Hier niet, wij hebben niet van zulke actiesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Chen het volgende:
Is bij jullie ook alles doordeweeks, m.u.v vrijdag 2e menu gratis tussen 20:00 en 00:00?
Mnee? Wat een drama zal dat opleveren met al die hangjongeren.. blegh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Chen het volgende:
Is bij jullie ook alles doordeweeks, m.u.v vrijdag 2e menu gratis tussen 20:00 en 00:00?
Tja hier in Den Haag zijn die er ook wel als die acties er niet zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Die stroopwafel verkoopt ook als een tyfus, heb nog nooit zovaak dat ding moeten bijvullen
[..]
Mnee? Wat een drama zal dat opleveren met al die hangjongeren.. blegh!
Is dat een plaatselijke aktie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Die stroopwafel verkoopt ook als een tyfus, heb nog nooit zovaak dat ding moeten bijvullen
[..]
Zou er ook niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Mnee? Wat een drama zal dat opleveren met al die hangjongeren.. blegh!
Gister werden hier tijdens de echte drukte gewoon 8 tergelijk gemaaktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zou er ook niet aan moeten denkenDie Sneekburger gaat ook hard trouwens, ondanks dat McD Nederland zegt dat je er beter maar 4 kan maken doen wij er gewoon 6
Die passen ook op 1 grill hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gister werden hier tijdens de echte drukte gewoon 8 tergelijk gemaakt(2 grillen naast elkaar waar ze op kunnen hé
)
Niemand?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een plaatselijke aktie?
Op de site en bij de plaatselijke Mac zie ik niets over stroopwafels
D'r stond een antwoord onder je 1e post...quote:
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r stond een antwoord onder je 1e post...
Bekend met een reclame spot bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom maken ze dit dan niet bekend?
Nu ik het weet ga ik er straks om vragen
Ik keek dus hier:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bekend met een reclame spot bedoel je?
Op de website van mc donalds staat het (winter weken) en als je een mac binnenloopt kan je het niet mis lopen.
Klik op de afbeelding van Winter weken, en vervolgens vind je bij "producten Hollandse winterweken" alle productenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek dus hier:
http://mcdonalds.nl/wps/w(...)me/Producten/Acties/
En ik neem altijd de McDrive, dus wellicht dat er buiten nog geen posters hingen (als er al posters voor zijn)
Ik zie het nu ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klik op de afbeelding van Winter weken, en vervolgens vind je bij "producten Hollandse winterweken" alle productenWaaronder dus de mc flurry stroopwafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |