Op het plaatje ziet het er in ieder geval uit alsof die niet te vreten is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef JustinK het volgende:
De McOriental is ook goed te pruimen
Hangt er van af bij wie je het besteld. Als je water neemt, dan heb ik nooit extra moeten betalen. Maar als je iets duurders neemt, dan willen ze soms wel eens moeilijk doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:38 schreef JaguarXK het volgende:
kun je bij een mc menu ook iets anders bestellen dan 'fris', zoals water? Of kost dat dan meer?
Oh, vandaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Tjahzi het volgende:
normaal is policy dat je altijd hamburger krijgt als er maar iets mis is. al heb je em al bijna op
het kost namelijk meer tijd+energie om te gaan discusieren dan een nieuwe hamburger te maken
Ik hoop de quarter pounder voor 2 euro. Maar het zal vast weer 1 euro voor de mckroket en 2 euro voor de mcfish worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:03 schreef Gesloten het volgende:
Wat worden de nieuwe euroknallers? Vanaf 2 september dan he
Jepquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik hoop de quarter pounder voor 2 euro. Maar het zal vast weer 1 euro voor de mckroket en 2 euro voor de mcfish worden.
Dat wordt het sowieso niet. Dan kunnen ze niet zeggen dat er 6 nieuwe euroknallers zijn, maar 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:21 schreef Frankvbr het volgende:
vis 2 euro
kip6 2 euro
koffie&donut 2 euro
kroket 1 euro
mcshake klein 1 euro
vittel 1 euro
Toch zijn dat zequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dat wordt het sowieso niet. Dan kunnen ze niet zeggen dat er 6 nieuwe euroknallers zijn, maar 4.
Das waterquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:47 schreef Darklight het volgende:
vittel? wtf is een vittel?
Jippie, de McKroket weerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Socios het volgende:
De (nieuwe) Euroknallers t/m 17 oktober 2007:Hamburger ¤ 1,- (niet gewijzigd) Flesje Vittel water ¤ 1,- (niet gewijzigd) MacShake (klein) ¤ 1,- McKroket ¤ 1,- Koffie & Donut ¤ 2,- Filet-O-Fish ¤ 2,-
Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 9 september 2007 12:41 schreef --- het volgende:
Ik kom de mac of eigenlijk de burger king alleen in om een beker frisdrank te kopen. de fastfoodketens trekken mij totaal niet meer. eens heb ik in mijn gedachten gehad toen ik een burger weg zat te eten. dat ik er nooit meer voor een burger of eigenlijk eten naar zo'n shitzaak ga.
na het eten voelde ik me dik en lelijk. echt een gore pauper. die normaal de mac donalds als uit eten kan zien.
nee geef mij dan maar een patatje in een friterie. en dan kan het zelfs zijn dat een friterie ongezonder is. who give a fuck hier heb ik geen gare gedachten bij.
gr.
een stoere stier
dat duzquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef JustinK het volgende:
De McOriental is ook goed te pruimen
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..quote:Op zondag 9 september 2007 12:40 schreef pleeborstel het volgende:
Ik wil de McDeluxe terug![]()
en de Country Potatoes![]()
ooooh met sour cream?quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..
jaquote:Op zondag 9 september 2007 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ooooh met sour cream?
Komt er een special burger?
McFlurry kruidnotenquote:
De McOriental stinkt, waneer je hem uit de bin haalt ruik je hem al, niet normaal. Helemaal waneer je het in een zakje doet voor de McDrive, hang je er een beetje boven, ruik je die geur van de McOriental.quote:Op zondag 9 september 2007 14:32 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer.
Wat vinden jullie van de McOriental? Het wordt bij ons vaak gekocht, maar ik vind het nergens naar smaken.
Die gaan er echt als een gek door ja.... hoopte eigenlijk dat de hamburger nu euroknaller af zou zijn maar niet dusquote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En ik vind de nieuwe Euroknaller ook echt te ergje krijg zovaak mensen die 5 kroketten bestellen, wij hebben er nooit zoveel in de bin omdat de Mc te klein is...
Ja.. er zijn meer mensen die bestellen. Ze zijn gewoon niet aan te slepen, liggen er weer 10 in, binnen 2 minuten in de rush is alles al weer weg. Netzoals met de hamburgers, mensen die er 12 tergelijk bestellen x'Dquote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef Frankvbr het volgende:
mac te klein voor 5 kroketjes
We zijn nog bezig met verbouwing, maar daarna krijgen we een 2e bin.
McOriental is wel lekker als je hem lekker maakt. Kmaak/bestel hem nu met alleen sla, en dan doe ik er chili-saus (nog van de garnalen) overheen. Heerlijk.
En jullie verkopen ook geen quarterpounders meer!quote:Op maandag 10 september 2007 23:26 schreef Remzz het volgende:
Ik werk in een McExpress(alleen HB patties en geen ontbijt en garalen), en wij hebben dus heel veel dingen niet zoals groenteburger, big tasty en Mcoriental. Dat komt ook omdat we een hele kleine mac hebben midden in het centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |