quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
Klopt het dat de McKroket als ´ie een ´euroknaller´ is, kleiner is dan normaal?
Of is jouw honger groter dan normaal?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
Klopt het dat de McKroket als ´ie een ´euroknaller´ is, kleiner is dan normaal?
Waarom kan dat niet? Bij elke macdonalds krijg ik alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef Houtspeer het volgende:
Laatst een klant gehad die een quarter pounder wilde maar hij wilde bigmac saus ipv kethup en tomaten erop. Ik zeg dat dat niet mogelijk is, werd hij superboos, zo van: het is niet moeilijk hoor, je zegt tegen die gast in de keuken dat ik dat wil en het is binnen 2 minuten klaar.
Hij kreeg na een discussie een normale QP en als grap vroeg ik of hij er een rietje bij wilde, vond hij niet bepaald grappig. "Ik kom nooit meer naar deze mac"
Nou voor zover ik weet krijg je dat nergens voor elkaar...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Bij elke macdonalds krijg ik alles voor elkaar.
dat denk ik ook, mijn vriend wilde kleine uitjes op zijn QP, dat kon niet. Dan maar zonder uienquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet krijg je dat nergens voor elkaar...
Jah naja in zekere zin wel... het nadeel van Burger King is voor mij dat je daar onwijs lang moet wachten tot je bestelling klaar, dan wel compleet, isquote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
Voordeel van de burger king imo
kan je zelfs de king junior(2x cheese, 1 x bacon) nog bestellen, terwijl hij niet meer op de kaart staat
quote:
Waarom mag er geen eervolle vermelding zijn van de wonderschone nes controller?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:11 schreef MissHobje het volgende:
offtopic posts weggehaald!
Altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef Niek. het volgende:
Maar geld dat dan alleen op werkdagen of is het ook dat je op een vrije zaterdag langsgaat en dan voor met 50% korting eten kunt kopen?
Is volgens mij bij elke mcdonalds ondernemer verschillend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef Houtspeer het volgende:
Ik eet ook bij de mac tijdens pauzes, ik heb maar 1 keer per week pauze dus zo ongezond is het niet.
Maar ik heb 75% korting en ik mag alles kopen wat ik wil, dus ook menu's.
Wat raar dat magnifor een andere regeling heeft.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef Aibmi het volgende:
[..]
AltijdWordt dan ook gretig gebruik van gemaakt. Overigens werk ik zelf niet bij de mc, heb wel wat vrienden die het doen(bij de mc in Beuningen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |