quote:Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Socios het volgende:
Ja, bijvoorbeeld, verder smaken de McShakes ook niet altijd hetzelfde etc.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef Niek. het volgende:
En de mcflurrys ook niet altijd, de een doet er meer van dat spul in dan de ander.
Ik heb helaas toch echt al een paar keer gehad dat ik een beker met vrijwel alleen ijs had.... Maar over het algemeen zijn ze erg lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in valt mij ook op soms zijn ze wat sterker van smaak dan anders....
[..]
Dat is in principe wel elke gelijk...
Had dit nou niet gezegdquote:Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij de Mac op de Coolsingel op maandag en dingsdag ¤ 2,-
ligt niet alleen aan de machine maar ook aan hoe de siroop afgestelt isquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef Frankvbr het volgende:
ligt bij shake machine aan wel meer dingen.
We hebben op het moment 3 verschillende shake apparaten. En de ene is nou eenmaal zoeter dan de andere.
Omdat het post-mix cola is(siroop en water en koolzuur worden later toegevoegd), ik vind het trouwens lekkerder dan uit fles/blikjequote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom is de cola niet zo lekker als uit bijvoorbeeld een blikje?
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het post-mix cola is(siroop en water en koolzuur worden later toegevoegd), ik vind het trouwens lekkerder dan uit fles/blikje
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?
nee siroopquote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ligt niet alleen aan de machine maar ook aan hoe de siroop afgestelt is
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan is jullie onderhoudsmanager een prutser want dan is de machine niet goed gecalibreerd
Echt wel!quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Die egg mcmuffin ziet er echt goed uit, maar ik kom niet heel vaak bij de Mac, en altijd als ik er ben pak ik toch wat anders.![]()
Zijn die dingen te eten ofniet?![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Alles is lekker bij de mac behalve de big tasty.
Eensch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Alles is lekker bij de mac behalve de big tasty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |