewoon stukken kipfilet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
McNuggets e.d. zijn toch van kippenseparatorvlees gemaakt?
M.a.w.: met hoge druk de laatste stukjes vlees van een botje blazen en dat vervolgens samen te persen?
Ik weet niet of die van de Mc ook zo worden gemaakt maar die in de winkel wel dacht ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
McNuggets e.d. zijn toch van kippenseparatorvlees gemaakt?
M.a.w.: met hoge druk de laatste stukjes vlees van een botje blazen en dat vervolgens samen te persen?
Als je naar het structuur kijkt van de nuggets van de Mc, dan zijn het stukjes kippenvlees. Bij de supermarkt worden ze zoals ik eerder zei, gemaakt van seperatorkip, kiporganen en kipkarkassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of die van de Mc ook zo worden gemaakt maar die in de winkel wel dacht ik.
Net zo interessant en relevant als de opmerking die er aan vooraf ging.quote:
het zijn witpootgarnalen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef koele het volgende:
hoe zit het nou met die garnalen?!
zijn dat niet van de posters die reclame maken voor het werken bij McDonald's?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:26 schreef Whiskers het volgende:
Iemand enig id wat dat rode ding is waarvoor er nu posters hangen? Zie nix op de website over acties, behalve die gekleurde Coca-Cola glazen...
Heb net een porti op. Ze zijn in ieder geval echte garnalen. Dat mensen die knapperige knak niet proeven. Vind het trouwens niet zo heel bijzonder, vrijwel geen smaak. Kan overigens heel goed kloppen dat het witpootgarnalen/gamba's zijn. Je kan beter bij een toko een pak voorgefrituurde garnalen (met paneerlaag) kopen, veel grotere garnalen, veel meer smaak, en veel goedkoper. Of nog beter de voorgefritueerde krabpoten, die zijn pas lekker. Mijn voorkeur gaat toch uit, naar zelf een pak tijgergarnalen kopen en zelf met wat ei en paneermeel gaan frituren.quote:
Of je zegt gewoon dat ze je raam uitgewaaid zijn omdat ze veel te dun waren zoals al die Mc hamburgers.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef vosss het volgende:
Bij de mac waar ik wel eens kom rij ik vaker door de McDrive en dan rijd ik nadat ik mn bestelling heb gekregen de parkeerplaats op. Daar haal ik dan 1 hamburger en 1 mayo (die bestel ik nl altijd dubbel) uit de zak en leg ik op het dashboard. Vervolgens loop ik met de zak naar binnen en zeg: "goeiedag, ik heb zojuist een hamburgermenu met dubbel saus besteld, maar tot mijn verbazing zit er maar 1 burger en 1 saus in?!
"
Sorry meneer, en dan krijg ik meteen een burger en een extra saus.
PRESTO! 3 hamburgers en 3 masjonais voor de prijs van 2![]()
Euh ja stoer...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef vosss het volgende:
Bij de mac waar ik wel eens kom rij ik vaker door de McDrive en dan rijd ik nadat ik mn bestelling heb gekregen de parkeerplaats op. Daar haal ik dan 1 hamburger en 1 mayo (die bestel ik nl altijd dubbel) uit de zak en leg ik op het dashboard. Vervolgens loop ik met de zak naar binnen en zeg: "goeiedag, ik heb zojuist een hamburgermenu met dubbel saus besteld, maar tot mijn verbazing zit er maar 1 burger en 1 saus in?!
"
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef michelangeloooo het volgende:
Gister avond voor het eerst in heel mijn leven een postief geluid over de mac.
Ik reed even naar de mac voor wat ijs en 1 mc chicken en 2 hamburgers.
Netjes besteld en betaald, reed naar het raampje voor het af te halen, kreeg mijn ijs mee en moest verder op even wachten op de rest... er stond al een klein zwart autotje ( net zoiets waarin ik reed ) te wachten en ik zet hem er netjes VOOR
Komt dat mens van de mac aan met een tas vol met eten aan.
Ik dacht; huh?? is dat voor mij... ik de tas aangepakt en keek even snel wat er in zat.. bleek het de bestelling te zijn van degene die achter mij stond. Heb toen het gas maar ingedrukt en weggereden
Totaal dus:
4 mc fish
2 mc chicken
1 portie friet
1 cheesburger
2 big macs
1 ganalen
4 x saus
1 mc nugget
+ mijn eigen ijs nog ^^
En nu heb je dus de avond van de ander verpest... leuk!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef michelangeloooo het volgende:
Gister avond voor het eerst in heel mijn leven een postief geluid over de mac.
Ik reed even naar de mac voor wat ijs en 1 mc chicken en 2 hamburgers.
Netjes besteld en betaald, reed naar het raampje voor het af te halen, kreeg mijn ijs mee en moest verder op even wachten op de rest... er stond al een klein zwart autotje ( net zoiets waarin ik reed ) te wachten en ik zet hem er netjes VOOR
Komt dat mens van de mac aan met een tas vol met eten aan.
Ik dacht; huh?? is dat voor mij... ik de tas aangepakt en keek even snel wat er in zat.. bleek het de bestelling te zijn van degene die achter mij stond. Heb toen het gas maar ingedrukt en weggereden
Totaal dus:
4 mc fish
2 mc chicken
1 portie friet
1 cheesburger
2 big macs
1 ganalen
4 x saus
1 mc nugget
+ mijn eigen ijs nog ^^
zielig figuurquote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef michelangeloooo het volgende:
blaat..
Heb toen het gas maar ingedrukt en weggereden
blaat..
hoe ongelooflijk pauper...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef vosss het volgende:
"
net als je dacht dat het niet triester konquote:
Pauper of niet. Ik heb wel 3 burgers voor de prijs van 2 en jij nietquote:
zielig figuurquote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Pauper of niet. Ik heb wel 3 burgers voor de prijs van 2 en jij niet
tuurlijk niet, hij kijkt in zijn zakje en krijgt zijn eigen dingen dan als ie er melding van maaktquote:Op maandag 30 juli 2007 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En nu heb je dus de avond van de ander verpest... leuk!![]()
Waarom denk je dat ie al stond te wachten? De meeste Mc's hebben die visburgers niet standaard 'op voorraad'... meestal moeten ze eerst zo'n 5 minuten gebakken worden...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hij kijkt in zijn zakje en krijgt zijn eigen dingen dan als ie er melding van maakt
fout van de mc
Ik denk gewoon waar je voor kan lullen, hoef je niet voor te werken, en dat is mijn goed recht dacht ik zoquote:
Wat jij doet is eerder stelen dan 'jouw goede recht'. Dat dacht ik zo.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk gewoon waar je voor kan lullen, hoef je niet voor te werken, en dat is mijn goed recht dacht ik zo
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:23 schreef vosss het volgende:
Welnee, ik maak gewoon ge misbruik van hun goeie service![]()
Gebruik, misbruik, what's the difference.quote:
o ja hoor jij bent ook zo iemand van als je thuis achterkomt dat je 50 euro hebt teruggekregen hebt in de winkel ipv 5 euro dat je het dan nog terug gaat brengen ook nog.quote:
Ik heb ze al meer dan een week hier liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:43 schreef dutchdevil het volgende:
iemand enig idee wanneer de groene glazen te verkrijgen zijn?
hmm.. vorige week hadden we de roze, die week ervoor de blauwe. De groene heb ik hier (Deventer) nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ze al meer dan een week hier liggen.
Op het plaatje ziet het er in ieder geval uit alsof die niet te vreten is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef JustinK het volgende:
De McOriental is ook goed te pruimen
Hangt er van af bij wie je het besteld. Als je water neemt, dan heb ik nooit extra moeten betalen. Maar als je iets duurders neemt, dan willen ze soms wel eens moeilijk doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:38 schreef JaguarXK het volgende:
kun je bij een mc menu ook iets anders bestellen dan 'fris', zoals water? Of kost dat dan meer?
Oh, vandaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Tjahzi het volgende:
normaal is policy dat je altijd hamburger krijgt als er maar iets mis is. al heb je em al bijna op
het kost namelijk meer tijd+energie om te gaan discusieren dan een nieuwe hamburger te maken
Ik hoop de quarter pounder voor 2 euro. Maar het zal vast weer 1 euro voor de mckroket en 2 euro voor de mcfish worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:03 schreef Gesloten het volgende:
Wat worden de nieuwe euroknallers? Vanaf 2 september dan he
Jepquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik hoop de quarter pounder voor 2 euro. Maar het zal vast weer 1 euro voor de mckroket en 2 euro voor de mcfish worden.
Dat wordt het sowieso niet. Dan kunnen ze niet zeggen dat er 6 nieuwe euroknallers zijn, maar 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef Frankvbr het volgende:
vis 2 euro
kip6 2 euro
koffie&donut 2 euro
kroket 1 euro
mcshake klein 1 euro
vittel 1 euro
Toch zijn dat zequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso niet. Dan kunnen ze niet zeggen dat er 6 nieuwe euroknallers zijn, maar 4.
Das waterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:47 schreef Darklight het volgende:
vittel? wtf is een vittel?
Jippie, de McKroket weerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Socios het volgende:
De (nieuwe) Euroknallers t/m 17 oktober 2007:Hamburger ¤ 1,- (niet gewijzigd) Flesje Vittel water ¤ 1,- (niet gewijzigd) MacShake (klein) ¤ 1,- McKroket ¤ 1,- Koffie & Donut ¤ 2,- Filet-O-Fish ¤ 2,-
Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 9 september 2007 12:41 schreef --- het volgende:
Ik kom de mac of eigenlijk de burger king alleen in om een beker frisdrank te kopen. de fastfoodketens trekken mij totaal niet meer. eens heb ik in mijn gedachten gehad toen ik een burger weg zat te eten. dat ik er nooit meer voor een burger of eigenlijk eten naar zo'n shitzaak ga.
na het eten voelde ik me dik en lelijk. echt een gore pauper. die normaal de mac donalds als uit eten kan zien.
nee geef mij dan maar een patatje in een friterie. en dan kan het zelfs zijn dat een friterie ongezonder is. who give a fuck hier heb ik geen gare gedachten bij.
gr.
een stoere stier
dat duzquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef JustinK het volgende:
De McOriental is ook goed te pruimen
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..quote:Op zondag 9 september 2007 12:40 schreef pleeborstel het volgende:
Ik wil de McDeluxe terug![]()
en de Country Potatoes![]()
ooooh met sour cream?quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..
jaquote:Op zondag 9 september 2007 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooooh met sour cream?
Komt er een special burger?
McFlurry kruidnotenquote:
De McOriental stinkt, waneer je hem uit de bin haalt ruik je hem al, niet normaal. Helemaal waneer je het in een zakje doet voor de McDrive, hang je er een beetje boven, ruik je die geur van de McOriental.quote:Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer.
Wat vinden jullie van de McOriental? Het wordt bij ons vaak gekocht, maar ik vind het nergens naar smaken.
Die gaan er echt als een gek door ja.... hoopte eigenlijk dat de hamburger nu euroknaller af zou zijn maar niet dusquote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En ik vind de nieuwe Euroknaller ook echt te ergje krijg zovaak mensen die 5 kroketten bestellen, wij hebben er nooit zoveel in de bin omdat de Mc te klein is...
Ja.. er zijn meer mensen die bestellen. Ze zijn gewoon niet aan te slepen, liggen er weer 10 in, binnen 2 minuten in de rush is alles al weer weg. Netzoals met de hamburgers, mensen die er 12 tergelijk bestellen x'Dquote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef Frankvbr het volgende:
mac te klein voor 5 kroketjes
We zijn nog bezig met verbouwing, maar daarna krijgen we een 2e bin.
McOriental is wel lekker als je hem lekker maakt. Kmaak/bestel hem nu met alleen sla, en dan doe ik er chili-saus (nog van de garnalen) overheen. Heerlijk.
En jullie verkopen ook geen quarterpounders meer!quote:Op maandag 10 september 2007 23:26 schreef Remzz het volgende:
Ik werk in een McExpress(alleen HB patties en geen ontbijt en garalen), en wij hebben dus heel veel dingen niet zoals groenteburger, big tasty en Mcoriental. Dat komt ook omdat we een hele kleine mac hebben midden in het centrum.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
Klopt het dat de McKroket als ´ie een ´euroknaller´ is, kleiner is dan normaal?
Of is jouw honger groter dan normaal?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
Klopt het dat de McKroket als ´ie een ´euroknaller´ is, kleiner is dan normaal?
Waarom kan dat niet? Bij elke macdonalds krijg ik alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef Houtspeer het volgende:
Laatst een klant gehad die een quarter pounder wilde maar hij wilde bigmac saus ipv kethup en tomaten erop. Ik zeg dat dat niet mogelijk is, werd hij superboos, zo van: het is niet moeilijk hoor, je zegt tegen die gast in de keuken dat ik dat wil en het is binnen 2 minuten klaar.
Hij kreeg na een discussie een normale QP en als grap vroeg ik of hij er een rietje bij wilde, vond hij niet bepaald grappig. "Ik kom nooit meer naar deze mac"
Nou voor zover ik weet krijg je dat nergens voor elkaar...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Bij elke macdonalds krijg ik alles voor elkaar.
dat denk ik ook, mijn vriend wilde kleine uitjes op zijn QP, dat kon niet. Dan maar zonder uienquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet krijg je dat nergens voor elkaar...
Jah naja in zekere zin wel... het nadeel van Burger King is voor mij dat je daar onwijs lang moet wachten tot je bestelling klaar, dan wel compleet, isquote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
Voordeel van de burger king imo
kan je zelfs de king junior(2x cheese, 1 x bacon) nog bestellen, terwijl hij niet meer op de kaart staat
quote:
Waarom mag er geen eervolle vermelding zijn van de wonderschone nes controller?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:11 schreef MissHobje het volgende:
offtopic posts weggehaald!
Altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef Niek. het volgende:
Maar geld dat dan alleen op werkdagen of is het ook dat je op een vrije zaterdag langsgaat en dan voor met 50% korting eten kunt kopen?
Is volgens mij bij elke mcdonalds ondernemer verschillend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef Houtspeer het volgende:
Ik eet ook bij de mac tijdens pauzes, ik heb maar 1 keer per week pauze dus zo ongezond is het niet.
Maar ik heb 75% korting en ik mag alles kopen wat ik wil, dus ook menu's.
Wat raar dat magnifor een andere regeling heeft.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef Aibmi het volgende:
[..]
AltijdWordt dan ook gretig gebruik van gemaakt. Overigens werk ik zelf niet bij de mc, heb wel wat vrienden die het doen(bij de mc in Beuningen).
Dan lijkt het me dat het regionaal beleid overal anders isquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, alleen een half uur voor en nadat je werkt. Ik krijg trouwens ook 50% op alles behalve menu´s en euroknallers.
cheeseburgers? dat is gewoon McDonalds kethup van de heinz met mosterd...quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef steve2003 het volgende:
Wie weet hoe je die sausjes maakt? (van de Big mac, Big Tasty, en de cheeseburgers vooral..)
Die zijn
quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat het regionaal beleid overal anders is
Zijn ze er al?quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..
Is ook het enige wat ik bij de Mac eet, maar dan met zoetzure saus, cola en frietjes natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Niek. het volgende:
[...nuggets...]
De enige dingen die ik echt lekker vind bij de mc, samen met wat barbecue saus en cola...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:11 schreef MissHobje het volgende:
offtopic posts weggehaald!
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn de van Domino's gestolen aardappelen er al?
Terugbrengen?!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:00 schreef Qwea het volgende:
afgelopen zaterdag mc donalds gehad. Er zit wel verschil in de burgers bij de vestigingen zeg. De mchicken mythic salsa was in Meppel heerlijk, en hier in emmen niet te vreten
Nee, dan Frikandellen....quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
kipnuggets zijn gemaakt van kipfilet...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
Er staat toch echt dat nuggets er van gemaakt worden... maar dan nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef Xuavis het volgende:
[..]
kipnuggets zijn gemaakt van kipfilet...
Mijn god!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:30 schreef Houtspeer het volgende:
Oh sorry, ik verwarde je met michelangeloooo. Maar dat verandert de zaak niet.
Wat jij doet is nog altijd eerder stelen dan dat het jouw goede recht is dat je gratis een nieuwe broodje krijgt. Echt diep triest.
Nee dat heet goeie marketing geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mijn god!
Moraalridder!
Een burger van 20 cent verkopen voor 2.95 euro is zeker niet stelen!
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Dat is juist het enige wat ik nog bij de Mac haal!quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ze nou nog lekker zouden smaken oke, maar nuggets zijn zo saai
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn de van Domino's gestolen aardappelen er al?
maar hoort het al op de borden te staan? volgens mij hebben ze dat hier er nog niet op staan in ieder geval...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is een probleem met de zakjes, bij een supersize menu krijg je een medium bakje patatoes mee, en bij een medium menu ook daar kwamen veel klachten op dus daar zijn ze nu iets op aan het verzinnen.
Als ´ie nu maar genoeg geld mee genomen heeft...quote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef Frankvbr het volgende:
hier 2,95
quote:Op zondag 23 september 2007 14:37 schreef LasTeR het volgende:
KFC!
Bij de Mac op de Coolsingel op maandag en dingsdag ¤ 2,-quote:Op zondag 23 september 2007 14:19 schreef Darklight het volgende:
hoeveel kost een McChicken?
Hey, die had ik ook op daar!quote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Socios het volgende:
Wat dat die ene met die witte saus? Die had ik laatst op de Munt in Amsterdam, maar vond ik tegenvallen...
Waarom heeft mijn manager niks van die potatoes gehoord dan? Of is het een regioproduct?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is een probleem met de zakjes, bij een supersize menu krijg je een medium bakje patatoes mee, en bij een medium menu ook daar kwamen veel klachten op dus daar zijn ze nu iets op aan het verzinnen.
Hier hangt een poster in de crewroom over die patatoes, staat zo onder van: "Vanaf 10 september als blijvende keuze in H.M en menus". Nieuwe frietapparaat etc maar de patatoes komen niet binnen hierquote:Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn manager niks van die potatoes gehoord dan? Of is het een regioproduct?
en dat weet je niet, voordat je de mac binnen loopt?!quote:Op maandag 24 september 2007 08:33 schreef vats het volgende:
Vrijdagavond voor het eerst in tijden mac op. had een of andere nieuwe orient burger in een pita broodje.
Broodje was erg lekker, de saus was matig en de burger was slecht, geperst vlees wat zo ongeveer geen structuur meer over heeft. Gemiste kans want het idee is erg lekker.
Heb ook nuggets op en dat blijft kippenseperatorvlees, dus slecht, sauzen smaken allemaal ook erg flauw.
Patat, vet en zout met weinig aardappel.
Mijn cijfer een 4 voor deze maaltijd.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef Socios het volgende:
De ene keer is het spul beter dan een andere keer...
Nou ja soms wel, als je de pech hebt om een broodje te kopen die al een tijdje daar staat dan is het natuurlijk minder lekker dan een broodje wat net klaar is.quote:Op maandag 24 september 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan haast niet hoor, bijna alle procedures en producten zijn elke dag al jaren hetzelfde....
quote:Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Socios het volgende:
Ja, bijvoorbeeld, verder smaken de McShakes ook niet altijd hetzelfde etc.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef Niek. het volgende:
En de mcflurrys ook niet altijd, de een doet er meer van dat spul in dan de ander.
Ik heb helaas toch echt al een paar keer gehad dat ik een beker met vrijwel alleen ijs had.... Maar over het algemeen zijn ze erg lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in valt mij ook op soms zijn ze wat sterker van smaak dan anders....
[..]
Dat is in principe wel elke gelijk...
Had dit nou niet gezegdquote:Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij de Mac op de Coolsingel op maandag en dingsdag ¤ 2,-
ligt niet alleen aan de machine maar ook aan hoe de siroop afgestelt isquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef Frankvbr het volgende:
ligt bij shake machine aan wel meer dingen.
We hebben op het moment 3 verschillende shake apparaten. En de ene is nou eenmaal zoeter dan de andere.
Omdat het post-mix cola is(siroop en water en koolzuur worden later toegevoegd), ik vind het trouwens lekkerder dan uit fles/blikjequote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom is de cola niet zo lekker als uit bijvoorbeeld een blikje?
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het post-mix cola is(siroop en water en koolzuur worden later toegevoegd), ik vind het trouwens lekkerder dan uit fles/blikje
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?
nee siroopquote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ligt niet alleen aan de machine maar ook aan hoe de siroop afgestelt is
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan is jullie onderhoudsmanager een prutser want dan is de machine niet goed gecalibreerd
Echt wel!quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Die egg mcmuffin ziet er echt goed uit, maar ik kom niet heel vaak bij de Mac, en altijd als ik er ben pak ik toch wat anders.![]()
Zijn die dingen te eten ofniet?![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Alles is lekker bij de mac behalve de big tasty.
Eensch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Alles is lekker bij de mac behalve de big tasty.
Mwou een keer gehad vond het niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Fastmatti het volgende:
Is de KFC trouwens lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |