Klopt, en voor de jongens spiderman!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Als hij?
Klopt het trouwens dat er Hello Kitty Happy Meals zijn? Ik zag laatst zoiets vaag toen ik door de McDrive ging.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Als hij?
Klopt het trouwens dat er Hello Kitty Happy Meals zijn? Ik zag laatst zoiets vaag toen ik door de McDrive ging.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb even gevraagd als hij suikerklontjes uit het magazijn wou halen![]()
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef Trusten het volgende:
McFlurry Daim
McFlurry Oreo
![]()
![]()
Wanneer komen die eens hier?
Euh de hamburgers hebben voor zover ik weet al jaren maar 1 augurkje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef Andyy het volgende:
euroknallers
die hamburgers hebben dan maar 1 augurkje en bar weinig saus
In Amsterdam had ik eens zo'n euroknaller hamburger genomen, en daar zat veel minder op dan er normaal op zitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh de hamburgers hebben voor zover ik weet al jaren maar 1 augurkje.
Daarom is tie ook een euroknaller! Zit minder saus enz op!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
In Amsterdam had ik eens zo'n euroknaller hamburger genomen, en daar zat veel minder op dan er normaal op zit
ik had het over gewone hamburgers, pauperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom is tie ook een euroknaller! Zit minder saus enz op!
Als je een cheeseburger neemt dan zit er wel genoeg op!
De "gewone" hamburger en de "euroknaller" hamburger zijn hetzelfde. Alleen wordt de hoeveelheid saus blijkbaar aangepast.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik had het over gewone hamburgers, pauper
Zal ik je even troosten dan. De euroknallers blijven hetzelfde tot volgend jaar januariquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Adelante het volgende:
Nog steeds dezelfde euroknallers en geen chili chicken meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |