abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51607229
Geef mij maar gewoon een kippetje
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:05:27 #77
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_51610374
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef JustinK het volgende:
Geef mij maar gewoon een kippetje
Goeie kans dat die nuggets óók van surimi zijn gemaakt trouwens (van vis, kippeneitwit of soja). Veel goedkoper dan hele stukken kip namelijk. Bovendien kun je het in de vorm krijgen die je wilt. Maar ik wil je eetlust niet bederven hoor Heb nog nooit een kipnugget gegeten (was het ook niet van plan) maar het kan ook best zijn dan het échte kip is. Ik weet het niet.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_51610415
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef koele het volgende:
die garnalen zijn wel lekker! of het nou nep is of nep nep... heerlijk!!
idd, het boeit mij echt niet of het nep is, of dat iets restvlees is. Wat mij uitmaakt is dat het uit frituurvet komt wat niet vol kankerverwekkende stoffen zit (bij McD elke dag streng gecontroleerd) en dat het goed te vreten is.

Maar ik zal morgen eens kijken of er iets op de dozen staat waar de garnalen in verpakt zitten.
!
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:31:49 #79
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51613177
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Goeie kans dat die nuggets óók van surimi zijn gemaakt trouwens (van vis, kippeneitwit of soja). Veel goedkoper dan hele stukken kip namelijk. Bovendien kun je het in de vorm krijgen die je wilt. Maar ik wil je eetlust niet bederven hoor Heb nog nooit een kipnugget gegeten (was het ook niet van plan) maar het kan ook best zijn dan het échte kip is. Ik weet het niet.
Daar hoef je zeker niet bang voor te zijn. Een nugget gemaakt van vis etc. is namelijk veel duurder dan hoe ze het normaal maken van kipkarkassen, kiporganen en eventueel seperatorkip. Als ze er geen kipburgers, kipnuggets etc. van maken dan wordt het vernietigd of aan de dieren gegeven.
pi_51624308
het boeid me eigenlijk helemaal niet wat erin zit als het maar lekker is.
pi_51626326
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.
Dat is wel jammer, die onverschilligheid mbt service in Nederland. Niet alleen bij de Mac, maar ook horecagelegenheden gaan ze nooit verder met service dan strict noodzakelijk is. In Amerika hadden ze je zonder twijfelen of overleg een nieuwe gegeven met excuses erachter.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51626360
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat is wel jammer, die onverschilligheid mbt service in Nederland. Niet alleen bij de Mac, maar ook horecagelegenheden gaan ze nooit verder met service dan strict noodzakelijk is. In Amerika hadden ze je zonder twijfelen of overleg een nieuwe gegeven met excuses erachter.
Volgensmij is dat echt incidenteel, als dat bij de Mac gebeurt waar ik werk, krijg je hoe dan ook meteen een nieuwe.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:15:01 #84
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51626523
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Volgensmij is dat echt incidenteel, als dat bij de Mac gebeurt waar ik werk, krijg je hoe dan ook meteen een nieuwe.
De Mc waar ik vroeger kwam, daar kreeg je gelijk een nieuwe + een waardebon voor een burger naar keus.
pi_51626696
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hier in de buurt ook altijd(regio nijmegen). En meestal krijg je dan iets simpels er bij aangeboden(drankje, ijsje, etcetera).
pi_51629771
Ik vind de McChickenMythic salsa echt een deceptie.
De mythic was heerlijk. Ze hadden NOOIT die salsa saus er op moeten smeren... Jammer!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51629852
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind de McChickenMythic salsa echt een deceptie.
De mythic was heerlijk. Ze hadden NOOIT die salsa saus er op moeten smeren... Jammer!
Die salsa saus is smerig idd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_51631309
Ik krijg ook standaard buikpijn als ik bij de mac heb gegeten...

Maar het is wel lekker af en toe
pi_51634651
Ik krijg niet echt buikpuin, maar zo'n ietwat smerig gevoel dat ik über vol zit.

Maar het is idd wel lekker totdat je klaar bent met eten
pi_51634795
Idd, een zurig opgeblazen gevoel.

Kan nooit goed zijn
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:27:11 #91
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51637607
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef Flashwin het volgende:

[..]

In Amerika hadden ze je zonder twijfelen of overleg een nieuwe gegeven met excuses erachter.
In Amerika worden ze gelijk aangeklaagd voor miljoenen dollars als de maccers niet de zin van de klant geven.
And all the things you do with it
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:22:36 #92
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_51639624
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:27 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

In Amerika worden ze gelijk aangeklaagd voor miljoenen dollars als de maccers niet de zin van de klant geven.
In Nederland wonen alleen maar hoeren met klompen en homo's die drugs gebruiken.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_51639902
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:22 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

In Nederland wonen alleen maar hoeren met klompen en homo's die drugs gebruiken.
Interessante visie
pi_51641934
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb 1 slechte ervaring in eindhoven. Ik had een big tasty gekregen die was gewoon koud. Dus ik ging er mee terug aan wie ik het gaf die voelde die vond het koud maar moest even overleggen of ik een nieuwe kreeg. Nou die man die daar een beetje de leiding had die vond het niet koud genoeg en moest hem gewoon opeten en ik kreeg geen andere. Gewoon te belachelijk voor woorden.
Na dat hele gedoe was-ie natuurlijk helemaal koud...
Echt slecht. Het is dan wel geen vijfsterrenrestaurant, maar ze willen toch ook hun klanten behouden. Hoe erg is het dan om iemand gewoon een nieuwe te geven en even sorry te zeggen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_51642090
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Na dat hele gedoe was-ie natuurlijk helemaal koud...
Echt slecht. Het is dan wel geen vijfsterrenrestaurant, maar ze willen toch ook hun klanten behouden. Hoe erg is het dan om iemand gewoon een nieuwe te geven en even sorry te zeggen.
Dat is normaal gesproken ook de standaard procedure
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_51642516
Da's wel het jammere aan de Mac. Het zit toch wel vol, al wordt het gerund door de grootste paupers.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:16:16 #97
12079 koele
The Koeler, the better
pi_51652773
hoe zit het nou met die garnalen?!

[ Bericht 2% gewijzigd door koele op 20-07-2007 10:16:40 (typo) ]
pi_51652868
Gister hier in Berlijn even naar de Mac geweest! Big Mac mene "normaal" geeft die vrouw me een groot menu niets mis mee! en ik had nog 3 stukken kip erbij. Kreeg ik er 4!

MAar hoe zit dat, die kipnuggets in nederland vind ik er nooit uitzien als kip. Maar bij deze hebben ze het nog best voormekaar gekregen om het er uit te laten zien als stukjes kip. OF zouden ze echt kip hebben gebruikt?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_51652911
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
MAar hoe zit dat, die kipnuggets in nederland vind ik er nooit uitzien als kip. Maar bij deze hebben ze het nog best voormekaar gekregen om het er uit te laten zien als stukjes kip. OF zouden ze echt kip hebben gebruikt?
Ik heb op tv eens gezien hoe ze kipnuggets maken(niet speciaal die van de Mc maar gewoon in het algemeen), maar dan hoef je ze echt niet meer hoor
pi_51652955
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik heb op tv eens gezien hoe ze kipnuggets maken(niet speciaal die van de Mc maar gewoon in het algemeen), maar dan hoef je ze echt niet meer hoor
in nederland eet ik ze ook niet...! maar dit waren geen kip nuggets, gewoon echte stukken kip zoals bij de KFC! en ze waren nog te eten ook!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')